تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815359494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد نعمت زاده از عملکرد صدا و سيما


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۷:۳۸ب.ظ)
انتقاد نعمت زاده از عملکرد صدا و سيما وزير صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: فرش دستياف ايراني نوعي صنعت محسوب مي شود اما عملکرد صدا و سيما در زمينه تبليغ اين کالا بسيار ضعيف است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محمد رضا نعمت زاده وزير صنعت و تجارت با بيان اين مطلب گفت: خارجي ها به فرش دستباف ايراني علاقه زيادي دارند اما عملکرد صدا و سيما در تبليغ اين کالا بسيار ضعيف است.
وي با تاکيد بر ضرورت افزايش تبليغات فرش دستباف افزود: ما کمک مي کنيم تا بحث تبليغات فرش دستباف با کمک اتحاديه ها، تشکل ها و حمايت مالي دولت فراگير شود.
وي با اشاره به از دست دادن بازار آمريکا اذعان داشت: هرچند که 20 تا 25 درصد از بازار فرش ايران در دست آمريکا بود، اما حال که اين کالاي ما از سوي آمريکا تحريم شده ما نبايد پاي خود را از بازارهاي هدف عقب بکشيم.
نعمت زاده با بيان اين مطلب که پيش از اين رابطه ميان اتحاديه ها و تشکل ها با وزارت صنعت و تجارت کافي نبوده است، تصريح کرد: ما گوش شنوا براي شنيدن حرف تشکل ها و اتحاديه ها داريم و آماده گسترش روابط با آنها هستيم.
نعمت زاده با بيان اين مطلب که بحث استانداردسازي فرش دستباف ايراني در برهه اي از زمان مطرح شده بود، خاطر نشان کرد: اگر اين طرح اجرا مي شد اصالت فرش دستباف ايراني از بين مي رفت بنابراين ما به جاي تاکيد بر روي استانداردسازي بافت فرش ها بايد به استانداردسازي مواد اوليه بپردازيم.
نعمت زاده در پايان گفت: ما از اجداد در رشته بافندگي فرش بوديم و حتي فرزندان من علي رغم اينکه پزشک و داروساز هستند بافندگي را پاي دار قالي از پدر بزرگ خود آموخته اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن