تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820674298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجيد جلالي: فوتبال ما کيفيت فني ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۱۰ب.ظ)
مجيد جلالي: فوتبال ما کيفيت فني ندارد سرمربي سايپا با اشاره به بازي در برابر استقلال گفت: اميدوارم بازي خوب در برابر استقلال داشته باشيم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، سرمربي تيم سايپا در ابتداي جلسه با درگذشت مهدي نفر درباره بازي تيمش در برابر استقلال گفت: اميدوارم بازي خوبي را برابر استقلال داشته باشيم. من هر سه بازي استقلال را به اتفاق همکارانم ديدم و اميدوارم قوي ظاهر شويم.
وي افزود: ما هرچند 3 تساوي به دست آورديم اما در بازي هاي قبلي موقعيت خوبي داشتيم حتي در يک بازي 8 تا 9 موقعيت داشتيم.
جلالي در ادامه در مواجه با سوالي که شما منتقد سيستم دفاعي کي روش هستيد اما خودتان دفاعي بازي مي کنيد اظهار داشت: اين دو موضوع است که اول اين است چرا اين را به آن ربط مي دهند و اين دليلي ندارد که قرار باشد هرکس انتقاد کند منتقد خودش همان کار را انجام ندهد. دوم اينکه دقيقا وقتي گفتم تيم ما در اين بازي ها ديده مي شود همين است. اگر دوستان بازي دوم و سوم ما را مي ديدند نگاه منصفانه تري داشتند.
وي در ادامه افزود: من در تلويزيون کارشناس بازي تيمم مقابل پيکان را ديدم که اصلا گويي بازي را تماشا نکرده است. فوتبال ما صاحب کيفيت فني نيست و به خاطر همان است که تحليل کيفي هم نداريم.
سرمربي سايپا در پايان با اشاره به محروم ها و مصدوم هاي سايپا گفت: روزبه شاه علي دوست، ايوبي ، ميلاد کرماني و مهدي ترابي از محرومان ما در بازي برابر استقلال هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن