تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819562004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجام 7 پرواز اورژانس هوايي براي امدادرساني به مجروحان جاده‌اي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۶:۳۲ب.ظ)
رئيس مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي استان قم: انجام 7 پرواز اورژانس هوايي براي امدادرساني به مجروحان جاده‌اي رئيس مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي استان قم گفت: هفت ماموريت اورژانس هوايي در قم صورت گرفت که به 14 مجروح خدمات درماني پيش بيمارستاني ارائه شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدجواد باقري ضمن تبريک روز پزشک با تبيين حوادث يک هفته گذشته اظهار کرد: در اين مدت 7 هزار و 965 تماس با اورژانس 115 برقرار شد که از اين شمار تماس‌ها، يک هزار و 93 مأموريت انجام شد.
وي مأموريت‌هاي انجام‌شده را مورد توجه قرار داد و گفت: از جمع مأموريت‌هاي انجام‌شده 921 مورد به مأموريت‌هاي شهري و 172 مورد به حوادث جاده‌اي اختصاص داشت.
رئيس مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي استان قم با تفکيک حوادث رخ داده تصريح کرد: از مجموع حوادث رخ داده 387 مورد به حوادث ترافيکي اختصاص داشت که 468 مجروح برجاي گذاشت.
وي اضافه کرد: از مجموع مجروحان، 188 نفر به‌صورت سرپايي درمان شدند و 276 مورد هم پس از دريافت خدمات درماني به بيمارستان‌هاي سطح شهر منتقل شدند.
باقري حوادث موتورسواري را مورد توجه قرارداد و گفت: براي خدمات‌رساني به حادثه ديدگان موتورسيکلت در استان قم، 239 مأموريت انجام شد که 221 مورد در شهر و 18 مورد در جاده‌ها رخ داد که اين حوادث 281 مجروح برجاي گذاشت.
وي در بخش ديگري از سخنان خود مأموريت‌هاي اورژانس هوايي را مورد توجه قرارداد و بيان کرد: در طول هفته گذشته هفت مأموريت اورژانس هوايي انجام شد و در مجموع 30 ساعت و 57 دقيقه پرواز صورت گرفت.
رئيس مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي استان قم با تبيين مأموريت‌هاي اورژانس هوايي گفت: مأموريت‌هايي در تاريخ 18 مرداد ماه در سلفچگان، 21 مرداد ماه در محور جعفريه و 24 مرداد ماه دو مأموريت در کهک و محور نيزار و 26 مرداد ماه دو ماموريت در کهک و جاده اراک صورت گرفت.
وي در بخش ديگري از سخنان خويش از انجام پرواز اميدبخش اورژانس هوايي 115 قم در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: هفتمين مأموريت بالگرد اورژانس هوايي 115 قم، نقطه اميدي براي مجروحان حادثه محور سلفچگان بود.
باقري بيان کرد: روز پنجشنبه 30 مردادماه سال جاري در تماسي با اورژانس 115، حادثه‌اي مبني بر واژگوني يک دستگاه تريلي در محور سلفچگان به ساوه گزارش شد که به‌سرعت نزديک‌ترين آمبولانس اين مرکز به محل حادثه اعزام شد.
وي تصريح کرد: کارشناسان فوريت‌هاي پزشکي اورژانس 115 پس از گذشت 5 دقيقه در محل حادثه حاضر شدند که پس از بررسي وضعيت جسمي مجروحان، به دليل وضعيت وخيم يکي از مجروحان به‌سرعت درخواست اورژانس هوايي شد.
رئيس مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي استان قم ادامه داد: مجروحان اين حادثه پس از دريافت خدمات اوليه درماني، به اورژانس هوايي تحويل و در کمترين زمان ممکن به بيمارستان شهيد بهشتي منتقل شدند.
باقري خاطرنشان کرد: اورژانس هوايي 115 قم تاکنون به 14 مجروح حوادث ترافيکي خدمات درماني ارائه کرده و در کمترين زمان ممکن آنها را به مراکز درماني منتقل کرده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن