تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798943843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک 6 ميليارد توماني طرح تحول سلامت به مردم قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۳۲ب.ظ)
رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم: کمک 6 ميليارد توماني طرح تحول سلامت به مردم قم رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم گفت: در شهر قم حدود 6 ميليارد تومان از محل هدفمندي و در قالب طرح تحول به شکل يارانه براي مردم عزيز هزينه شده است که تا قبل از اجراي اين طرح اين هزينه‌ها بايد از جيب مردم پرداخت مي‌شد.
به گزارش خبرگزاري موج، ابوالفضل ايراني‌خواه با تبريک روز پزشک اظهار کرد: اجراي طرح عظيم تحول سلامت در سال جاري حرکت بزرگي در راستاي خدمت به مردم است که خشنودي مردم را نيز به همراه داشت.
وي با اشاره به ابلاغ سياست‌هاي کلي بخش سلامت از سوي رهبر معظم انقلاب افزود: به دنبال اين سياست‌ها از نيمه ارديبهشت ماه سال جاري تحول قابل توجهي در ارائه خدمات رخ داد که در نخستين گام‌هاي آن هزينه‌هاي کمرشکني که مردم در مراجعه به مراکز دولتي متحمل مي‌شدند بسيار کاهش پيدا کرد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم بيان کرد: با اجراي اين طرح دغدغه‌اي که مردم در مسئله بيماري و بيمارداري داشتند کاهش پيدا کرد که البته اين امر قدم نخست در زمينه بحث سلامت است.
وي با بيان اينکه اعتقاد دولتمردان اين است که حق و شأن مردم در خدمات بهداشتي و سلامتي بيش از اينها است، يادآور شد: اميدواريم با عنايت و همدلي همه دستگاه‌هاي اجرايي کشور و مردم قدرشناس، اين تحول بزرگ به پيش برود و برکات آن هر چه بيشتر با گذشت زمان آشکارتر شود.
ايراني‌خواه با بيان اينکه طرح تحول سلامت در نخستين قدم، هزينه‌هاي مردم در مراجعه به مراکز دولتي را 10 درصد کاهش داد، گفت: اين تحولي بود که به طور ناگهاني مردم برکات آن را از نيمه ارديبهشت ماه احساس کردند و حاصل عنايت همه دولتمردان به بخش سلامت بود.
وي اجراي طرح تحول سلامت را به اعتقاد نقادان اصلي‌ترين و بزرگترين مصداق مديريت جهادي در وزارت بهداشت و درمان دانست و افزود: يکي از برکات اين طرح افتتاح اورژانس هوايي بود.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم با بيان اينکه در برنامه اوليه 14 استان از جمله استان مقدس قم از اورژانس هوايي برخوردار شدند اضافه کرد: افتتاحيه اين طرح بزرگ از قم با حضور وزير بهداشت برگزار شد.
وي تصريح کرد: در کمتر از سه هفته از آغاز اين طرح حدود 17 ماموريت حياتي و بزرگ توسط بالگرد اورژانس هوايي انجام شده و موجب نجات جان عزيزان شده است.
ايراني‌خواه همچنين از افتتاح مرکز بهداشتي و درماني سلفچگان همزمان با هفته دولت و سالروز تولد حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد و يادآور شد: اين مرکز توسط يک از خيرين بزرگوار و همکاري دولت با امکانات قابل توجهي احداث شده است.
وي در ادامه با بيان اينکه مشکلات در زمينه درمان زياد است مطرح کرد: در قم مراکز درماني در شأن مردم در حد کفايت وجود ندارد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم بيمارستان شهيد بهشتي را تنها مرکز با امکانات قابل قبول در قم دانست و گفت: اميدواريم با حمايت‌ها و برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته در اوايل سال آينده با عنايت دولت شاهد افتتاح بيمارستان فرقاني باشيم که بخشي از مشکلات استان را رفع کند.
وي افزود: با عنايت مسئولان و لطف خدا در ابتداي سال 95 شاهد راه‌اندازي بيمارستان منطقه نيروگاه با عنوان بيمارستان امجدي خواهيم بود.
ايراني‌خواه در خصوص اقدامات صورت گرفته در تحقق شعار سال نيز گفت: اصلي‌ترين و عملياتي‌ترين مصداق شعار سال در وزارت بهداشت و درمان اجراي طرح تحول سلامت بوده است.
وي هزينه‌هاي درمان را کمرشکن دانست و افزود: با اجراي اين طرح ميزان قابل توجهي از اين هزينه‌ها کاهش يافت به گونه‌اي که در شهر قم حدود 6 ميليارد تومان از محل هدفمندي و در قالب طرح تحول به شکل يارانه براي مردم عزيز هزينه شده است که تا قبل از اجراي اين طرح اين هزينه‌ها بايد از جيب مردم پرداخت مي‌شد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم رايگان شدن برخي از خدمات از جمله زايمان طبيعي را از برکات طرح تحول سلامت عنوان کرد و ادامه داد: به نمايندگي از دولت و وزارت بهداشت و درمان خاضعانه و صادقانه عرض مي‌کنم آنچه ارائه شده است حد کوچکي است و شأن مردم عزيز بسيار بالاتر از اين است.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن