تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798941125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حامیان مالی ، رغبتی برای سرمایه گذاری در فوتبال بانوان مازندران ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان ایران : حامیان مالی ، رغبتی برای سرمایه گذاری در فوتبال بانوان مازندران ندارند ساری - ایرنا – عضو تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان ایران گفت : فوتبال بانوان مازندران برای رسیدن به پیشرفت بیشتر ، نیازمند حضور در لیگ برتر کشور است اما هیچ حامی مالی دیگری رغبتی برای فعالیت در فوتبال بانوان ندارد.


ˈ عاطفه عابدی ˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مازندران در سال های قبل دارای تیمی در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور بود و همین عامل باعث شد تا دختران بسیاری از شهرها به سمت فوتبال کشیده شده و خود را برای حضور حرفه ای در این رشته آماده کنند.
وی ادامه داد : نمی دانم چه اتفاقی افتاد که آن تیم منحل شد و برخی از بازیکنان مازندرانی برای ادامه فعالیت به استان های دیگر مهاجرت کردند و من نتوانستم این تصمیم را بگیرم و ترجیح دادم با حضور در فوتسال، از مازندران خارج نشوم.
عابدی گفت : بازیکنان مازندرانی که به تیم های دیگر پیوستند در حال حاضر شرایط مطلوبی دارند و به ستون اصلی تیم های خود و اعضای ثابت تیم ملی تبدیل شده اند .
وی افزود : پس از بازگشت ˈ مهدی پرهام ˈ به نساجی و مدیرعاملی صادق درودگر ، خبرهای خوشایندی از احتمال تیمداری نساجی در لیگ برتر فوتبال بانوان به گوش می رسد که در صورت تحقق آن ، امیدواری به رونق بیشتر فوتبال بانوان مازندران افزایش خواهد یافت.
عابدی که پس از سال ها فعالیت در فوتیال بانوان به فوتسال روی آورد ، دلیل این تغییر رشته را نبود تیمی در مازندران دانست و گفت : به دلایل مختلف ، فوتبال بانوان ایران رونق بیشتری در مقایسه با فوتسال دارد و پول های پرداخت شده به بازیکنان فوتبال، به مراتب بیشتر از تیم های فوتسال است.
وی افزود : تیمداری بخش خصوصی در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور علاوه بر رونق بیشتر این رشته ورزشی،استعدادهای نهفته شهرهای مازندران را نیز شکوفا خواهد کرد .
عضو تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان ایران گفت : فوتبال بانوان مازندران همواره بازیکنان زیادی در اردوی تیم های ملی دارد که تداوم این شرایط، نشانگر علاقه مندی زیاد و وجود استعدادهای فراوان است.
وی افزود : دست و دل بازی مدیران تیم های فوتبال باعث شده ، بازیکنان فوتسالی تمایل بیشتری به حضور در فوتبال داشته و با هدف امضای قراردادهای مالی مناسب، برای مدت کوتاهی هم که شده از فوتسال حرفه ای دست بکشند.
عابدی ، شرایط فوتبال بانوان در مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت : دختران مازندرانی استعداد فراوانی در فوتبال دارند که یکی از نشانه های آن ، حضور فراوان دختران مازندرانی در اردوی تیم ملی رده های سنی گوناگون است.
وی افزود : پس از سال ها فعالیت در فوتبال ، تصمیم گرفتم در کنار بازی حرفه ای ، مربیگری فوتبال را نیز آغاز کنم که برای رسیدن به این هدف، در دوره های آموزشی حضور پیدا کردم.
عضو تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان ایران گفت : پس از دریافت کارت مربیگری سطح پایه ، فعالیت خود در یکی از مدارس فوتبال بانوان را آغاز کردم و در قائمشهر آموزش های لازم را به حدود 30 دختر خردسال ارائه می دهم.
وی افزود : برخی از این بازیکنان در تاکتیک پذیری و ارائه نمایش های تکنیکی بی نظیرند و معتقدم اگر در هر سال فقط بتوانیم یک بازیکن را به صورت حرفه ای تربیت کرده و او را تحویل مربیان لیگ بدهیم، آینده فوتبال بانوان مازندران را تامین کرده ایم .
عابدی بر لزوم کشف استعدادهای جدید فوتبال در مازندران تاکید کرد و گفت : یکی از بهترین راه های کشف استعدادها، برگزاری مسابقات متعدد از جمله مسابقات جام رمضان است.
وی افزود : مسابقات جام رمضان بانوان استان که در قائمشهر برگزار می شود، موجب اقبال بسیاری از دختران فوتسالیست شهرهای استان شده و آنان علاقه بسیار زیادی برای بازی در این رقابت ها دارند .
او ادامه داد : به جز برگزاری این رقابت های سالانه ، برگزاری منظم لیگ استانی نیز از جمله مراحل کشف استعدادهای فوتبال بانوان است که برگزاری لیگ فوتبال بانوان استان بخوبی توانسته است نقش خود را به عنوان مرکز پویایی و شناسایی استعدادهای فوتبال بانوان ثابت کند.
عضو تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان ایران گفت : دختران فوتبالیست مازندران حضور ثابتی در اردوهای تیم ملی دارند اما اگر می خواهیم تعداد این ملی پوش افزایش پیدا کند راهی جز داشتن تیم در لیگ برتر فوتبال کشور نداریم .
وی افزود : بازیکنان باید در طول یک فصل مسابقاتی ، تمرینات متعدد و فشرده و مسابقات فراوان دوستانه و رسمی برگزار کنند تا علاوه بر رسیدن به مرزخودباوری ، با کوله باری از تجربه انجام بازی های گوناگون به اردوی تیم ملی وارد شوند.
عابدی به عضویت خود در تیم فوتسال لیگ برتری جراحی مهر نوشهر اشاره کرد و گفت : این تیم ،تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور است که متاسفانه هنوز موفق به دریافت مطالبات سال گذشته خود از این تیم نشدیم.
وی افزود : برای فصل آینده پیشنهاد تمدید قرارداد را منوط به تسویه حساب کامل و دریافت کامل معوقات خود کرده ام تا با خیال آسوده لیگ فصل آینده را آغاز کنم .
عابدی گفت : مسوولان این تیم در شرایطی که کمتر کسی سرمایه گذاری در ورزش بانوان را انتخاب می کند ، مردانگی کردند و حمایت مالی از این تیم را پذیرفتند ، اما بازی در لیگ برتر کشور بدون دریافت کامل حق و حقوق بسیار سخت و دشوار است.ک/3
7331/1654



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن