تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798373315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لوفتهانزای آلمان اينترنت پرسرعت دراختيار مسافرانش قرار می‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
لوفتهانزای آلمان اينترنت پرسرعت دراختيار مسافرانش قرار می‌دهد
شرکت هواپیمایی لوفتهانزای آلمان به مسافران در حین پرواز خود، اینترنت پرسرعت ارائه می دهد.


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه دویچه وله، شرکت هواپیمایی «لوفتهانزا»ی آلمان با شعار «بر فراز ابرها هم آنلاین باشید»، اینترنت پرسرعت با قابلیت «وای فای» را در اختیار مسافران خود قرار داده است.  


این مزیت هم اکنون در رقابت تنگاتنگ شرکتهای هواپیمایی برای جذب مسافر بیشتر یک برگ برنده به شمار می رود. این سرویس برای مسافران پروازی می تواند به کاهش هزینه های این خط هوایی مسافربری کمک کند.


خبرنگار این شبکه ضمن بیان یک مثال در این باره گفت: برای مسافران و سرنشینان پرواز نه ساعته فرانکفورت-واشنگتن شرکت هواپیمایی لوفتهانزای آلمان که در ارتفاع ده هزار پایی پرواز می کنند، اتصال به اینترنت و استفاده آنلاین از رایانه های کیفی یا تلفن های همراه هوشمند، مزیت ارزشمندی محسوب می شود. مسافران هواپیما می توانند نامه های الکترونیکی خود را کنترل کنند، جستجوی اینترنتی انجام دهند و یا برای دوستان و آشنایان خود پیامک ارسال کنند. بعد از موفقیت آمیز بودن دوره آزمایشی اتصال بزرگترین شرکت هواپیمایی آلمان به شبکه اینترنت اکنون گسترش این قابلیت در حال توسعه است. سرعت انتقال داده های اینترنتی در هواپیماهای لوفتهانزا چنان مطلوب است که مسافران می توانند حتی تلویزیون تماشا کنند یا بازی های فوتبال را ببینند.


جیمز روف، یک مسافر هواپیما گفت: برای من خیلی جالب است یک مسابقه پرطرفدار فوتبال را بطور زنده از روی صندلی هواپیما تماشا کنم.


آنتن ماهواره ای که بر روی بدنه هواپیما نصب شده است، کار انتقال داده های اینترنتی داخل هواپیما را برعهده دارد. شرکت «لوفتهانزا» برای اتصال اینترنتی هر کدام از هواپیماههای مسافربری خود به اینترنت، صدها هزار یورو سرمایه گذاری کرده است. جنگ بیرحمانه قیمت بلیت هواپیما چنان زیاد است که هر شرکت هواپیمایی را برای بدست آوردن یک مسافر به تکاپو انداخته است.


میشائل لامبرتی از شرکت لوفتهانزا در این خصوص گفت: با توجه به آنکه صنعت هوایی ما با کاهش سود روبرو شده است بنابراین بر آنیم با ارائه یکسری خدمات مکمل از جمله امکان اتصال به اینترنت در حین پرواز به مسافران، سود جدیدی را عاید این صنعت کنیم. طبیعی است که این امکان در وهله اول برای مسافران «بیزنس کلاس» هواپیماهای ما در نظر گرفته شده است.


در برلین، پایتخت آلمان هم تکنسین های برق و الکترونیک خود را برای گام بعدی اتصالات اینترنتی حین پرواز آماده می کنند. آنها می خواهند شبکه اینترنتی بدون سیم، موسوم به «اینترنت وایرلس» را برای هواپیماهای کوچک این شرکت هم برقرار کنند. با اینترنت هوایی لوفتهانزا همچنین می توان به روزنامه ها، مجلات و فیلمها نیز دسترسی داشت. با توجه به آنکه امروز حدود هفتاد درصد از مسافران هواپیما گوشی تلفن همراه یا یارانه های کیفی، همراه خود دارند، استفاده از اینترنت برای کاربران آن در هواپیما راحت تر شده است.


میشائل لامبرتی افزود: برای استفاده از اینترنت هوایی لوفتهانزا مسافران نیازی به نصب برنامه خاصی ندارند بلکه بواسطه استفاده از فناوری «شبکه محلی بی سیم» موسوم به «وی لَن WLAN»، اینترنت براحتی و مستقیم به دستگاه های همراه مسافران هواپیما متصل می شود.


دویچه وله در پایان گفت: فناوری دسترسی به اینترنت آنلاین اکنون سایر شرکتهای هواپیمایی را به تدارک این مزیت برای مسافرانشان واداشته است. 


انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن