تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819486306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

 تولیدکنندگان انجیر گلوگاهی برای صادرات حمایت می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران یونسی
 تولیدکنندگان انجیر گلوگاهی برای صادرات حمایت می شوند
گلوگاه - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، اظهار داشت: در صورتي كه توليدات مناسب براي صادرات وجود داشته باشد از توليد كنندگان انجير در گلوگاه براي صادرات حمايت مي كنيم تا در جهت اشتغال زايي مناسب و رونق اقتصادي در منطقه گام هاي مثبتي برداشته شود. 



به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا يونسي، عصر سه شنبه در  جشنواره انجير گلوگاه در انستيتو دخانيات تيرتاش افزود: همه امكانات مناسب براي استفاده از مزيتهاي مختلبف كشاورزي در گلوگاه فراهم است  كه با دارا بودن مردمي صالح، پاك و كارآمد بايد در جهت  استفاده بهينه از اين استعدادها تلاش شود.
 
يونسي مهمترين مولفه بازاريابي را آشنايي با آيين فروش دانست و يادآور شد: بايد از امكانات و علم روز و همچنين چگونگي برخورد در بازار آشنا بوده و در جهت بازاريابي خوب براي فروش محصولاتي همچون انجير گلوگاه بعنوان يك ميوه ارگانيك و سالم قدم برداشت.
 
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران افزود: شهرستان گلوگاه داراي ظرفيتها و امكانات مناسب كشاورزي و گردشگري است كه بايد در جهت توسعه آن كارگروه توسعه شكل گيرد و در اين راستا تلاش شود.
 
وي گفت: ايجاد فضاهاي تفريحي و گردشگري، ايجاد پارك هاي اقامتي در كنار جاده ها و بسترهاي گردشگري از مسائل مهم است كه با توجه به رونق مناسب در
غرب استان مازندران متاسفانه در شرق اين استان شكل نگرفته و رونق خاصي ندارد كه بايد در اين زمينه تلاش شود.
 
علي اكبر ايران نژاد همشهري گلوگاهي كه اقدام به كاشت درختان انجير از گلوگاه تا دامغان كرده است نيز در اين مراسم گفت: با زحمات فراواني كاشت و پرورش نهال را از 20 سالگي شروع كردم و اكنون نزديك به 6 سال درختان در حال خشك شدن است كه بايد به داد درختان برسيد.
 
وي افزود: اين درختان قلب من هستند كه بايد مسئولان به داد اين درختان رسيده و درختان را نجات دهند چرا كه اين درختان و نهال دغدغه من است كه بايد حفظ شود.
 
در این جشنواره انواع فراورده هاي  انجیر در گلوگاه شامل آش انجير، مرباي انجير، دوشاب انجير، شيره انجير، انجير خشك و تازه و همچنين نان محلي، انواع رب، ترشی جات از 28 الي 30 مرداد در انستيتو دخانيات تيرتاش گلوگاه به معرض نمايش و فروش گذاشته شده است.



۱۳۹۳/۵/۲۸ - ۱۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن