تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821190982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرستان کارون میزبان مسابقات کیوکوشینگ استانی خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان ریاحی خبر داد:
شهرستان کارون میزبان مسابقات کیوکوشینگ استانی خوزستان
اهواز - خبرگزاری مهر: دبیر سبک کیوکوشینگ یونیون در خوزستان از رقابت تیم های کیوکوشینگ استان در روز جمعه به میزبانی شهرستان کارون خبر داد.



رضا ریاحی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مسابقات کیوکوشینگ سبک یونیون روز جمعه 31 مرداد ماه جاری در شهرستان کارون برگزار می شود.

وی افزود: چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این مسابقات که قرار است در سالن های منطقه هادی آباد (استیشن) شهرستان کارون برگزار شود، شرکت می کنند.

ریاحی توضیح داد: تاکنون تیم هایی از شهرستان های کارون، شادگان و اهواز اعلام آمادگی خود را برای حضور در این رقابت ها اعلام کرده اند که احتمالا تا روز جمعه تیم های دیگری نیز برای شرکت در این مسابقات نام نویسی کنند.

وی همچنین یادآور شد: فعلا حدود 200 نفر که بیشتر از رده سنی نونهالان و نوجوانان هستند برای مسابقات استانی روز جمعه نام نویسی کرده اند که پیش بینی می شود تا روز جمعه بر تعداد شرکت کنندگان افزوده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روز جمعه 31 مردادماه جاری مسابقات استانی کیوکوشینگ سبک یونیون راس ساعت هشت صبح در سالن هادی آباد شهرستان کارون برگزار می شود.


۱۳۹۳/۵/۲۷ - ۱۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن