تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816319755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شش واحد آموزشی جدید در ناحیه یک قزوین راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین غلامی:
شش واحد آموزشی جدید در ناحیه یک قزوین راه اندازی می شود
قزوین- خبرگزاری مهر: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین گفت: به منظور پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید شش واحد آموزشی در ناحیه یک قزوین راه اندازی و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.



به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قزوین ظهر پنجشنبه با حضور سیدعلی موسوی فرماندار شهرستان قزوین، شمس الله غلامی مدیر ناحیه یک، رضایی زاده مدیر ناحیه دو، جوانبخت معاون فنی اداره کل نوسازی مدارس استان، ایرانخواه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرستان قزوین، سرهنگ محمودی نماینده رئیس راهور شهرستان قزوین، گروسی بخشدار مرکزی قزوین، صادقی و دربندی زاده شهرداران مناطق دو و سه قزوین و جمعی از کارشناسان نواحی یک و دو در سالن جلسات ناحیه یک برگزار شد. شمس الله غلامی در این جلسه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: با توجه به مصوبات جلسه قبل و دستور جلسه جدید با موضوع پروژه مهر و املاک آموزشی بدون استفاده در نواحی یک و دو با توجه به کارشناسی انجام شده می توان نسبت به تبدیل به احسن کردن آنها اقدام و به آموزش و پرورش کمک کرد زیرا نگهدای از این املاک و اراضی مستلزم هزینه های زیادی است. مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین گزارشی از روند فعالیت کمیته های پروژه مهر 93 و ساماندهی نیروها ارائه کرد و اظهارداشت: ثبت نام دانش آموزان افاغنه و اتباع خارجی در سامانه ثبت نام با مشکل مواجه شده لذا با توجه به کثرت این گونه دانش آموزان در ناحیه یک، آمار ثبت نام در این ناحیه با مشکل مواجه شده است.

وی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید شش واحد آموزشی جدید در ناحیه یک راه اندازی خواهد شد که در حال حاضر ثبت نام دانش آموزان در این مدارس در حال انجام است. غلامی با اشاره به اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: در شرایط کنونی با کمبود 208 معلم در دوره ابتدایی مواجهیم که با ادغام مجتمع های آموزشی از نیروهای مازاد دوره های تحصیلی برای تأمین نیروی مورد نیاز اقدام خواهد شد اما کمبود برطرف نخواهد شد که نیازمند برنامه ریزی بیتشری است که از ارگان ها و دستگاه های مختلف النتظار داریم در آماده سازی مدارس برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آینده همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند. وی افزود: هفت واحدآموزشی به عنوان پایلوت هوشمند در ناحیه یک پیش بینی شده که پنج واحد در قزوین و دو واحد آموزشی در اقبالیه قرار دارد و تمام تجهیزات و امکانات از سوی اداره کل تأمین خواهد شد همچنین با شروع سال تحصیلی جدید، مراسم بازگشایی مدارس در روز شکوفه و جوانه ها برنامه ریزی شده است که انتظار داریم شهرداری ها در زمینه آماده سازی مدارس از قبیل ایزوگام پشت بام، آسفالت حیاط، زیباسازی فضای مدارس همکاری کنند. سید علی موسوی فرماندار شهرستان قزوین هم در خصوص املاک قابل تبدیل به واحد تجاری اظهارداشت: استفاده از این املاک به صورت تجاری مناسب است و موجب درآمد زایی برای آموزش و پرورش خواهد شد. کارشناس مسئول حقوقی نواحی یک و دو و همچنین شهرداران مناطق قزوین نیز در این خصوص نظرات خود را بیان کردند و در ادامه با توجه به نظرات بیان شده توسط اعضاء، نسبت به تبدیل این املاک به صورت تجاری و همکاری شهرداران شهرستان قزوین در این خصوص تأکید شد.

با توجه به مصوبه دوم جلسه قبل در خصوص زیباسازی دیوار مدارس و نصب پایه بنر در جلوی ورودی واحدهای آموزشی، مهدویان معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ضمن اشاره به این مصوبه خواستار اهتمام مسئولین برای ایجاد فضای شایسته و مطلوب در مدارس برای سال تحصیلی آینده 94-93 شد که در این خصوص نماینده شهرداری قول مساعد داد تا اقدام لازم صورت گیرد. کاظمی مسئول سواد آموزی ناحیه یک قزوین نیز با اشاره به سواد آموزی نواحی یک و دو تحت پوشش قراردادن تعداد کم بی سوادن بیان کرد: در توسعه سواد آموزی نیازمند مشارکت همه نهادها و ارگان ها هستیم لذا شایسته است جلسه بهبود کیفیت سواد آموزی شهرستان قزوین تشکیل شود و سایر دستگاه ها نیز به عنوان اعضاء در جلسه شرکت کنند تا برای توسعه کمی و کیفی سواد آموزی گام های مطلوبی برداشته شود.

در پایان بر اجرای پروژه مهر در مدارس و آماده سازی واحدهای آموزشی برای ایجاد رغبت و انگیزه در دانش آموزان برای کسب علم ودانش و توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش تأکید شد.


۱۳۹۳/۵/۳۰ - ۱۵:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن