تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803863581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخطار کميته اخلاق به سيدمهدي رحمتي


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اخطار کميته اخلاق به سيدمهدي رحمتي
رييس کميته اخلاق فدراسيون فوتبال از اخطار به سيد مهدي رحمتي خبر داد و گفت: رحمتي و نکونام بايد به کميته اخلاق فدراسيون فوتبال آمده و چنانچه دليل و مدرکي براي اظهارات‌شان دارند ارايه دهند.

علي اکبر محمدزاده درباره موضوع دعوت از بعضي بازيکنان سابق استقلال به کميته اخلاق فدراسيون فوتبال درباره مصاحبه‌هايي که عليه امير قلعه‌نويي انجام داده بودند، اظهار کرد: اين سه بازيکن ايمان موسوي، سيد مهدي رحمتي و جواد نکونام بودند که موسوي يکشنبه به کميته آمد و در بخش تحقيقات اظهاراتش را به صورت مکتوب عنوان کرد. در بخش تحقيقات کميته اخلاق سه نفر از قضات ما حضور دارند و اظهارات اشخاص را دريافت و بررسي مي‌کنند. بنده هم هنوز صحبت‌هاي موسوي را نخوانده‌ام.

به گزارش ايسنا، وي با بيان اينکه رحمتي با وجود دعوت ما هنوز به کميته اخلاق نيامده است، گفت: يک بار او را دعوت کرده‌ و در رسانه‌ها هم اعلام کرديم اما رحمتي نيامد. بار ديگر اعلام مي‌کنيم او به کميته اخلاق بيايد و درباره صحبت‌هايش توضيح دهد و اين مرتبه برايش اخطاريه مي‌فرستيم. بناي ما اين است که حرمت همه افراد نگه داشته شود و همان طور که قبلا هم اعلام شد از تمام اين افراد دعوت به عمل مي‌آمد.

محمدزاده درباره وضعيت حضور نکونام در جلسه کميته اخلاق، گفت: نکونام الان در کشور نيست اما من بار ديگر از طريق خبرگزاري شما به وي اعلام مي‌کنم که اگر در آينده نزديک به تهران سفر مي‌کند حتما به کميته اخلاق بيايد و اگر هم چنين قصدي ندارد، اظهارات و دلايلش پيرامون آنچه درباره قلعه‌نويي و اطرفيانش بيان کرده و همينطور مسايلي از فساد در فوتبال و مواردي از اين دست مي‌داند را به صورت مکتوب و محرمانه براي ما بفرستد. حتي ما درباره رسيدگي به اين موارد و ريشه‌کن کردن فساد در فوتبال پا را فراتر گذاشته و از همه اهالي فوتبال مي‌خواهيم اگر موضوع و مطلبي را به صورت مستند دارند به کميته اخلاق آمده و آن را بيان کنند.

رييس کميته اخلاق در پاسخ به اينکه آيا از امير قلعه‌نويي هم دعوت مي‌کنيد يا خير گفت: ما ابتدا اظهارات اين اشخاص را بررسي مي‌کنيم و اگر مطالب مستند و مدللي را عنوان کردند، از قلعه‌نويي براي پاسخگويي دعوت خواهيم کرد اما اگر غير از اين باشد دليلي براي اين کار نيست.

وي در پاسخ به اينکه اگر دلايل‌شان مستند نبود آيا با اين بازيکنان به خاطر اظهاراتي که بيان کردند برخورد قانوني مي‌شود يا خير به ايسنا گفت: به صورت طبيعي اگر کسي ادعايي کند و نتواند سندي برايش ارائه دهد، تخلف کرده است و با او برخورد مي‌شود. در اين ماجرا باشگاه استقلال هم از هر سه بازيکن به کميته اخلاق فدراسيون شکايت کرده است اما چون نمي‌خواهيم در رسيدگي به شکايت استقلال، محکوم به طرفداري از يک باشگاه شويم، موضوع را فعلا نگه داشته تا تکليف ادعاهايي که در ابتدا بيان شده، روشن شود. البته در لابلاي رسيدگي‌هاي فعلي به شکايت استقلال هم توجه مي‌کنيم اما همان طور که گفتم اول اظهارات اين بازيکنان را مورد بررسي قرار مي‌دهيم که اگر با دليل و مدرک باشد، شکايت استقلال هم خود به خود سالبه به انتفاء موضوع مي‌شود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook


ارسال نظرات
نام
پست الکترونیک

متن نظر


چهارشنبه 1393/05/22 15:43تعداد بازدید: 7,613





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن