تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798563874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیداحمد خاتمی:تخریب دولت‌های گذشته توسط مسئولان به دشمن سوژه می‌دهد/شبکه‌های ماهواره‌ای خطری اساسی برای جامعه اسلامی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
سیداحمد خاتمی:تخریب دولت‌های گذشته توسط مسئولان به دشمن سوژه می‌دهد/شبکه‌های ماهواره‌ای خطری اساسی برای جامعه اسلامی هستند

سیداحمد خاتمی:تخریب دولت‌های گذشته توسط مسئولان به دشمن سوژه می‌دهد/شبکه‌های ماهواره‌ای خطری اساسی برای جامعه اسلامی هستند
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اینکه هر دولتی دولت گذشته خویش را تخریب کند کمترین ضربه آن دادن سوژه به دست دشمنان است.
به گزارش نامه نیوز، در مراسم شهادت امام صادق(ع) که امروز با حضور عزاداران در مسجد جامع شهر اسفرورین برگزار شد آیت‌الله سید احمد خاتمی ایام شهادت رئیس مکتب جعفری را تسلیت گفت و با ذکر اینکه مردم سرمایه انقلاب هستند؛ اظهار داشت: به فضل الهی مردم 36 سال است پای علم انقلاب اسلامی ایستاده‌اند که برپایی چنین مجالس در سالروز شهادت امام صادق(ع) گویای ارادت مردم به فرزندان ائمه اطهار است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با قدردانی از شرکت مردم و مسئولان در این مراسم به روایتی از امام صادق(ع) پیرامون جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: امام ششم فرمودند« هر کس زمانه خویش را بشناسد دچار گمراهی نشده و گول نمی‌خورد»؛ تمام تلاش دشمنان هم بر این نقطه معطوف شده است که به مردم ایران به خصوص نسل جوان القا کنند که پیشرفتی تاکنون وجود نداشته و انقلاب رو به کم‌رنگی است و جلوه روزهای ابتدایی را ندارد که متأسفانه برخی از افراد نیز این حرف دشمن را تکرار می‌کنند.

خاتمی با اشاره به رواج تخریب در جامعه بیان کرد: اینکه هر دولتی دولت گذشته خویش را تخریب کند کمترین ضربه آن دادن سوژه به دست دشمنان است؛ هر دولتی پس از انقلاب نقاط مثبت و منفی را داشته است که البته نقد سازنده باید وجود داشته باشد.

امام جمعه موقت شهر تهران با بیان اینکه اشاره صرف به نقاط منفی دادن سوژه به دشمن است؛ بیان کرد: به فضل الهی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب در همه عرصه‌ها کشور به پیشرفت‌هایی رسیده است.

خاتمی با تشریح شاخصه‌های پیشرفت کشور بیان کرد: در شاخصه‌های علمی و فناوری امروز میهن اسلامی در رده اول جهان قرار دارد؛ همینطور که کشوری موفق است که مردم با آن همراه است و نظامی که همراهی مردم را نداشته باشد از بین می‌رود؛ شاه جنایتکار پس از یک دوره 37 ساله پس از سراسری شدن فریادهای مرگ بر شاه از بین رفت و کاخ‌های ظلم برچیده شد.

وی با اشاره به گذشت دو سال از آغاز تحریم‌های به اصطلاح فلج‌کننده آمریکا و اذعان اوباما به فشردگی تحریم‌ها عنوان کرد: طی این دو سال بنابر اذعان خبرنگارانی که به ایران آمدند هیچ اثری از طاقت فرسا بودن تحریم‌ها وجود نداشته است و هیچ اثری از شکنندگی نبوده است که نظام اسلامی در عرصه مبارزه با تحریم شاخصه بالایی دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: استقلال و حاکمیت دینی مهمترین عظمتی است که انقلاب به مردم داده است، برخی از فشارها هم تاوان همین ایستادگی مردم پای خون‌های مطهر شهدا است.

خاتمی با اشاره به اینکه مردم ایران با انقلاب و ولایت همراه و هم‌مسیر هستند؛ بیان کرد: نیروهای مسلح نیز شاخصه دیگر اقتدار کشور هستند که بازوهای پرتوان کشور محسوب می‌شوند همچنان که کشور ما با فرماندهی معظم کل قوا مقتدرترین و توانمندترین ارتش را در سراسر منطقه دارد؛ قوای ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی امروز با روحیه شهادت طلبی پیش رو هستند به علاوه اینکه در عرصه تجهیزات نظامی نیز پیشرفت زیادی داشته‌ایم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موشک‌باران شهرهای اسرائیلی در جنگ اخیر عنوان کرد: مشاهده می‌شود که این موشک‌باران زندگی سران صهیونیست را متلاشی کرده است؛ مقاومت و حماس درسی فراموش نشدنی را به سران اسرائیل جنایتکار می‌دهند که این رژیم باید بداند در صورت تعرض احتمالی به ایران، تل آوی و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.

خاتمی با اذعان به اینکه سران آمریکایی در عمل قدرت حمله به ایران را ندارند که در غیر این صورت تاکنون لحظه‌ای از این تصمیم درنگ نکرده بودند، به انقلاب مصر و سرنگونی حسنی مبارک در این کشور پرداخت و بیان کرد: فقدان رهبری سبب شد که این انقلاب‌ها دستخوش انحراف‌هایی شود؛ در کشور لیبی مردم قیام کردند و پادشاهی 40 ساله را نابود کردند که اکنون به علت نبود رهبری و هدایت این کشور رو به روز در آن درگیری رخ می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: نعمت رهبری جانباز، مبارز در دوره سیاه استبداد پهلوی و رزمنده دوره‌های بحرانی جنگ امروز نصیب ملت شده است که حرکت 36 ساله انقلاب به برکت ولایت بوده است و اگر این نعمت نبود انقلاب اسلامی تاکنون هفت کفن پوسانده بود.

خاتمی با تأکید براینکه خطر استحاله فرهنگی در کمین نسل‌ دوم، سوم و چهارم انقلاب است، تصریح کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای خطری اساسی برای جامعه اسلامی هستند، 150 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان با مأموریت دین‌زدایی در پی این هستند نسل جوان دین را امری تشریفاتی دانسته و تمام سنن انقلابی را از یاد ببرد.

خاتمی ترویج سبک زندگی غربی را جزو دیگر تأثیرات ماهواره دانست و گفت: سبک زندگی غرب به دنبال انسانیت‌زدایی است؛ این بوق‌های تبلیغاتی دشمن در تلاش‌اند علیه نظام اسلامی تا می‌توانند با دروغ، تهمت و افترا به پیش بروند؛ استفاده از ابرازهای ماهواره‌ای بی‌تردید آوردن دشمن به درون خانه است که توصیه می‌شود خانواده‌ها نسبت به این خطر حساسیت داشته باشند چراکه متاسفانه برخی تنوع برنامه‌های علمی و ورزشی را موجب استفاده از ماهواره می‌دانند که این آغاز گرایش به دیگر شبکه‌های ماهواره‌ای است که در این راستا صدا و سیما تصاویر منتخب علمی و ورزشی را خود پخش می‌کند و دشمن ماهواره‌ای هیچ‌گاه به دنبال ارتقای ملت و جوانان نیستند



1393/5/31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن