تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803076335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به ورزش استان ها،لازمه توسعه ورزش کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: توجه به ورزش استان ها،لازمه توسعه ورزش کشور است خبر گزار ی پانا:معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: نگاه وزارت ورزش و جوانان برای توسعه ورزش، توجه به نوع ورزش استان‌ها است.
۱۳۹۳ شنبه ۱ شهريور ساعت 09:11



به گزارش خبر نگار پانا، عبدالحمید احمدی  در دیدار با علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان گفت: استاندار کرمان نگاه دقیق و کارشناسی شده‌ای به ورزش دارد، در حالی که همیشه نگاه‌های کارشناسی نشده مدیران به حوزه ورزش یکی از مشکلات پیش روی ما بوده است.
وی افزود: همیشه جنجال‌ها و هیاهوها برخی مدیران در ورزش پیرامون تیم‌داری، باشگاه‌‌داری و حوزه ورزش قهرمانی بوده است و همین مسئله مهم موجب شده تا از مسئله اصلی ورزش غفلت کنیم.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مسئولان ارشد استان کرمان برای توسعه ورزش در این استان هدفگذاری درست و اصولی را انجام داده‌اند، گفت: اینکه با اتکا به ظرفیت‌های استان که قابل توجه هم هستند، بخواهید، ورزش را در کرمان توسعه دهید، مهم و ستودنی است.

احمدی در ادامه با تمجید از برخی سیاست‌گذاری‌ها در ورزش استان کرمان عنوان کرد: در بحث استعدادیابی هم شناسایی ورزشکاران مطابق با ظرفیت و وضعیت جغرافیایی آن منطقه جالب توجه و مهم است، مسئولان کرمان با دید باز در این زمینه برنامه‌ریزی کرده‌اند و قطعا باید بر این اساس توسعه زیر ساخت‌های ورزش در هر منطقه را مورد توجه قرار دهند.

وی بیان داشت: آنگونه که مسئولان استان کرمان اعلام کرده‌اند، چهار رشته انفرادی و چهار رشته تیمی در گام نخست برای توسعه ورزش استان مدنظر قرار گرفته‌اند و باید با اتکا به ظرفیت‌های موجود در استان در این رشته‌ها سرمایه‌گذاری صورت گیرد تا شرایط برای توسعه ورزش استان بر اساس این پارامترها محیا شود.

احمدی با بیان اینکه ورزش یکی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی است، گفت: توسعه امکان ورزشی و فضاهای فیزیکی، تعامل با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی برای استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی برای توسعه ورزش نیز می‌تواند در این مسیر نقش مهمی را در توسعه ورزش کرمان ایفا کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه کرمان در بحث ورزش قهرمانی برنامه‌ریزی میان‌مدتی را طراحی و تدوین کرده است، گفت: آنگونه که پیداست، کرمان بر اساس این برنامه‌ریزی می‌خواهد در المپیک ریو در کشور برزیل نماینده و ورزشکارانی را در مسابقات داشته باشد و پس از آن هم حضور در المپیک 2020 ژاپن با حضور ورزشکارانی از این استان در بین اهداف بلندمدت ورزش کرمان است.

احمدی با تمجید از رویکرد استاندار کرمان و مدیرکل ورزش و جوانان کرمان برای توسعه ورزش کرمان اضافه کرد: این نوع رویکردها دقیق و منطقی است، وزارت ورزش هم از بعد اعتباری و نرم‌افزاری حمایت حداکثری خود را در این بین از ورزش کرمان به کار می‌گیرد.

وی، نگاه وزارت ورزش و جوانان را در توسعه ورزش، توجه به توسعه ورزش استان‌ها دانست و بیان داشت: این نگاه در گذشته یا نبوده و اگر هم وجود داشته نگاه عمیقی نبوده است، وزارت ورزش و جوانان یکی از شاه‌راه‌های توسعه ورزش را در توسعه ورزش شهرستان‌ها و استان‌ها دنبال می‌کند و می‌خواهد با پیمودن این مسیر ورزش کشور را متحول کند.

معاون وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: مطالبات و انتظارات از وزارتخانه در قیاس با بودجه و اعتبارات محدود زیاد است، اما آنچه که در این بین اهمیت دارد، مدیریت کردن این بودجه محدود است، وزارتخانه نگاه متوازنی به توسعه ورزش در استان‌ها دارد و در همین راستا سفرهای استانی را در بین برنامه خود قرار داده است.

احمدی تصریح کرد: همین امروز وزیر ورزش و جوانان به سمنان سفر کرده است، یکی از معاونان وی به اصفهان رفته و من نیز به کرمان آمده‌ام تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات، برنامه‌ها و نیازهای استان‌ها قرار گیریم و برنامه‌های حمایتی خود را برای توسعه و ارتقای ورزش در شهرستان به کار گیریم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن