تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806351024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاف تیم تراکتورسازی با پدیده/ سه امتیازی که هواداران از تراکتور می خواهند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی هفته چهارم لیگ برترفوتبال/
مصاف تیم تراکتورسازی با پدیده/ سه امتیازی که هواداران از تراکتور می خواهند
تبریز – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انگیزه تداوم حضور خود در رده های بالایی جدول و حتی با امیدواری به صدرنشینی در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور فردا سه شنبه در مشهد به میهمانی تیم پدیده این شهر می رود.



به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور فردا سه شنبه با انجام هفت دیدار در شهرهای مختلف آغاز می شود که طی آن در یکی از بازی های مهم هفته، تیم رده دومی و مدعی تراکتورسازی تبریز در مشهد مقدس میهمان تیم پدیده است. پدیده اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند اما با این حال در سه بازی گذشته خود نه تنها تیمی دست و پا بسته نشان نداده، بلکه ثابت کرده که برای خودنمایی و اثبات شایستگی های فوتبال خراسان در سطح اول فوتبال کشور حاضر شده است. تیم پدیده در همین ابتدای فصل نشان از یک پدیده واقعی داشته و شاید در پایان فصل نیز این عنوان به تیم جدید مشهدی ها برسد. تیم پدیده با در اختیار داشتن کادرفنی خوب و با دانش و جذب ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه، مجموعه ای خوب شکل داده و در سه هفته گذشته نیز این موضوع را ثابت کرده است. پدیده در هفته اول برابر تیم ملوان تن به تساوی بدون گل داد اما در هفته دوم عقده گشایی کرد و تیم تازه واردی دیگر به نام نفت مسجد سلیمان را در خانه اش با سه گل شکست داد تا سه امتیاز شیرین و مهم بیرون از خانه به جیب بزند. پدیده در بازی هفته سوم نیز برابر میهمان خود صبا به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت داد تا با اندوخته ای پنج امتیازی به رده پنجم جدول صعود کند.

در دیدار فردا با تراکتورسازی قطعا تیم پدیده به دنبال تداوم امتیاز گیری خود است و شکی نیست که شاگردان رسول خطیبی در مشهد کار سختی برابر تیم با انگیزه پدیده پیش رو دارند. اما تیم تراکتورسازی که بر خلاف انتظار خیلی ها فصل را خوب شروع کرده، برای این که بتواند روند امتیاز گیری و بودنش در بین مدعیان را ادامه دهد، چاره ای جز پیروزی برابر پدیده ندارد. اگرچه تراکتوری ها برای رسیدن به هدف خود کار سختی پیش رو دارند اما پیروز نشدن خطیبی و شاگردانش در مشهد می تواند خیلی راحت رده دومی را از آنها گرفته و به یکی از تیم های تعقیب کننده بدهد. با این شرایط تراکتورسازی هفت امتیازی باید از خانه پدیده با دست پر به تبریز بازگردد تا همچنان به صدرنشینی نیز امیدوار شود. پیروزی در بازی فردا می تواند تراکتورسازی را در صورت لغزش سپاهان در خانه نفت تهران، به بالاترین خانه جدول لیگ صعود داده و صدرنشین جدید لیگ چهاردهم بنامد. دیدار تیم های پدیده و تراکتورسازی از چارچوب بازی های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 17:30 فردا سه شنبه در مشهد برگزار می شود. رویارویی تبریزی ها با تازه واردها اما هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور هفته رویارویی تیم های گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز برابر حریفانی تازه وارد به این فصل از مسابقات است. در چهارمین هفته از چارچوب رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور دو تیم تبریزی حاضر در این رقابت ها قرار است برابر تیم هایی به میدان بروند که فصل گذشته را در لیگ یک سپری کرده اند و اکنون به عنوان تیم هایی تازه وارد به لیگ برتر شناخته می شوند. بر این اساس علاوه بر بازی تراکتورسازی در خانه پدیده مشهد، تیم گسترش فولاد نیز در تبریز از تیم پیکان تهران پذیرایی می کند.

از ساعت 18 فردا علاوه بر بازی گسترش فولاد و پیکان، تیم های نفت تهران و سپاهان اصفهان نیز به مصاف هم می روند، از ساعت 19:10 تیم ذوب آهن در اصفهان میزبان راه آهن تهران است، از ساعت 19:15 بصورت همزمان دو بازی انجام می شود و طی آن صبا در قم از تیم نفت مسجد سلیمان پذیرایی می کند و استقلال تهران در ورزشگاه آزادی به دیدار تیم سایپا می رود و در آخرین بازی فردا نیز تیم های فولاد و استقلال خوزستان دربی این استان را در اهواز به نمایش می گذارند. در آخرین بازی هفته نیز روز چهارشنبه تیم پرسپولیس تهران در انزلی به میهمانی تیم ملوان بندر انزلی می رود تا بدین ترتیب پرونده بازی های هفته چهارم که در دو روز وسط هفته برگزار می شود، بسته شود.


۱۳۹۳/۵/۲۷ - ۰۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن