تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821057161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از کثیف ترین متجاوز تا چوبکاری لاریجانی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از کثیف ترین متجاوز تا چوبکاری لاریجانی


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۷ مرداد ۱۳۹۳.دوچرخه‌ای که در کوله‌پشتی جا می‌شود/پرخرج ترین ازدواج/رابطه جنسی با جسد/ چاق ترین گربه جهان/نخستین قراردادمایلی کهن/بزرگترین تمساح/دختری که باید همیشه غمگین باشد/تجارت مو و... دوچرخه‌ای که در کوله‌پشتی جا می‌شود

دوچرخه‌ای که در کوله‌پشتی جا می‌شود

یک طراح هندی دوچرخه‌ای در ابعاد واقعی طراحی کرده است که درون یک کوله‌پشتی جا شده و ظرف 10 دقیقه سرهم‌بندی می‌شود. نمونه اولیه دوچرخه تاشوی Kit Bike در اندازه کاملا واقعی طراحی شده است؛ دو چرخ سبک به همراه 19 قسمت دیگر شامل دسته‌ها، زین و زنجیر چرخ، لوله‌های توخالی در محفظه‌های مخصوص کوله‌پشتی جای می‌گیرند.
دوچرخه‌ای که در کوله‌پشتی جا می‌شود

دوچرخه‌ای که در کوله‌پشتی جا می‌شود
زنجیر چرخ این دوچرخه کاملا متفاوت بوده و از یک سیستم تسمه لاستیکی تقویت شده با کربن ساخته می‌شود.لوله‌های توخالی آلومینیومی، محل اتصال بخش‌های مختلف دوچرخه به یکدیگر هستند که زین، دسته‌ها، زنجیر چرخ را به چرخ ها متصل می کنند، در کمتر از 10 دقیقه دوچرخه بطور کامل باز شده یا آماده استفاده می‌شود. این طرح هنوز در مرحله طراحی نمونه اولیه قرار دارد.
بیشتر...

پرخرج ترین ازدواج تاریخ فوتبال ایران

پرخرج ترین ازدواج تاریخ فوتبال ایران

این روزها صحبت از ازدواج بسیار پرخرج و نجومی کریستیانو رونالدو است که چند ماه دیگر برگزار می شود اما در فوتبال ایران فکر می کنید پرخرج ترین ازدواج متعلق به چه کسی است؟!این شخص کسی نیست جز علی دایی سرمربی کنونی پرسپولیس و آقای گل جهان. علی دایی سال 82 یعنی 11 سال پیش مراسم ازدواجش را در یکی از تالارهای بزرگ شمال تهران برگزار کرد و هزاران مهمان داشت. آن شب خیابان های منتهی به محل برگزاری ازدواج بسته شده بود و  بسیاری از چهره های شاخص فوتبال و حتی فرهنگ و هنر در این مراسم حضور داشتند.
پرخرج ترین ازدواج تاریخ فوتبال ایران

اما بشنوید از هزینه هایی که برای این ازدواج شد. چندی پیش در گزارشی آمد که علی دایی 10 سال پیش بیش از 200 میلیون تومان خرج مراسم ازدواجش کرد. هر چند خودش بعدها این خبر را تکذیب کرد. گفته می شود کت و شلوار آقای داماد فقط سه میلیون تومان ارزش داشته است و البته از لباس عروس خانم هم می گذریم!
بیشتر...

چوبکاریِ علی لاریجانی!

چوبکاریِ علی لاریجانی!

بیشتر...

رابطه جنسی این کارمند با 100جسد

رابطه جنسی این کارمند با 100جسد

یکی از کارکنان سردخانه شهر همیلتون در اوهایوی آمریکا به برقراری رابطه جنسی با بیش از صد جسد از جمله چندین قربانی قتل اعتراف کرد.کنت داگلاس که هم‌اکنون 60 سال سن دارد، اعتراف کرد طی 16 سال فعالیت خود در این سردخانه، با بیش از 100 جسد رابطه جنسی برقرار کرده است. گفته می‌شود بسیاری از این اجساد متعلق به مقتولین بوده‌اند و شرایط بدن برخی از آن‌ها بسیار دلخراش بوده است. برای مثال یکی از قربانیان ارتباط جنسی داگلاس، یک دختر 19 ساله به نام کارن رینج بوده است که در حالیکه سرش از بدش جدا شده بود، او را به سردخانه آورده بودند.به گفته فرگوسن، زمانی که به محل کار خود می‌آمدم، فورا یک بطری مشروب می نوشیدم و مستقیما به محل نگهداری اجساد می‌رفتم. گفته می‌شود یکی از همکاران او در شیفت شب پی به عادت او به برقراری این روابط برده و آن را پلیس اطلاع داده است. پس از بازداشت او و انتشار خبر این جنایت، خانواده بسیاری از اجسادی که در این سردخانه نگهداری می‌شدند نیز به دادگاه شکایت کرده و خواهان محاکمه هر چه سریعتر داگلاس شدند.
بیشتر...

بزرگترین و چاق ترین گربه جهان

بزرگترین و چاق ترین گربه جهان

درست چند روز پیش، یک گربه از نژاد تام جینجر به نام باب اسفنجی با وزن باور نکردنی 15 کیلوگرم بعنوان چاق ترین گربه جهان شناخته شد،حالا یک پیشی چاق دیگر به نام گارفیلد، ساکن نیویورک و با حدود 18 کیلوگرم وزن مدعی کسب این عنوان است.
بزرگترین و چاق ترین گربه جهان

گارفیلد، درست شبیه شخصیت کارتونی تنبل هم اسمش، هیچ چیزی را بیشتر از پرسه زدن و خوردن هر غذایی که بتواند پیداکند، دوست ندارد.این گربه هنوز نسبتا سالم است، اما به سختی حرکت می کند و احتمال بروز مشکلات جدی جسمانی اون رو تهدید می کند.این گربه بعد از مرگ صاحبش، به لیگ حیوانات نورس شور آمریکا در پورت واشینگتن، جزیره لانگ، آورده شد.
کارکنان با حذف تمام غذای خشکی که این گربه می خورد در تلاش هستند تا آن را برای رقابت با باب اسفنجی که 3 پوند از وزنش را فقط طی چند ماه از دست داده، آماده کنند و به همین منظور اون رو در یک رژیم غذایی کم کالری قرار دادند.آنها امیدوارند گارفیلد بتواند حدود 2 پوند از وزنش را طی یک ماه از دست بدهد، و دنبال یک صاحب جدید برای اون می گردند تا کمک کند اون دوباره سالم و فعال شود. این مرکز هشدار داده است که چاقی در گربه ها بسیار خطرناک است و می تواند آنها را دچار بیماری هایی چون دیابت، بیماری های قلبی، آسیب مفاصل، استخوان، افزایش فشار خون و گرما زدگی کند
بیشتر...

نخستین قرارداد مایلی‌کهن با پرسپولیس

نخستین قرارداد مایلی‌کهن با پرسپولیس

محمد مایلی کهن سال 1356 به عضویت تیم فوتبال پرسپولیس درآمد. او در آن زمان با پیش پرداخت 10 هزار تومان و ماهیانه 2 هزار تومان برای سرخپوشان بازی کرده است.
بیشتر...

آیا این بزرگترین تمساح جهان است؟

آیا این بزرگترین تمساح جهان است؟

آیا این بزرگترین تمساح جهان است؟

فردی در آلاباما تمساحی به وزن 458 کیلوگرم را شکار کرده که ادعا می کند بزرگترین تمساح جهان است.این فرد به همراه چهار تن از اعضای خانواده‌اش برای شکار این تمساح 10 ساعت وقت صرف کرده‌اند.این تمساح 4.5 متر طول دارد.
بیشتر...

دختری که باید همیشه غمگین باشد

دختری که باید همیشه غمگین باشد

مگان هاروی دختر 14 ساله ای است که از بیماری نادری به نام "CVS" رنج می برد که نمی گذارد او از شادی اش لذت ببرد. شادی برای این دختر یعنی مریضی های سنگین و حالت تهوع زیاد که باعث به کما رفتنش می شود.او با هر بار شاد شدن دچار حالت های خاصی می شود که باعث به وجود آمدن حالت تهوع می شود و ممکن است بعد از 12 ساعت هم این مشکل رفع نشود. به همین علت این دختر یک لبخند ساده هم نمی تواند بزند. او حالا باید همیشه در خانه بماند و حتی نمی تواند برای خودش تولدی بگیرد زیرا تمام مدت باید مریض احوال باشد. موقتا پزشکان توانسته اند با داروهای بسیار گران بیماری او را کنترل کنند اما هنوز راهی برای درمان همیشگی آن پیدا نشده است.
بیشتر...

متفاوت ترین هواپیمای آینده

متفاوت ترین هواپیمای آینده
این روزها ایرباس و بوئینگ بیشترین تعداد هواپیمای مسافربری را در آسمان دارند و روزانه افراد زیادی با استفاده از این هواپیماها مسافرت می کنند ولی به نظر می رسد در آینده ایده های بهتر و جالب تری جایگزین هواپیماهای امروزی خواهند شد. گروهی از طراحان جوان یک مدل جدید از هواپیما را طراحی کرده اند که به نام کلودیا معروف شده است. این هواپیما قرار است ابری باشد که توانایی حمل انسان ها را خواهد داشت.
متفاوت ترین هواپیمای آینده

متفاوت ترین هواپیمای آینده

به گفته طراحان کلودیا در اصل یک هواپیما با الهام گیری از بالن های قدیمی است که با ایمنی بیشتر ساخته خواهند شد و ظرفیت بالاتری نیز دارند. یکی از کاربردهای این هواپیما حمل مسافرین برای مسافت های کوتاه با جنبه های گردشگری است. طرح اولیه این هواپیما در اختیار شرکت های بزرگ قرار داده شده است ولی هنوز زمان تولید یا پیشرفت طراحی آن اعلام نشده است. این هواپیما همچنین می تواند یک گزینه خوب برای نیروهای امدادی باشد که قصد کمک رسانی به مناطقی را دارند که دچار بلاهای طبیعی شده اند.
بیشتر...

تجارت مو در چین

تجارت مو در چین

تجارت مو در چین

تجارت مو در چین

تجارت مو در چین

در چین بیش از ۴۰۰ شرکت و تولید کننده مشغول به تولید و فروش کلاه گیس از موهای طبیعی هستند و به سراسر جهان و حتی آفریقا صادر می‌کنند؛ در این منطقه صنعت مو یک کسب و کار جدی است.در یک بازار در شرق چین، کیسه‌های موهای سیاه که بسیار پر سود هستند توسط فروشنده‌ها به صورت سیار، در دکه‌ها و به کشورهای دیگر صادر و فروخته می‌شود
تجارت مو خیلی پر سود است و با فروش داخلی و صادرات در سال ۲۰۱۲ حدود ۶۶ میلیون دلار را بخود اختصاص داده است؛ با توجه به سازمان تجارت جهانی تقریبا نیمی از کل صادرات این منطقه و فروش‌های محلی از فروش مو است؛ بخش زیادی از موهای طبیعی در سطح جهانی توسط چین تولید می‌شود.
چین در سال ۲۰۱۲ حدود ۷۵درصد صادرات این محصول به علاوه گل مصنوعی و پر را به خود اختصاص داد، مدیر یک شرکت فروش مو گفت: با فروش مو در خارج از کشور که عمده آن‌ها آمریکاست درآمد سالانه‌مان ۸ میلیون دلار بود. هرکشور دارای ویژگی‌های خود است و درخواست‌ها مختلف است مثلاً موی کم یا پر، فر یا صاف هستند. نام مستعار این کار توسط فروشنده‌ها و تولید کننده‌گان طلای سیاه گذاشته شده است.
بیشتر...


دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن