تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798287046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وجود بیش از 13هزار موقوفه در استان مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبرداد:
وجود بیش از 13هزار موقوفه در استان مازندران خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف مازندران گفت: استان مازندران با بیش از سیزده هزار موقوفه و بیش از 160 هزار رقبه رتبه سوم کشور را دارا است و برای تکمیل نهایی اطلاعات و فرایند امور موقوفات در سامانه جامع تلاش خواهد کرد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور استان مازندران، امروز در جلسه تکمیل اطلاعات موقوفات و رقبات که با حضور مدیر کل اجارات سازمان اوقاف و امور خیریه در این اداره کل برگزار شد، گفت: همه باید در زمینه سامانه ای شدن موقوفات با اوقاف همکاری کنند تا تمام اطلاعات و عملیات مالی موقوفات از طریق سامانه انجام شود تا از خطا جلوگیری شود. 
 وی، تصریح کرد: سازمان اوقاف افتخار دارد تا با الکترونیکی کردن فعالیت هایش و به ویژه با سامانه ای کردن موقوفات و بقاع متبرکه گامی مهم در راستای اجرای نیات واقفین خیر اندیش بردارد. 
مدیر کل اوقاف مازندران، ادامه داد: اوقاف با الکترونیکی کردن موقوفات و رقبات و بقاع متبرکه تمام فرایند این موقوفات و بقاع را از طریق سامانه جامع انجام می دهد و با این کار سازمان اوقاف به روز شد. 
حجت الاسلام علیزاده، ادامه داد: مازندران با بیش از سیزده هزار موقوفه و بیش از 160 هزار رقبه رتبه سوم کشور را دارا است و برای تکمیل نهایی اطلاعات و فرایند امور موقوفات در سامانه جامع تلاش خواهد کرد و بیش از 95 درصد این امور از طریق سامانه انجام می شود. 
وی با بیان این که موقوفات عرصه اعیان وقف در مازندران سرمایه بسیار بزرگی است که در اختیار اوقاف قرار دارد، بیان داشت: اوقاف با امانت داری به اجرای نیات واقفین می پردازد و موقوفات غیر متصرفی هم که دارای متولی هستند با تعامل اوقاف به نیات واقفین عمل می کنند تا خدماتی به جامعه صورت گیرد. حجت الاسلام علیزاده با تاکید بر این که سنت وقف بهترین مصداق جاودانگی انسان است، ادامه داد: وجود موقوفات و رقبات متعدد و قابل توجهی که وجود دارد نشانگر آن بوده که از سالیان دور و سال های اخیر انسان های خیر و پاک نیت برای اهداف والا و ارزنده ای وقف انجام دادند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، اضافه کرد: وقف ریشه در مسائل فرهنگی داشته و برای جبران نیازهای مادی و معنوی جامعه بر آن تاکید شده است.
وی با بیان این که وقف مصداق بارز تعاون و انفاق است، گفت: ترویج وقف امر والایی بوده که در فرهنگ نورانی اهل بیت معصومین بر آن تاکید فراوانی شده است.
حجت الاسلام مسعود انصاری، مدیرکل اجارات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، در این نشست با بیان این که استان مازندران برای مجموعه سازمان اوقاف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: استان مازندران برای ما در سطح کشور در ردیف اول قرار دارد.
وی، تصریح کرد: در مجموع اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از نظر اقتصادی برای سازمان اوقاف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با اشاره به این که استان مازندران از نظر آب و هوا و طبیعت بسیار مناسب و ارزشمند است برخی از موقوفات این استان قابلیت بسیار مناسبی در راستای اقلیم مازندران دارد.  مدیرکل اجارات سازمان اوقاف و امورخیریه کشور با تقدیر از نیروهای فعال مجموعه اوقاف مازندران، گفت: نیروهای فعال مجموعه اوقاف مازندران به امور سامانه جامع موقوفات و بخش اجارات آن اشراف کامل دارند.
وی با بیان این که تمامی تنظیم اسناد اجاره موقوفات از طریق سیستم سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه صورت می‌گیرد، افزود: با تدبیر نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف کشور تمامی فعالیت های موقوفات از طریق سیستم جامع صورت می گیرد./950/پ202/ب



۱۳۹۳/۵/۳۰






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن