تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814878749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت های پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان رشد دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان بیگلری:
فعالیت های پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان رشد دارد
زنجان - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علو پزشکی استان زنجان از رشد اعتبارات پژوهشی در این دانشگاه خبر داد و گفت: در همین راستا فعالیت های پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان رشد دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیگلری در جلسه معارفه معاونت تحقیقات و فناوری و قائم‌مقام دانشگاه در امور مشارکت اجتماعی سازمان‏های مردم‌نهاد و خیریه‎ای،   افزود: در گذشته اعتبارات بخش پژوهش دانشگاه علوم پزشکی  استان بسیار محدود و ناچیز بود اما این مهم هم اکنون به طور چشمگیری ارتقا یافته است.

وی با بیان اینکه  دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به لحاظ برخورداری از تجهیزات پزشکی جزو 10 دانشگاه مطرح کشور است افزود: در این دانشگاه برنامه ریزی گسترده برای توسعه فعالیت های تحقیقی و پژوهشی داشته اند.

بیگلری  با بیان  اینکه دانشگاه علوم‌پزشکی  استان زنجان  یکی از بزرگ‌ترین حوزه‎های تحصیلات تکمیلی را دارا است افزود: دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان دارای زیرساخت‎‎های IT مناسبی بوده و می‌توان ادعا کرد که یکی از مجهزترین شبکه‌های ارتباطی است.

رئیس دانشگاه علو پزشکی  استان زنجان  افزود: به دلیل عدم اعمال سیاست‌های تشویقی، دانشجویانی که برای تحصیل به خارج فرستاده می‌شوند با تکمیل تحصیلات خود، به زادگاه‌شان برنمی‎گردند و در صورت دعوت دانشگاه‎‏ها از آن‌ها برای تدریس، این دانشگاه‎ها را برای پیشرفت خود کوچک دانسته و از آمدن به این دانشگاه‏ها سرباز می‎زنند.




۱۳۹۳/۵/۲۸ - ۱۶:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن