تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819705271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور تیم شهید شهبازی زنجان در لیگ برتر در هاله ای از ابهام قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حضور تیم شهید شهبازی زنجان در لیگ برتر در هاله ای از ابهام قرار دارد زنجان - ایرنا - سرمربی تیم واترپلو شهید شهبازی زنجان گفت: حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر امسال، به دلیل نبود حامی مالی مناسب و توانمند در هاله ای از ابهام قرار دارد.


اکبر عربدوست، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته نخست از سری مسابقات لیگ برتر واترپلو ایران از 32 مرداد ماه جاری شروع می شود که تیم زنجان به دلیل اینکه از لحاظ اعتبارات به شدت در مضیقه است از فدارسیون این رشته ورزشی درخواست کرد تا نخستین دیدار خود را با یک هفته تاخیر انجام دهد تا شاید با عملی شدن وعده ها بتواند رودروی تیم ˈفولاد ماهان سپاهانˈ قرار گیرد.
وی بابیان اینکه دیدار تیم واترپلو شهید شهبازی زنجان با فولاد ماهان سپاهانˈ 30 مرداد جاری، ساعت 16 در استخر انقلاب اصفهان انجام خواهد شد افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان برای حضور تیم واترپلو زنجان قول کمک مالی داده است ولی نیاز است که مسوولان ارشد استان و صاحبان صنایع زنجان پای در میدان بگذارند.
عربدوست تصریح کرد: متاسفانه میزان مشارکت صاحبان صنایع از ورزش این استان زیر صفر است و این انگیزه فعالان در عرصه ورزش را به شدت پایین آورده است بطوریکه ورزشکاران برتر واترپلو زنجان مجبور شدند در این دوره از رقابت های لیگ برتر به سایر تیم های واترپلو بپیوندند که این زیبنده ورزش این استان نیست.
سرمربی تیم واترپلو شهید شهبازی زنجان گفت: اگر تیم زنجان امسال در رقابت های لیگ برتر حاضر نشود قطعا سهمیه حضور در مسابقات واترپلو جام باشگاه های آسیا را از دست خواهد داد و با این کار بطور قطع و یقین تیم های پایه این رشته ورزشی زنجان نیز با ناامیدی از آینده به انزوا کشیده خواهند شد.
عربدوست افزود: تیم واترپلو شهید شهبازی زنجان با هزینه شخص به این مرحله دست یافته ولی اکنون به دلیل کمبود اعتبار و نبود حامی مالی مناسب مجبور به کناره گیری از مسابقات است.
وی با بیان اینکه ورزشکاران تیم زنجان بسیار کم توقع هستند اظهار کرد: ترکیب تیم واترپلو شهید شهبازی زنجان، بومی است و عشق و علاقه آنان به اعتلای ورزش استان زنجان باعث شده با همه سختی ها و کمبودها، کنار آیند تا بلکه بتوانند جایگاه این رشته ورزشی زنجان در رقابت های لیگ برتر را حفظ و حتی ارتقا بخشند.
عربدوست، به وضعیت مالی تیم های رقیب اشاره کرد و افزود: ˈدانشگاه آزاد تهران، نفت و گاز امیدیه، نفت آبادان، نفت و گاز گچساران، چوکای گیلان و فولاد ماهان سپاهانˈ از بنیه مالی قوی برخوردارند ولی در مقابل تیم زنجان به اعتبارات هیات متکی است.
597/596



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن