واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: مشکل در هنگام رندر در مکس hamid-xp 01 بهمن 1387, 13:09با سلام و خسته نباشید . من در هنگام رندر محیط نمای داخلی با مشکل برخورد کردم . اگه تو تصویر یه نگاه بندازید متوجه میشید که : 1- بعضی از اجسام که در صحنه متریال دارند ، در هنگام رندر سیاه میشوند ، ولی در صحنه متریال آنها مشخص است 2- اجسامی مانند گوشه چوب پرده ، با این که متریال دارند نه در صحنه و نه در رندر به رنگ اصلی شان رندر نمی شوند و سیاه هستند . موتور رندر هم v-ray و مکس 2009 دیزاین لطفا اگه میتونید منو راهنمایی کنید ، من برای این صحنه خیلی زحمت کشیدم :paint:، ممنون شما hamid-xp hoseini_smm 01 بهمن 1387, 20:18احتمالا مشکل از ID ماتریالهاست. در قسمت مپ و subobject آی دی ها رو کنترل کن. hamid-xp 01 بهمن 1387, 20:43ممکنه بیشتر توضیح بدی ؟ من که منظور شما رو نگرفتم ؟ ممنون hoseini_smm 01 بهمن 1387, 20:58ای دی که مشخصه چیه. کمد شما از چند زیرمجموعه تشکیل شده مثل در و دستگیره و این جور چیزهاکه بستگی به نحوه مدلینگ داره. ممکنه شما اینها رو به طور نامناسبی ادیت کرده باشید یا چند تا رو رو هم انداخته باشیدو یا ..... همچنین چون اینها ماتریالهای متفاوتی دارند کانالهای متفاوتی براشون تعریف میشه. اگر یک مپ با کانال 2 را روی یک آی دی یک بیندازید خودش رو نشون نمیده. ممکنه در ماتریالها و مپها و یا uvw map ها به هنگام ویرایش دقت لازم رو نداشته اید. hamid-xp 01 بهمن 1387, 21:10بعید میدونم مشکل از این باشه . چون من اون کمد رو از یه سکانس دیگه که کار کرده بودم به این سکانس آوردم ، خودم متریالشو اونجا دادم و خیلی خوب هم رندر شد . نمیدونم بعضی اشیا تو این صحنه یه جورایی مشکل دارند با عوض کردن متریالها هم هیچ تاثیری بهشون وارد نمیشه ! شاید تو تنظیمات object pro مشکل باشه ولی من هر کاری بود کردم جوابی نگرفتم . hamid-xp 01 بهمن 1387, 21:24راستی من الان یه چیزی متوجه شدم ، بعضی از اشیا که سیاه رندر میشن با متریال standard مکس رنگ می گیرن ولی با vrayMTL سیاه رندر میشن . دونستن این موضوع شاید بتونه کمکی کنه . hosienmax100 01 بهمن 1387, 21:31یه چیز کلی : به لطف دوستان همیشه در صحنه حاضر tinypic و google قرار بود فیلتر بشن که تا این لحظه tiny به این مهم رسیده دوستان به نظر من من بعد عکسی رو میخوان آپ کنن یا از سرور مجید یا غیر tiny استفاده کنن ... عکستون فیلتر من حداقل نمیتونم ببینم ..... Alireza MH 01 بهمن 1387, 21:32سلام این مشکل برای من پیش اومده بود که دو دلیل داشت: 1) وقتی کارمو تو اتوکد مدل میکردم بعضی از سطوح دقیقا روی هم قرار میگرفتند که تو ویو پورتها چیزی دیده نمیشد ولی تو رندر اون قسمتها سیاه میشدند.( حتی اگه متریال یکسانی داشتند ) تو عکسها مشخصه. 2) گاهی هم با بعضی آبجکت ها مشکل داشتم که با 2-sided کرون متریال حل میشد. شاید یکی از اینها باشه:-? موفق باشی hamid-xp 01 بهمن 1387, 21:48Alireza جان دستت درد نکنه راهنمایی خوبی بود hoseini جان دست شما هم درد نکنه ، فکر کنم مشکلم حل شد . اگه راهنماییهای شما عزیزان نبود ، به این راه حل نمیرسیدم . مشکل این جوری رفع شد که پس از دادن UVW MAPPINIG از مادیفایر Normal استفاده کردم و مشکل حل شد . :rose: بازم تشکر میکنم .
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16424]