تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803583392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاينه 248 ورزشکار و 240 تست دوپينگ از ملي پوشان اعزامي به اينچئون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۷ب.ظ)
پورکاظمي خبرداد: معاينه 248 ورزشکار و 240 تست دوپينگ از ملي پوشان اعزامي به اينچئون نشست هماهنگي کاروان پزشکي اعزامي به هفدهمين دوره بازيهاي آسيايي اينچئون صبح امروز با حضور کيومرث هاشمي رئيس کميته ملي المپيک و لطفعلي پورکاظمي رئيس فدراسيون پزشکي ورزشي و کاراوان اعزامي پزشکي به اينچئون صبح امروز در سالن جلسات کميته ملي المپيک برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در ابتداي اين نشست کيومرث هاشمي رئيس کميته ملي المپيک ضمن قدرداني از زحمات فدراسيون پزشکي ورزشي و کادر اجرايي آن از تلاش هاي شبانه روزي آنها در خدمات رساني به ورزشکاران قدرداني کرد.
در ادامه اين نشست که با حضور اصغر رحيمي رئيس مرکز نظارت بر تيمهاي ملي و تيم پزشکي اعزامي برگزار شد لطفعلي پورکاظمي رئيس فدراسيون پزشکي ورزشي به ارائه گزارشي در خصوص و روند پزشکي ورزشکاران و کارهاي انجام شده پرداخت.
رئيس فدراسيون پزشکي ورزشي در جريان برگزاري اين نشست گفت:يکي از بهترين و موفقترين دوران را براي آماده سازي کاروان اعزامي کشورمان پشت سر گذاشته و با حضور منظم و پي درپي که در اردوهاي مختلف تيمهاي ملي داريم وضعيت بدني و پزشکي ورزشکاران به دقت تحت نظر بوده و در حال حاضر هيچ ورزشکاري مشکلي از بابت بيماري و يا آسيب ديدگي ندارد.
وي ادامه داد:انصافا هماهنگي و همکاري خوب مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کميته ملي المپيک و حمايت از فدراسيون پزشکي ورزشي و همدلي حاکم در مجموعه ورزش کشور باعث گرديد تا در حال حاضر ورزشکاران اعزامي بدون مشکل و دغدغه خاطري تحت نظر بوده و با روحيه بسيار مطلوبي عازم بازيهاي آسيايي شوند چرا که ضمن تشکيل پرونده پزشکي براي تمامي ورزشکاران، آنها تحت معاينات تخصصي و فوق تخصصي قرار دارند.
پورکاظمي خاطر نشان کرد: تا کنون 340 ورزشکار اصلي و ذخيره تحت معاينات دقيق تخصصي و فوق تخصصي قرار گرفته اند و تا کنون 284 نمونه تست دوپينگ از ورزشکاران گرفته شده و آموزشهاي لازم نيز به کادر فني و ورزشکاران داده شده است تا کاروان اعزامي در سلامت کامل عمومي و عاري از دوپينگ راهي اينچئون شود.
وي ادامه داد: تمهيدات و پيش بيني هاي لازم براي کاروان ورزشي کشورمان در اينچئون انديشيده شده است تا ورزشکاران کشورمان در زمان برگزاري رقابتها نيز ضمن تحت نظر بودن مشکلي نداشته باشند و تا زمان اعزام هم تمامي اردوهاي تيم ملي تحت نظارت پزشکان ما بوده تا ورزشکاران با مشکلي مواجه نشوند تا در نهايت بهترين کاروان ورزشي کشورمان در تاريخ برگزاري بازيهاي آسيايي باشيم که با بهترين شرايط سلامت و پزشکي راهي اين بازيها مي شوند.
وي ادامه داد.:از نخستين روز آغاز رقابت ها تا روز آخر بازيها تيم پزشکي ما بطور شبانه روزي در خدمت ورزشکارن است ، البته تا قبل از اعزام به اينچئون نشستي با سرپرستان تيمهاي اعزامي خواهيم داشت و در جريان برگزاري بازيها نيز در اينچئون با برگزاري نشست هر روزه تيم پزشکي جهت هر چه بهتر و هماهنگ تر شدن امور، اقدامات لازم صورت مي گيرد تا همانگونه که تاکنون مشکلي براي ورزشکاران حاضر در اردو وجود نداشته است در اينچئون نيز ورزشکاران دغدغه خاطري نداشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن