تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798315652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرداندن چرخ ورزش با اعتبارات دولتي ممکن نيست/ اعلام آمادگي براي واگذاري اماکن ورزشي به بخش خصوصي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۱۶ق.ظ)
گودرزي:(1) گرداندن چرخ ورزش با اعتبارات دولتي ممکن نيست/ اعلام آمادگي براي واگذاري اماکن ورزشي به بخش خصوصي وزير ورزش در نشست خبري اين وزارتخانه به مناسبت هفته دولت از آمادگي اين وزارتخانه براي همکاري هاي متقابل با بخش خصوصي خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محمود گودرزي وزير ورزش و جوانان در نشست خبري اين رسانه به مناسبت هفته دولت ضمن تبريک اين هفته به گزارشي از عملکرد اين وزارتخانه پرداخت و گفت: در دولت جديد وزارت ورزش و جوانان بعد از سه ماه و نيم از انتخاب وزرا وزير خود را شناخت و اين وزارتخانه سه ماه از کابينه دولت عقب تر بود.
وي در ادامه افزود: وزارتي که تحويل گرفته شد طبق تحليل هايي که قبلا انجام داده بودم برنامه هايش طبق روال پيش نمي رفت. اينجانب با ورود به اين وزارتخانه و جمع آوري اطلاعات و قرار گرفتن در فضاي اصلي کار با نارسايي ها آشنا شدم.
گودرزي بيان داشت: مهم ترين مساله اي که در ورزش کشور مشاهده مي شود؛ عدم رعايت قوانين و مقررات است. مقررات و آيين نامه هايي که توسط مجلس، مسوولين و دولت تصويب شده بود اما اجرايي نمي شد.
گودرزي با اشاره به اين موضوع در ادامه گفت: اولين آن اساسنامه هاي فدراسيون هايي بود که با سرپرست اداره مي شد. به اين موضوع در تيم جديد مديريتي وزارتخانه توجه ويژه شد و در حال حاضر تمام فدراسيون ها با رييس اداره مي شود.
وزير ورزش در بخش ديگري از نشست خبري خود به ديگر ابهامات موجود در وزارت ورزش در ابتداي امر پرداخت و تصريح کرد: از موارد ديگر وجود ابهامات مالي در فدراسيون ها، تيم ها و بخش هايي بود که به نحوي به دولت وابسته بودند. از همان ابتدا تلاش شد تا شفافيت هاي لازم صورت بگيرد و خوشبختانه بخش مهمي از اين شفافيت ها انجام گرفت با اين حال حل اين مساله زمان بر خواهد بود.
وي در ادامه به موفقيت هاي اخير وزارت ورزش و جوانان پرداخت و افزود: در مدت تصدي اين وزارت خانه توسط تيم جديد مديريتي اتفاقات ميموني رخ داده است. از جمله موفقيت هاي تيم هاي ملي که باعث سربلندي و نشاط جامعه شده و رضايتمندي مردم را به همراه داشت البته اين کارنامه به معناي فعاليت خوب تيم جديد نيست چراکه هر اتفاق مفيد مربوط به سال هاي قبل است و جا دارد از تلاش تمام کساني که در گذشته زحمت کشيده اند، تشکر کنم.
وي در ادامه افزود: قطعا حاصل کار ما هم به سرعت خودش را نشان نخواهد داد و در آينده شاهد آن خواهيم بود.
گودرزي در ادامه به عملکرد تيم هاي ورزشي مختلف پرداخت و گفت: يکي از موفقيت هاي ورزشي ما حضور بهترين تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني نه از حيث نتيجه بود چراکه از نظر نتيجه تغييري نداشتيم و فقط بازي هاي خوبي ارائه داديم.
وزير ورزش در ادامه نشست خبري خود به مناسبت هفته دولت به اعتبارات در نظر گرفته شده براي فعاليت هاي قهرماني پرداخت و گفت: براي اولين بار 10 درصد از اعتبارات ورزش در فعاليت هاي قهرماني به ورزش همگاني اختصاص داده شده است. يکي از شاخص هاي اصلي ما در فدراسيون ها و ادارات پرداختن به ورزش همگاني به عنوان يک رکن است.
گودرزي در ادامه به مساله مهم در حرکت به سمت موفقيت ورزش يعني خصوصي سازي پرداخت و اظهار داشت: يکي ديگر از مسائل مهم در حرکت به سوي جلوي ورزش بحث خصوصي سازي است هرچند همه با شنيدن اين مساله فقط به فکر دو تيم بزرگ ورزشي مي افتند اما همه مساله اين نيست. در بودجه 93 پيشنهاد شد تا در امر خصوصي سازي وقت واگذاري اماکن ورزشي تمام شده و ناتمام به بخش خصوصي صورت بگيرد که اين موضوع به صورت يک حکم قانوني در مجلس به تصويب رسيد.
وي در ادامه به محقق شدن شرايط خصوصي سازي افزود: الان شرايط واگذاري و کمک به بخش خصوصي محقق شده و اميدوارم با تشويق هاي در نظرگرفته نسبت به اين مساله اقبال خوبي صورت بگيرد. چرا که معتقدم با امکانات دولتي چرخاندن چرخ ورزش هم از نظر زير ساخت و هم در اجرا به تنهايي ممکن نيست.
گودرزي در ادامه به بحث تيم هاي واگذارشده به بخش خصوصي پرداخت و گفت: در مورد تيم هاي واگذار شده شرکت هاي آن ها آماده واگذاري شدند و به زودي اين دو تيم در اختيار وزارت اقتصاد و دارايي قرار مي گيرد. چهارشنبه اينجانب به همراه وزاري دادگستري و اقتصاد جلسه اي براي نهايي شدن اين پرونده داريم.

ادامه دارد...













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن