تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802938651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

2020 شهید در غزه /حماس:رژیم صهیونیستی عامل از سرگیری درگیری ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آخرین تحولات غزه، 2020 شهید در غزه /حماس:رژیم صهیونیستی عامل از سرگیری درگیری ها خبرگزاری پانا: در حملات رژیم صهیونیستی پس از نقض آتش بس از سوی این رژیم به نوار غزه سه فلسطینی شهید و ۷۵ نفر دیگر زخمی شدند. تعداد شهدای غزه از زمان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از مرز دو هزار و بیست تن گذشت.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۹ مرداد ساعت 08:39



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه ، جنگنده های رژیم صهیونیستی هم اکنون شمال غزه را به شدت بمباران می کنند. یک مقام ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، رژیم صهیونیستی را به از سرگیری درگیری ها در غزه متهم کرد و هشدار داد تا زمانی که فلسطینی ها امنیت نداشته باشند، این رژیم نیز ایمن نخواهد بود. وی این اظهارات را پس از پایان یافتن آتش بس موقت بیان کرد. اندکی پس از ضرب الاجل آتش بس در نیمه شب، عزت الرشق از مقامات ارشد جنبش حماس هشدار داد :« تا زمانی که فلسطینیان امنیت نداشته باشند، اسرائیل امنیت نخواهد داشت و اسرائیل این را آغاز کرد ». شهادت دختر یک و نیم ساله خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در غزه گزارش داد: صهیونیست ها همسر و دختر یک و نیم ساله فرمانده کل گردان های قسام را به شهادت رساندند. احمد غانم در گفتگو با این شبکه تلویزیونی گفت: موسی ابومرزوق نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس از شهادت همسر و دختر محمد الضیف از فرماندهان ارشد حماس خبر داد.الضیف فرمانده کل و رئیس ستاد نیروهای جنبش حماس در غزه است. دختر محمد الضیف که در حمله صهیونیست ها به شهادت رسید تنها یک سال و نیم داشت. این افراد در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به خانه ای مسکونی متعلق به خانواده الدلو در شمال غزه به شهادت رسیدند. در این حمله علاوه بر همسر و دختر محمد الضیف یک زن دیگر نیز به شهادت رسید. چند شهرک صهیونیست نشین هدف موشکهای مقاومت گردانهای الاقصی چند شهرک صهیونیست نشین و شهر عسقلان را هدف قرار داد. شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد گردانهای مجاهدین اعلام کرد شهرکهای بئیری و کفار عزه و شهر بئر السبع را با چند موشک هدف قرار داده است. حماس اعلام کرد 40 راکت به اسرائیل شلیک کرده و یکی از این راکت ها به طرف فرودگاه بن گوریون نزدیک تل آویو شلیک شده است.یک شرکت هواپیمایی هلندی پس از اصابت یک موشک گردانهای قسام به فرودگاه بن گوریون ، پروازهای خود را به تل‌آویو لغو کرد. بان کی مون نقض آتش بس در غزه را محکوم کرد به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از سازمان ملل متحد، بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد روز سه شنبه نقض آتش بس بشر دوستانه در غزه را به شدت محکوم کرد. جسد سرباز اسرائیلی مفقود شده پیدا شد شبکه تلویزیونی پرس تی وی به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داد:ارتش اسرائیل می گوید جسد سرباز اسرائیلی -آمریکایی که از روز یکشنبه مفقود شده بود،پیدا شده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن