تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806323435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ونگر: افتخاراروپايي محرک مااست، نه پاداش مالي


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ونگر: افتخاراروپايي محرک مااست، نه پاداش مالي
آرسن ونگر مربي آرسنال مي‌گويد جاذبه‌ي بازي با برترين تيم‌هاي اروپا الهام‌بخش او براي بازي در ليگ قهرمانان است، نه پاداش‌هاي مالي اين رقابت‌ها.

به گزارش "ورزش سه"، توپچی‌ها عصر دوشنبه به استانبول پرواز کردند تا در دور رفت مرحله‌ی پلی‌آف لیگ قهرمانان برابر بشیکتاش به میدان بروند، در حالی که روحیه‌ی آن‌ها پس از پیروزی دقایق آخر برابر کریستال پالاس در هفته‌ی آغازین لیگ برتر و همچنین در هم شکستن منچسترسیتی در بازی کامیونیتی‌شیلد بسیار عالی است.
سه‌شنبه شب رکورد ۱۶ حضور متوالی ونگر در جمع نخبگان اروپا در معرض خطر خواهد بود. علاوه بر آن راهیابی به این رقابت‌ها ۷ میلیون پوند پاداش برای تیم‌ها به بار می‌آورد و هر بازی خانگی در دور گروهی نیز ۳ میلیون پوند دیگر درآمد عاید تیم‌ها خواهد کرد.
این مربی فرانسوی که تحت فشار صعود دوباره به مرحله‌ی گروهی قرار دارد، می‌گوید: «این بازی تاثیر چندانی روی سیاست نقل و انتقالات من نخواهد داشت. اگرچه به لحاظ مالی بازی بزرگی است، اما مهم‌ترین چیز نخواهد بود.»
«ما می‌خواهیم در بالاترین سطح رقابت کنیم و می‌خواهیم با بهترین‌های اروپا مبارزه کنیم. این نکته‌ای است که درباره‌ی این بازی برای ما اهمیت دارد، نه پیامدهای مالی آن. ما همیشه در تاریخ باشگاه منطبق بر منابع مالی خود عمل کرده‌ایم. نکته‌ای که اهمیت زیادی دارد این است که می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.»
ونگر که سرانجام نه فصل بدون عنوان قهرمانی را با پیروزی در فینال FA Cup در ماه می به پایان رساند تاکید می‌کند که نبرد همزمان برای به‌دست آوردن جام در جبهه‌های داخلی و اروپایی یک کار بسیار چالش‌برانگیز است. «این کار دشواری است زیرا رقابت در انگلستان همواره سخت است. شش یا هفت باشگاه هستند که می‌توانند در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرند.»
«سال گذشته ما لیگ را با ۷۹ امتیاز در رده‌ی چهارم به پایان بردیم، در حالی که در گذشته با ۷۸ امتیاز فاتح لیگ می‌شدیم. این به شما نشان می‌دهد که در انگلستان تعداد تیم‌هایی که می‌توانند به کیفیت بسیار عالی دست پیدا کنند افزایش پیدا کرده است. در این فصل شش یا هفت تیم هستند که می‌توانند برای قهرمانی مبارزه کنند.»
«اما شما کار خود را در معرض قضاوت مردم قرار می‌دهید. همه‌ی کاری که از دستم برمی‌آید این است که هر روز بهترین تلاشم را بکنم و سپس به قضاوت مردم گردن بگذارم. من یک شغل عمومی دارم، پس به آن تن می‌دهم.»
ونگر می‌داند که در برابر مردان سازمان‌یافته‌ی اسلاون بیلیچ کار آسانی در پیش نخواهد داشت. در دور سوم آن‌ها با هت‌تریک دمبا با مهاجم سابق چلسی در بازی برگشت موفق شدند در مجموع فاینورد را با نتیجه‌ی ۲-۵ شکست بدهند.
او اضافه می‌کند: «این یک آزمون بزرگ است. ما آماده‌سازی کوتاهی داشته‌ایم و می‌دانیم که در یک هفته باید سه بازی بزرگ انجام بدهیم؛ بازی رفت و برگشت با بشیکتاش و بازی با اورتون در بین آن‌ها.»
«بردن هر بازی شما را قوی‌تر می‌کند. از این لحاظ بردن بازی‌ها کمک می‌کند تا اعتماد به نفس بیشتری به‌دست بیاورید. بازیکنان ما هنوز نیاز به پیشرفت دارند.»
«هر بازی چالشی متفاوت دارد و شکست دادن یک تیم ترکیه‌ای در خانه‌ی حریف بسیار دشوار است، اما ما می‌خواهیم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم. بشیکتاش روی نتیجه‌ی خوبی که در برابر فاینورد گرفته تکیه دارد. ما هم کاملاً آماده و مراقب ایم و می‌خواهیم نتیجه‌ی خوبی بگیریم.»



آرسن ونگر (سرمربي)آرسنال

1393/05/28 14:48  تعداد بازدید: 1,124





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن