تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803349115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کعبي حرفي دارد به کميته اخلاق بگويد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کعبي حرفي دارد به کميته اخلاق بگويد
رئيس کميته اخلاق فدراسيون فوتبال از دعوت حسين کعبي به اين کميته خبر داد و تأکيد کرد، او اگر حرفي در مورد اطرافيان قلعه‌نويي دارد بايد در کميته اخلاق بگويد.

علی‌اکبر محمدزاده درباره اظهارات حسین کعبی علیه امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: اگر کعبی صحبتی درباره اطرافیان قلعه‌نویی دارد، باید به کمیته اخلاق بگوید تا پیگیر آن شویم. این بازیکن به کمیته اخلاق دعوت شده تا در خصوص موارد مطرح شده، توضیحات لازم را ارائه کند.
به نقل از تسنیم، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص اظهارات جواد نکونام گفت: نکونام در ایران حضور ندارد تا به کمیته اخلاق بیاید اما پرونده او به عنوان فردی که اظهاراتی درباره قلعه‌نویی انجام داده، باز است و هر وقت که به ایران آمد، باید در کمیته اخلاق حضور پیدا کند.
وی در مورد پرونده مهدی رحمتی و ایمان موسوی تصریح کرد: این دو بازیکن در خصوص اینکه گفته بودند مطالبی درباره امیر قلعه‌نویی و استقلال دارند، از طرف ما که مدعی العموم فوتبال و رسیدگی به فساد هستیم، محترمانه به کمیته اخلاق دعوت شدند تا در صورت تمایل اطلاعاتی‌ که از قلعه‌نویی دارند را ارائه دهند.
محمدزاده با بیان اینکه رحمتی و موسوی یکشنبه به کمیته اخلاق مراجعه کردند، گفت: به این 2 بازیکن 2 برگه اظهارنامه داده شد تا اطلاعات خود را در این برگه بنویسند. قضات ما نیز با توجه به اظهارات آنها در این برگه به تفحیص و تفحص از آنها پرداختند. وقتی قضات ما اظهارنامه را می خوانند هر سوالی داشته باشند، از طرف مقابل می‌پرسند. در مسئله رحمتی و موسوی هم قضات ما به این دو بازیکن گفتند که برای ادعای خود چه سند و شاهدی دارند.
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از بیان جزئیات اظهارنامه رحمتی و موسوی خودداری کرد و افزود: تا پایان هفته آینده رای پرونده قلعه‌نویی، رحمتی و موسوی اعلام خواهد شد.
وی در پاسخ به این سوال که در صورت اثبات نشدن اظهارات رحمتی، موسوی و کعبی علیه قلعه‌نویی چه محرومیت و یا جرایمی در انتظار این بازیکنان خواهد بود، به تسنیم گفت: اگر بخواهم در این زمینه صحبت کنم به پیش داوری و همچنین جانبداری از باشگاه استقلال متهم می‌شوم اما به لحاظ مبانی حقوقی توصیه‌ام به دوستان اهالی ورزش این است که مواظب اظهارات خود باشند.
«کلام اسیر انسان است، قبل از اینکه بیان شود»، محمدزاده با ذکر این حدیث از حضرت علی (ع) تصریح کرد: دوستان مراقب باشند هر حرفی را در هر جایی عنوان نکنند. هر کسی اطلاعاتی از شخصی دارد، به کمیته اخلاق بگوید. از دوستان می‌خواهم مراقب باشند چه حرف‌هایی می‌زنند.
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد سایر پرونده‌های موجود در کمیته اخلاق گفت: پرونده‌هایی داریم که محرمانه و در حال بررسی است.


علي اکبر محمدزاده (کميته اخلاق)حسين کعبي

1393/05/28 11:06  تعداد بازدید: 380





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن