تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816023286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسیب های حوزه خانواده با همکاری سمن ها کاهش می یابد/ فراموش شدن نقش تولیدی روستاها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان عبداللهی عنوان کرد:
آسیب های حوزه خانواده با همکاری سمن ها کاهش می یابد/ فراموش شدن نقش تولیدی روستاها
گرگان - خبرگزاری مهر: سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان با بیان این که آسیب های فراوانی حوزه خانواده در کشور را تهدید می کند، گفت: برای کاهش این آسیب ها نیازمند همکاری سازمان های مردم نهاد هستیم و برای تقویت این همکاری باید سازوکار مشارکت مردم تسهیل شود.



به گزارش خبرنگار مهر، فائزه عبد اللهی ظهر دوشنبه در نشست جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه های فرهنگ، ضمن بیان اهداف فعالیت ها و اقدامات دفتر امور زنان و خانواده استان اشاره به تدوین سند جامعه زنان استان کرد و گفت: در برنامه های جاری و آتی حوزه زنان و خانواده  تقویت تشکل ها و سمن ها دیده شده است، برای کاهش آسیب‌های اجتماعی که استحکام خانواده‌ها را تهدید می‌کند، نیازمند همکاری با سمن‌ها هستیم. وی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی در سایه فعالیت گروه‌های مردمی است یاد آور شد : برای توسعه کشور نیازمند یک جامعه قدرتمند هستیم و جامعه قدرتمند نیازمند به مشارکت بیشتر مردم است و هر چقدر مشارکت مردم تسهیل شود جامعه و دولت قوی‌تر وقدرتمندترمی‌شود. وی با اشاره به افزایش آمار طلاق و کم شدن آمار ازدواج خاطر نشان کرد : این امر افزایش آمار زنان سرپرست خانوار را به دنبال داشته است، آمار زنان نسبت به مردان در کل استان بیشتر است و حدود 49 درصد از کل زنان استان در روستاها بسر می برند. عبداللهی اظهار کرد: روی آوردن بخشی از روستاها به سبک زندگی شهری هم از دیگر آسیب های جامعه که در این خصوص نقش تولیدی, صنایع دستی و کشاورزی درروستاها به فراموشی سپرده شده است. فائزه عبد اللهی با بیان این که 16 قومیت در استان وجود دارد، بیان کرد: با توجه به  بالا بودن سطح فرهنگی و فرهیختگی استان این قومیت ها در کنار هم با وفاق و همدلی زندگی می کنند. سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به گروه های کاری تشکیل شده در استان شامل آسیب های اجتماعی , جمعیت , آموزش و پژوهش , مشاوره ,تامین اجتماعی , اشتغال و جشنواره بین المللی و مناسبت ها اشاره کردو گفت : طرح ها و برنامه ریزی های توسط این گروه های کاری از جمله طرح احداث پارک بانوان , طرح بازارچه خود اشتغالی  بانوان و...  به کارگروه زنا ن و خانواده استان ارئه می گردد . وی در ادامه با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به کشور، گفت: همسران شهدا، همسران آزادگان، همسران جانبازان و همسران رزمندگان، ایثارگران خاموشی هستند که هیچگاه نقش آنان دردفاع‌مقدس و بعد ازآن فراموش نخواهد شد فائزه عبد اللهی افزود : زنان به عنوان بخش مهمي از پيكر اجتماع در جامعه حامل بارسنگين مسئوليت هاي خانوادگي و اجتماعي هستند كه دوشادوش مردان مي توانند درصحنه هاي مختلف اجتماعي حضوريابند نقش زن و ابعاد سازنده آنها در زمينه هاي اخلاقي،‌ مذهبي، ‌اجتماعي،‌ سياسي، ‌اقتصادي و تربيتي چشمگير است. وی با بیان اینکه همسران آزادگان نیز اسوه صبر و مقاومت هستند، ادامه داد: این افراد در غیاب همسر و در کنار نقش مادری، نقش پدری را نیز به درستی برای فرزندان خود ایفا کردند و پس ازآزادی همسران خود نیز با همراهی التیام بخش جراحت های روحی و جسمی آنها بودند که بسیار قابل تقدیر است.

وی خاطر نشان کرد : اگر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به عنوان یک نیاز اساسی اعتقاد داشته باشیم، آنگاه نقش همسران ایثارگران در ترویج این فرهنگ می‌تواند نمود بارزی داشته باشد.


۱۳۹۳/۵/۲۷ - ۱۴:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن