تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819918505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمينه انتقال خاطرات آزادگان فراهم شود/خاطرات جنگ در سينه آزادگان محبوس نشود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۱۶ب.ظ)
روشني مطرح کرد: زمينه انتقال خاطرات آزادگان فراهم شود/خاطرات جنگ در سينه آزادگان محبوس نشود مديرکل بنيادشهيد و امور ايثارگران استان لرستان با تاکيد براينکه زمينه انتقال خاطرات آزادگان فراهم شود گفت:خاطرات جنگ در سينه آزادگان محبوس نشود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، روشني مديرکل بنيادشهيد و امور ايثارگران استان لرستان با بيان اينکه ورود آزادگان سرافراز در26 مرداد ماه روز تاريخي بزرگ است گفت: اين روزستودني و خاطره انگيز و روز لقاء و وصل اميد ونشاط است.
وي افزود: بعد از سالها دوري اين فراق هجران طولاني به سرآمده و روزي است که بوي پيراهن يوسف چشمان مادراني که سالها مي گريستند و چشمان يعقوب هايي که در فراق عزيز انشان همواره با غم غصه و دلهره همراه بوده به سر آمده است .
وي عنوان کرد: آزادگان کساني هستند که با هويت و شرف وعزت از ارزش هاي ديني عقب نشيني نکرده اند و آنچنان محکم و استوار در همه عرصه ها باقي ماند.
روشني تصريح کرد:پيرو راه شهدا و تاکيدات امام( ره ) و مقام معظم رهبري در ترويج فرهنگ ايثار وشهادت بايد تلاش کنيم .
وي درادامه افزود:وظيفه ما فقط 8 سال دفاع مقدس نيست بلکه وظيفه ما خيلي بزرگتر و خطير تر است.
وي درادامه خاطر نشان کرد:امروز دشمن با ساز کارهاي مختلفي آمده است وبا ابزار مدرن وتکنولوژي پيشرفته درفضاي مجازي نمود پيدا کرده است.
وي عنوان کرد: هدف اصلي دشمن براي فاصله گرفتن از دين مقدسات و ارزشهاي دفاع مقدس و هر آنچه که آزادگان ما براي آن کتک ها خوردن و تونل وحشت ها کشيدن است.
وي در ادامه با بيان اينکه امروز شهدا و امام شهدا ناظر براعمال ما هستند که ما براي نگهداري و توسعه فرهنگ شهادت ايثار و پايمردي چه خواهيم کرد،گفت:در اين زمينه ساز کارهاي مختلفي وجو دارد ،اول اينکه خود آزادگان بايد بنويسند و رشته تحرير در بياورند و اين خاطرات و گنجينه عظيم در دل خودنگه ندارند و آنها را بيان کنند و رسالت زينب گونه خود را به جا بياورند دوم زنده نگه داشتن نام ياد شهدا وحماسه آزادگان عزيز و جانبازان سرافراز که کمتر از شهادت نيست.
وي درادامه افزود:يکي از وظيفه ما اين است که اسامي شهدا در هرکوي برزن نمود عيني وعلمي داشته باشد اگر روزي فرا برسد که اسم شهيد راکوچک کردن و اسم ديگري آوردن آن روز،روز مصيبت ماست.
وي با بيان اينکه امروزه مشکلاتي که درجامعه ايثارگري استان است وجود دارد بحث بيکاري است.گفت:6120نفر امروزدرجامعه ايثارگري ما با مدارج عالي تحصيلي بيکارهستند.
روشني افزود:متاسفانه گرايش عمومي به اشتغال دولتي است واشتغال دولتي پاسخ گو اين جمعيت نيست بايد نگاه ها تغيير پيداکند استان ما داراي ظرفيت قوي ونعمت هاي خداداي است.
روشني با اشاره به طرح «تکاک» که توسط مديرکل بنياد شهيد کشور ارائه شده است، ادامه داد: تکاک مخفف توسعه آفريني ايثارگران کشور است که در راستاي اجراي آن در استان جلسه‌اي با حضور استاندارو مسئولين سازمان اقتصادي کوثر و مسئولين اشتغال بنياد شهيد براي حل مسأله اشتغال فرزندان شهدا و ايثارگران برگزار کرده‌ايم که اميدواريم در اين راستا ظرفيت‌هاي استان را طوري مديريت کنيم که بتوان مشکل را به‌طور جدي حل کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن