تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803855861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايراندوست: قرار بود ادينهو به ملوان بيايد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ايراندوست: قرار بود ادينهو به ملوان بيايد
سرمربي تيم فوتبال ملوان گفت: قرار بود ادينهو را جذب کنيم اما مدير برنامه‌هايش به پرداخت‌هاي ملوان اعتماد نکرد زيرا برخي جو را مسموم کرده بودند.

نصرت ایراندوست در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: قبل از هرچیز می‌خواهم به نکته‌ای اشاره کنم اینکه هم در خانه خودمان و هم در خانه حریف نفر اولی هستم که در نشست خبری شرکت می‌کنم و مربی حریف بعد از من به نشست می‌آید. دوست دارم به همه نقاط مردم ایران بگویم که انزلی‌چی‌ها چقدر میهمان نوزار هستند و چه مرامی دارند. این همه توریست که به انزلی می‌اید دلیلش همین است.
به نقل از فارس، وی ادامه داد: در تبریز گفتم اگر شما شهریار را دارید که من به او علاقه دارم و شعر شهریار را هم خواندم و من این حرف‌ها را زدم و رفتم اما مربی بعدی به این مسایل اشاره نکرد. ما در گیلان هم شهریاری به نام قایقران داریم و سردار جنگل هم داریم. باید ادب و فرهنگ شهرمان را نشان بدهیم اما اینکه تماشاگری در جریان مسابقه مشکل ایجاد کند بد است. به عنوان سرمربی بیاید کنار زمین بایستید. من اگر به بازی توجه نکنم نمی‌توانم تیمم را هدایت کنم. وقتی خبرنگاری سوال می‌کند که میهمان نوازی تبریزی‌ را چطور می‌بیننید من فقط در مورد اون مردی حرف می‌زنم که من را به نشست می برد اما دوستی در بانک به من گفت شما متوجه نشدید که به سیروس قایقران توهین شد و من هم گفتم متوجه نشدم اگر متوجه شده بودم حتما می‌گفتم اینگونه نیست که به ما فحش بدهند و من در شهر دیگر بگویم فحشی به من داده نشده است.
سرمربی ملوان در ادامه صحبت‌هایش گفت: وظیفه می‌دانم که درگذشت مظلومانه مهدی نفر را تسلیت بگویم که از جمع دوست‌داشتنی خبرنگاران به سوی دوست پرواز کرد. وقتی شنیدیم این عزیز از دست رفت همه متاثر شدیم و همه ملوانی‌های ناراحت شدند و امیدوارم بعد از این من دیگر این اخبار ناگوار را نشنوم که یک جوان از رسانه‌ برود زیرا از من سنی گذشته است.
سرمربی ملوان در مورد شرایط بازی با پرسپولیس گفت: تلاش ما این است که تیم را طوری هدایت کنیم که دل هواداران را شاد کنیم. در مشهد وقتی برای یک امتیاز رفتیم شماری از یک امتیاز اول ما خوشحال بودند اما برخی نیز می‌گفتند باید تهاجمی‌تر بازی کنید. ضمن اینکه بدن بازیکنان هنوز کاملا آماده نشده بود. اولادی و یوسفی هم شاهد هستند و من به خواست مردمی که دوست داشتند ملوان تهاجمی بازی کند در بازی بعدی به روش چهار چهار دو کار کردیم و تلاش کردیم پیروز شویم مردم از شیوه بازی خوشحال بودند اما از نتیجه نه، در تبریز هم تلاش کردیم فشار لازم را به حریف بیاوریم و وقتی حمله می‌کنیم به حریف فرصت ضد حمله می‌دهیم و این طبیعی است.
وی ادامه داد: جلال رافخایی به عنوان کاپیتان به بازیکنان در تبریز تذکر داد که از دقیقه یک تا دقیقه 90 تمرکز داشته باشیم و ضد حملات حریف فقط به خاطر عدم تمرکز بازیکنان ما بود. باید بیشتر تمرین کنیم. ما 5 گل بخوریم یا بزنیم باید بازی با تراکتورسازی مساوی شود. ما بازی را باختیم اما درصد مالکیت توپ 50 به 50 بود و در مشهد اما این درصد 60 به 40 بود. در انزلی این آمار برعکس شد. در تبریز در 10 دقیقه آخر حملات زیادی کردیم اما برنامه 90 کم لطفی کرد و این حملات را نشان نداد. با این حال تمام خواست ما این است که به خواست هواداران احترام بگذاریم. این سوال را که می‌پرسید که چه زمانی ملوان گل می‌زنید من هم از بازیکنانم می‌پرسم. زیرا با ت30 مساوی 30 امتیاز می‌شود و به جایی نمی رسیم. سه بازی مساوی برابر با یک برد بنابراین پیروزی خیلی ارزشمندتر از مساوی است.
ایراندوست در ادامه نشست گفت: دوست داشتم از قرآن آیه‌ای بخوانم در ابتدای نشست که فرصت نشد و اکنون این دو آیه را می‌خوانم.در سوره والعصر خداوند به عصر شکوفایی قسم می‌خورد و همه انسان‌ها در خسران و زیان هستند اگر به همدیگر کمک نکنند در راه ثواب و خوبی ها. امیدوارم هرکسی هر چیزی به ذهنش می‌رسد از کوچکترین شما تا منی که 65 سال دارم جمله ای بگوید که از او استفاده کنم. پیر دیری برایم شعری خواندو از من خواست که ملوانی جهانی بسازم. خیلی قشنگ بود. تمام تلاشم را می‌کنم و حواسم را جمع می‌کنم اگر پوست خربزه هم زیر پایم بود سر نخورم و ملوانی بسازم که خوب باشد ملوان قبل از من هم جهانی شده است. ملوان طرفدار در همه جای ایران دارد از خوزستان تا ارومیه و سایر نقاط جهان.
ایراندوست در پاسخ به انتقادها در مورد شیوه بازی ملوان و توهین به قایقران در تبریز، گفت: من قرآن آوردم و دستم را رویش گذاشتم و به شما هم نگفتم که به قرآن قسم می‌خورم بلکه می‌خواستم بگویم که خودم راست می‌گویم شما در مورد جو تبریز و فحاشی به قایقران می‌گویید اما حقیقتا من نه چیزی شنیدم و نه چیزی دیدم. در مورد مصاحبه‌هایم گفتم واقعیت را گفتم با این حال اگر شما خوش‌تان نمی‌اید از این مسئله من از این پس دیگر کمتر حرف می‌زنم. یکی از سایت‌های استانی مطلبی نوشته بود از قولم که گفتم مصاحبه‌ای نکردم. زیرا برخی وقت‌ها می‌خواهی واقعیت‌ها را بگویی اما برای برخی دوست‌داران ما قابل قبول نباشد مخصوصا اینکه در خانه و بیرون از انزلی من اول به نشست خبری می‌روم. اگر بعد از سرمربی حریف حرف بزنم از حق هواداران خودم و ملوان دفاع می‌کنم اما شما می‌گویید در دقیقه 5 گل خوردیم و باید حمله می‌کردید ما این کار را کردیم اما در حمله تیم باز می‌شود. دیروز آنالیز باز ی با تراکتورسازی را دیدیم. برخی از بازیکنان ما با تجربه هستند. همه بازیکنان دیدند که نتوانستند خواسته‌های تاکتیکی ما را اجرا کنند. من از هیچکس دلگیر نیستم شما انتقاد می‌کنید و به شما حق می‌دهم اما من یک مربی هستم و کارم و حرفه‌ام مربیگری است. باید تلاش کنم به نفع تیم و هواداران ملوان کار کنم. اگر هر انتقادی هم کنند با جان و دل می‌خرم و بررسی می‌کنم و اشکالات کارم را برطرف کنم اما وقتی دیدم هواداران می گویند ملوان باید حمله کند در تبریز تیم را تهاجمی به میدان فرستادم حتی در دقیقه 73 قدیربحری به من گفت تهاجمی کردن تیم ریسک است اما من ریسک را قبول کردم و با سه مهاجم بازی کردم اما آرمان رمضانی جوان است و نتوانست که بفهمد من از او چه می‌خواهم. خودم هم تحت فشار بودم که بازیکن تعویضی‌ام نتوانست خواسته‌ام را اجرا کند. باید به او آنقدر تمرین بدهم که بتواند در میدان خواسته‌هایم را اجرا کند و او مقصر نیست. من به ملوان امیدوارم. تمام تلاشمان را می‌کنیم. خدا را شکر محیط تیم بسیار صمیمانه است و همه با جان و دل برای برد تلاش می‌کنند. اگر هم کسی می‌گوید هرچه می‌خواسته به داده شده اما این واقعیت نیست مثلا قرار بود ادینهو را بیاورند که از آن استقبال کردم اما مدیر برنامه‌هایش به پرداخت‌های ملوان اعتماد نکرد در حالیکه باشگاه ملوان همواره به پرداخت‌هایش متعهد بوده است.
وی افزود: تمام طلبکاران طلب‌شان را از ملوان گرفتند حتی کسی که طلب 300 میلیونی داشت اما برخی جوسازی کردند و نتوانستیم ادینهو را بگیریم اکنون هم به دنبال یک مهاجم ششدانگ هستم و مجبور نیستم که مهاجمی که در تیمم جواب نداده را تا آخر فصل نگه دارم. الماسی و محجوب هم در تلاش هستند که بازیکن خوب جذب کنند.
سرمربی ملوان در مورد وضعیت مازیار زارع، گفت: روز گذشته هم با آمپول تمرین کرد و حتی به دکتر گفتم این آمپول عوارض ندارد که گفت نه و در آخر تمرین هم از مازیار سوال کردم و گفت مشکلی ندارد و امیدوارم مازیار به بازی با پرسپولیس برسد.
وی با اشاره به تاکتیک‌های مختلف در فوتبال گفت: به محجوب گفتم می‌دانید چرا دی‌ماریا در رئال ذخیره است آن هم در حالیکه قیمت سرسام آوری دارد؟! یک تیم باید همیشه بهترین بازیکنان را داشته باشد و در نهایت براساس تاکتیکش از یازده بازیکن استفاده کند. به آن بازیکن هم گفتم شما بازیکن تعصبی و دونده هستید اما به دلیل پاس‌های اشتباهت نیمکت نشین شدی.
وی ادامه داد:بازیکنان ما برای مسابقه با پرسپولیس آماده‌اند و برای برد به میدان می‌رویم و امیدوارم که فردا روز خوب ملوان باشد. سه بازی قبل پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم و نکات کلیدی را هم به بازیکنان انتقال می‌دهیم امیدوارم از میدان با سه امتیاز خارج شویم. از مربی تیم پرسپولیس هم تشکر می‌کنم که در مورد بازیکنان ما صحبت کرده است و از هواداران هم انتظار دارم که از دقیقه یک تا 90 تیم را حمایت کنند.
سرمربی ملوان در مورد وضعیت زمین ورزشگاه تختی انزلی گفت: کیفیت زمین خوب است اما کمی بلند است که خواستیم کوتاه شود تا بازیکنان راحت‌تر بازی کنند.
ایراندوست ادامه داد: انزلی‌چی‌ها فوتبال را می‌فهمند و برای فوتبال نقش و طرح دارند و از باشگاه خواستم که هفته یا دو هفته‌ای یکبار در سایت باشگاه ملوان با هواداران جلسه داشته باشم و مثلا با 50 تماشاگر پرسش و پاسخ باشد اما کم لطفی شد و قبل از بازی این اجازه به من داده نشد. کلاس چراغپور بود یا هر مسئله‌ای دیگر پیگیری آن می‌شوم و انزلی‌چی‌ها فوتبال را می‌فهمند و می‌تواننند به من برنامه بدهند. از جلال رافخایی و قدیر بحری سوال کنید من گفتم تا جایی که امکان دارد باید همراه هواداران ملوان باشیم.


نصرت ايراندوست (سرمربي)ملوان بندرانزلی

1393/05/28 15:05  تعداد بازدید: 623





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن