تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798972690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوالات حجت الاسلام اکرمی از سردار نقدی/5سال از فتنه گذشته،پس چرا پاره کنندگان عکس امام محاکمه نشدند؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: سوالات حجت الاسلام اکرمی از سردار نقدی/5سال از فتنه گذشته،پس چرا پاره کنندگان عکس امام محاکمه نشدند؟ سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - روزنامه مردمسالاری در سرمقاله خود به قلم حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی نوشت:

درسايت انتخاب «22/5/93» در حضور 450 نفر از پيشکسوتان جهاد و شهادت، از زبان سردار نقدي خواندم: عده‌اي به خاطر سهم اندکي که در انقلاب داشته‌اند، فداکاري‌هاي عظيم ملت را ناديده مي‌گيرند و خود را صاحب انقلاب مي‌دانند، و به خود اجازه مي‌دهند هر تحريفي که مي‌خواهند در فرهنگ و مرام انقلاب ايجاد کنند و هر تصرفي را در بيت‌المال روا داشته‌اند، انتظار هم اين است که دستگاه‌هاي نظام جلوي اين تصرفات ظالمانه ايستاده و حق مطلب را ادا کنند.

جناب آقاي سردار نقدي، سلام عليکم: آيا شايسته است در حضور پيشکسوتان جهاد و شهادت، پس از 25 سال بعد از ارتحال امام و 26 سال پس از پايان جنگ تحميلي، مطالبي بيان شود که فقط «القاء شبهات» است و بيان رخدادي‌هاي نا متوازن توسط عده‌اي اندک، که معلوم نيست سهم داران اندک انقلاب کيستند، چون اسم برده نشده و آدرس هم داده نشده است، اينان کيستند که فداکاري‌هاي عظيم ملت را ناديده مي‌گيرند و خود را صاحب انقلاب مي‌دانند و کار تحريف در فرهنگ و مرام انقلاب انجام مي‌دهند و تصرف در بيت‌المال دارند.

2- فرموده‌ايد «امروز قوه قضائيه در آزموني سخت و سرنوشت ساز قرار گرفته و مردم انتظار دارند، برخورد با غاصبان بيت‌المال و متعديان به اعتبار جمهوري اسلامي، قاطع، بدون ملاحظه اسم و رسم‌ها، و شفاف باشد. جناب آقاي نقدي: واژه «مردم» واژه‌اي است که همه گويندگان آن را بر زبان و قلم مي‌آورند و معلوم نيست که «اين مردم» کيستند و گوينده سخن چه «نيابتي و وکالتي» از آنان دارد. خوانندگان کدام جريده، سخنان شما را مي‌خوانند و مي‌پذيرند، حتي 450 نفر پيشکسوت جهاد و شهادت حاضر در جلسه اظهارات شما را مي‌پذيرند؟ و براي قوه قضائيه، وظيفه و مسووليت تعيين کردن، چه جايگاهي دارد؟ سردار محترم، امام علي عليه السلام مي‌فرمايد «رحم الله امرء عرف قدره ولم يتجاوز حده» رحمت برآن کس باد که حد و جايگاه خود را بداند و از آن فراتر نرود.

3- حضرتعالي مي‌دانيد که روزنامه‌هاي عمومي، اعلام مي‌دارند که سالي حدود «هفت تا 10 ميليون پرونده» در دادسرا مطرح مي‌شوند و قوه قضائيه بايد بررسي نمايند حال شما مي‌فرمائيد «اگر از چنين افرادي پرونده‌اي با چنين ابعاد گسترده‌اي مطرح شود که هم مفاسد و فحشاي اخلاقي و هم مفاسد جاسوسي و براندازي و هم مفاسد اقتصادي در آن مطرح باشد» افرادي چند در ميان ميليونها پرونده، کيستند و کجا معلوم شده که «هم مفاسد و فحشاي اخلاقي و هم مفاسد جاسوسي، براندازي، اقتصادي» دارند. راستي مشوه کردن جامعه و مخشوش نمودن اذهان خوانندگان جرائد و نقل کردن مطالب شما به ديگران، چه وجه شرعي و قانوني و اخلاقي دارد، دادن نسبت‌هاي حقوقي«مفاسد و فحشاي اخلاقي، جاسوسي، براندازي، اقتصادي» به برخي که هنوز «اتهام آنان» معلوم نيست چه رسد به جرم، چه دستاوردي دارد؟ اين شازده و طاغوت چه کساني هستند که يک جلسه براي آنان صرف مي‌کنيد؟

4-‌ رئيس سازمان بسيج مستضعفين مي‌گويد: مردم حق دارند بدانند«پورسانت‌هاي سنگين نفتي را چه کسي به قيمت خدشه‌دار کردن اعتبار کشور از آن خود کرده است، هزينه سنگين اداره برخي نشريات، که تيتر بي‌بي‌سي و رسانه‌هاي معاند، چطور تامين مي‌شود؟ باز سخن از مردم است و پورسانت سنگين و اداره نشريات، راستي اين کس و کسان کجا هستند و کيستند که اين پول‌ها را دارند و هزينه مي‌کنند.

5- فرموده‌ايد: مردم حق دارند بدانند چک‌پول‌هاي بي‌اندازه‌اي که در سال 88 ماه اراذل و اوباش داده شد تا هشت ماه تهران را به آشوب بکشند و به مقدسات مردم توهين کنند و اموال عمومي را تخريب کنند، از کجا آمدند.

باز واژه«مردم» است و «چک‌پول‌هاي بي‌اندازه، سال 88، اراذل و اوباش، آشوب 8، ماهه در تهران و...

سردار معظم: از سال 88 تا 93، 5 سال مي‌گذرد، راستي معلوم ساختيد که آشوب‌گران 88، داخلي بودند يا خارجي، سران فتنه در خارج بودند يا داخل، در 88 به وجود آمدند يا 78، پاره‌کنندگان عکس امام، چه کساني بودند و چرا محاکمه نشدند و به مردم معرفي نشدند. بنده با صراحت و صداقت و صلابت مي‌نويسم که آنچه پس از انتخابات 22 خرداد 88، در تهران و غيره رخ داد، محکوم است و مورد قبول هيچ ايراني مسلمان و انقلابي و متعهد نيست، ولي هرگز «فتنه 88» به صورت جامع بررسي و ارزيابي نشد و معلوم نگشت ريشه آن در کجا بود، عوامل اصلي و فرعي، چه کساني بودند.

آيا نام بردن از آيت‌الله هاشمي‌ و حجت‌الاسلام ناطق‌نوري در مناظره قبل از 22 خرداد فتنه نبود، آيا حمله به کوي دانشگاه پس از 22 خرداد و کوي نمايندگان مجلس فتنه نبود، آيا سخنراني در ميدان ولي‌عصر در روز ولادت حضرت زهرا عليهاسلام «که لازم است امروز ديده و شنيده و بررسي شود» توسط آقاي احمدي‌نژاد فتنه نبود، حادثه کهريزک فتنه نبود، چرا بخشي از مسائل عنوان مي‌شود و بخشي ناديده گرفته مي‌شود. بنده عرض مي‌کنم که هر اتهامي در دادگاه بررسي و حکم صادره مطاع خواهد بود و اشاعه هر اتهامي، حالت شرعي ندارد و فقط «بدبيني و فاصله‌افکني و کينه‌سازي» را با خود خواهد داشت.
«ان اريد الا الاصلاح ما استطعت».   17302



سه شنبه 28 مرداد 1393 - 08:27:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن