تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804790141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیزات پیشرفته پزشکی در اختیار جانبازان البرزی قرار می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز عالیانی:
تجهیزات پیشرفته پزشکی در اختیار جانبازان البرزی قرار می گیرد
کرج - خبرگزاری مهر: معاون بنیاد شهید البرز با اشاره به خریداری تجهیزات پیشرفته پزشکی از جمله تشک های مواج، تخت و ویلچر توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، اضافه کرد: این تجهیزات در اختیار جانبازان قرار خواهد گرفت.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی عالیانی ظهر پنجشنبه در نشست خبری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: حدود 22 هزار نفر از اعضای خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران این استان از مزایای بیمه درمانی تکمیلی برخوردار شده اند. وی افزود: در سال گذشته ایثارگرانی که در دستگاه های اجرایی مشغول به کار بودند هزینه درمانی پرداخت می کردند ولی در سال جاری از پرداخت هزینه های درمانی معاف شده اند و با اجرای طرح بیمه مکمل ایثارگران، این افراد از پرداخت هر گونه هزینه درمانی معاف هستند.

عالیانی با اشاره به برنامه های جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، خاطرنشان کرد: با جذب تعدادی پزشک، به جانبازان و والدین معظم شهدا در منازل خدمات دهی درمانی می شود.

این مسئول بیان کرد: برای خدمات دهی درمانی و مراقبت از والدین شهدا و جانبازان پرستاران اقدامات درمانی نظیر فیزیوتراپی، کاردرمانی، تزریقات، پانسمان و غیره در منازل انجام می دهند. 9 هزار ایثارگر مهمان استان البرز هستند معاون بنیاد شهید البرز با اشاره به خریداری تجهیزات پیشرفته پزشکی از جمله تشک های مواج، تخت و ویلچر توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، اضافه کرد: این تجهیزات در اختیار جانبازان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با اعلام اینکه 9 هزار نفر ایثارگر مهمان در استان البرز وجود دارد، افزود: بخشی از خدمات به ایثارگران میهمان ارائه می شود که باید پرونده های آنان به این استان انتقال یابد.

وی گفت : همچنین امسال خط مشاوره تلفنی به نام خط زندگی برای جامعه هدف دراستان البرز راه اندازی شده که تاکنون سه هزارو 85 نفراز این مشاوره استفاده کرده اند.

معاون بنیاد شهید البرز گفت: در حال حاضر 410 نفر از جانبازران بالای 50 درصد استان البرز خودرو دریافت کرده اند و 123 پلاک خودرو با آرم مخصوص ایثارگران برای آنان صادر شده است و 387 طرح ترافیک تهران برای ایثارگران استان البرز صادر شده است.

وی اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برای 29 هزار و 951 نفر از جامعه هدف را تحت پوشش بیمه عمر و حادثه قرار داده است. این مسئول خاطرنشان کرد: از شهریور ماه سال گذشته تا کنون 679 نفر از فرزندان ایثارگران استان البرز در دستگاههای اجرایی مشغول به کار شده اند و با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز طرح مهارت آموزی ایثارگران و فرزندان آنان در این استان اجرایی شده است. 275 نفر از ایثارگران البرزی از تسهیلات اشتغالزایی بهره مند شدند عالیانی اعلام کرد: به تازگی 275 نفر از ایثارگران استان البرز تسهیلات اشتغالزایی دریافت کرده و 760 نفر از تسهیلات بانک تعاون برای کار بنگاههای زود بازده برخوردار شدند و بنیاد شهید استان البرز مجوز راه اندازی 400 طرح اقتصادی برای اشتغال ایثارگران در سال جاری دریافت کرده است.

وی با اشاره به اینکه امید به زندگی در کشورمان 68 سال است، گفت: اقدامات انجام شده در بنیاد شهید، امید به زندگی در جامعه ایثارگران و والدین شهدا به 72 سال رسیده است.

این مسئول در ادامه سخنان خود از ساماندهی گلزار شهدا در استان البرز خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) به عنوان چهارمین گلزار بزرگ شهدای کشور (با یک هزار و 500 مزارشهید) به ساماندهی نیاز دارد.

وی در پایان اظهار داشت: حرمت شهدا بالا است و دستگاهای ذیربط مانند استانداری، اوقاف و شهرداری باید در این زمینه همکاری کنند و بنیاد نیز برای انجام تعهدات خود دراین زمینه آماده است. گفتنی است؛ اطلاعات ایثاگران استان البرز به صورت آنلاین و با گرفتن کد ملی فرد اطلاعات ریز و درشت آنان در اختیار مسوولان ذیربط قرار می گیرد، بانک اطلاعاتی  15 هزار و 720 نفر به روز رسانی شده است و هر ایثارگری که بخواهد به شهر دیگری برود از اطلاعات این بانک می تواند استفاده کند.


۱۳۹۳/۵/۳۰ - ۱۵:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن