واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: آرانوس، در آربلا کاری از پریادیس (Pariadis) MayaMana 18 مرداد 1388, 10:13سلام دوستان خوب، فکر کردم که چند تا از عکس های آربلا را براتون بزارم این بار با کاراکترش یعنی ملکه این سرزمین با نام آرانوس! ( موهاش کجاست؟! ... خواهش میکنم شما که نمیخواید متهم به بعضی چیزی بشیم نه ؟ :wink: ) لباس ها کلا" با Ncloth بوده .. چهار تکه لباس که شبیه سازیش با جزئیات بالا انجام گرفت.. تکسچرها سر به فلک میزنه ... بیرون از اینجا و کلا"... چون فضا خیلی بزرگه نتونستم همه جاشو براتون بزارم.. ولی همین قدر بگم که حدود 300 تکسچر که در این پروژه به کار رفته جمعا .. ( با Normal, Displacement, specularity, reflection و غیره ) حدود 100GB حجمش شده که البته برای رندرش هم با اقدامات خیلی زیادی انجام دادیم تا تونستیم این صحنه ها رو با موفقیت رندر بگیریم.. همه چیز با دقت در zbrush انجام شده .. بعد ها اگر خواستید براتون عکس هاشو میزارم.. حرکت آرانوس در Motion Builder انجام شده.. رندر در Mental Ray و بصورت Direct Illumiation که کار رو دقیقتر انجام بدیم در مراحل پایانی یعنی نرم آفزازهای post Effects. این عکس ها خام هستند بدون افزوده شدن Ambient Occlusion و Effects ( fog , dust, lens flare, etc...), no Color Correction سرتون را درد آوردم.. شرمنده .. موفق و موید باشید :) .:. soroosh .:. 18 مرداد 1388, 12:29زیباست . کار رندرهای بیشتری میزاشتید . من خیلی دوست داشتم چهره کاراکتر را ببینم . لباس های کاراکتر خیلی جالب شده بودن . خود کاراکتر هم باید با دقت مدل شده باشه فکر کنم ... ضمنا اگه امکان داره از روبه رو هم از تمام کاراکتر رندر بگیرید . بعد دلیلی نداره موها را حذف کنید . نگران چیزی نباشید . کاراکتر بدون مو ... !!! در صورت امکان منتظر رندر های جدید هستم . موفق باشید . داش ممد 18 مرداد 1388, 13:24عالیه شده ممنون ایا قراره توی تلویزیون پخش شه کارراکتر ادم عالیه و من با سروش موافقم:rose: MayaMana 18 مرداد 1388, 14:14ممنون از این که لطف کردید و نظرتو ن رو دادید.. برای کاراکتر،لینکی رو که Zbrush Central داشتم رو براتون میزارم، که مشخص کننده چهره کاراکتر باشه.. و اینکه خوب خیلی هم تغییر کرده از جهت رنگ.. و اینکه فکر نمیکنم تلویزیون اگه گردنش هم بره ، حتی یک صحنه این اثر رو به هر شکلش پخش کنه ( کاراکترش که دل خود من و برده :wink: ) کاراکتر آرانوس : یک عکسم از Zbrush در حال کار بر روی آرانوس میزارم! AVAXTM 18 مرداد 1388, 17:25wow ، واقعا عالی کار کردین به خصوص رو صورت آرانوس ! من که دقیق نگاه کردم دیدم رو صورت "جوش" هست !!! آیا اینا رو هم شما طراحی کردید رو صورت ! به هر حال خیلی عالی شده . موفق باشید mkf.cgi 18 مرداد 1388, 18:24سلام, كاراكتر و محيط خوب مدل و تكسچر شدن ولي نور پردازي در رندري كه گذاشتين خوب از آب درنيومده.شدت و مقدار رنگ نور بالاست و محيط هم يكم تاريكه. در ضمن ما كه چيزي از انيميشن نديديم و با توجه به اينكه صدا و سيما قرار نيست كار شما رو نشون بده لطف كنين انيميشن كار رو بزاريد كه دلم لك زده باسه يه انيميشن با كيفيت ايروني.:sad: موفق باشيد. Mirpadyab 18 مرداد 1388, 20:58عالی بود یکم توضیحات بیشتر در مورد پروزه اگه بدی بدک نیست . خیلی دوس دارم کاملش و ببینم . MayaMana 19 مرداد 1388, 07:37باز هم ممنون از تعاریفتون .. خدمت شما عرض کنم که این پروژه حدود 15 دقیقه بود که ما 3 دقیقه اول رو خیلی روش کار کردیم.. که در همین مکانی که اسمشو the queen hall گذاشتیم میگزره.. بقیه داستان و حمله موجوداتی که شبیه اسکلت هستند ولی لباس تنشونه در مکان دیگه ای به نام کوه آتش میگزره که تمامی مدلها و تکسچرهاش انجام شده استوری بورد و غیره.. .. .. در مورد توضیحات بیشتر،قرار است که در جای دیگه ای مفصل راجع بهش صحبت بشه .. نوع نور پردازیش .. نوع چیدمان نورها.. و اینها مسائل خیل مهمی بودند که میتونند مورد بحث قرار بگیرند.. اگه بشه بازم راجع بهش توضیح خواهم داد و عکس های بیشتری میزارم.. :) TARA CG 21 مرداد 1388, 09:22سلام خیلی خوبه خسته نباشی عالیه Farrokh 22 مرداد 1388, 14:58مرسی خیلی از فظا سازی ها خوشم اومد مخصوصا رندری که از بالا گرفته شده نفس آدمو حبث می کنه خیلی با ابهته آیا این مکان از نظر تاریخی مستنده یا تخیلیه صرفا ؟ Farrokh 22 مرداد 1388, 15:00نمی دونم چرا تکسچرینگتونو دوس ندارم خیلی می تونه بهتر باشه چرا نیست ؟ Sherlock_Holmes 23 مرداد 1388, 01:22تبریک میگم کار خوبیه.. رندرتون من رو یاد فضای انیمیشن کوتاه The Cathedral میندازه... یک انیمیشن عمیق، سورئال و معنا گرا.. توصیه میکنم اگر کسی ندیده حتما ببینه اونم توی شرایط الان... Tomek Baginski کارگردان این کار جمله ای داره که من خیلی دوست دارم: "من رئاليسم را در انيميشن كامپيوتري مدرن دوست ندارم. طراحي چين هاي روي پوست، لباسها، سايه ها و ديگر جزئيات دقيق دنياي واقعي به درد جلوه هاي ويژه فيلمها و گيمها مي خورد. اما انيميشن دنياييست آزاد كه بايد از اين آزادي استفاده كرد." . در مورد کار اما منم نظرم اینه که تکسچرینگ باید بهتر بشه... MayaMana 23 مرداد 1388, 08:35ممنون از نظراتتون خدمت شما بزرگواران عرض کنم که .. تکسچرینگ یک اتاق کوچک یک بحثی است و تکسچرینگ یک مکان بسیار بسیار بزرگ یه بحث دیگه .. خوب آرانوس با اینکه 1.80 قدشه ولی با این حال به زور حتی به اندازه پایه ی ستون ها هستش و شما ارتفاع بسیار زیاده ستون ها رو خودتون حدس بزنید .. در حدود 20 متر.. تنوع رنگ استفاده شده در تکسچر باید به گونه ای باشه که تکراری نباشه .. و ما برای هر ستون تکسچری متفاوت در نظر گرفتیم.. و تصدیق مبفرمائیدکه این تکسچر که شامل ( Normal, Displacement, Reflection, Specularity) هستش ممکنه چه پوستی از ما کنده باشه.. این از نظر تکنیکی قضیه.. بقیش میماند به سلیقه و نوع نگاه اون شخص.. ما بحث هایی رو داشتیم که قرار بود داخل اینجا مانند غار بشه یعنی متریال سنگ ها مثل فضای نمناک غار باشه ولی به دلایلی، چه از جهت نوع مکان و چه باز بودن اینجا که هوا در اون جریان داره سوال بر انگیز بود.. خوب میبینید که ما هم در ابتدا با مشکل سلیقه ای مواجه بودیم.. در حالیکه که احترام قائلم به فرمایش شما، تاکید میکنم که نوع رنگ و متریال به کار رفته به کام خیلی ها خوش اومده به لذت بردند .. ولی خوب بعضی ها واقعا مشکل دارند و لذت نمیبرند.. و این یعنی همون سلیقه ی جمعی که گروهی با این نوع کار موافقند و گروهی نه.. و این طبیعت این کار هنری و بخصوص گرافیک کامیپیوتری هستش.. ارادتمندیم :rose:
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 395]