تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798661312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دردسر پارتی شبانه تا ماجرای دو مجری جنجالی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دردسر پارتی شبانه تا ماجرای دو مجری جنجالی


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۶ مرداد ۱۳۹۳. اولین لپ تاپ دنیا/ خطرناک‌ترین تاب جهان/ تنبیه عحیب/ بیرحم ترین قاتل دنیا/ اقدام عجیب یک دختر چینی/ فرشی از گل در میدان بروکس... اولین لپ تاپ دنیا!

اولین لپ تاپ دنیا!

شاید اپسون HX-۲۰ را بتوان بعنوان اولین لپ تاپ دنیا معرفی کرد. این دستگاه که در سال ۱۹۸۱ معرفی شد در عرض دو سال به فروش بسیار خوبی دست یافت.
 این دستگاه توسط مجله بیزنس ویک بعنوان چهارمین انقلابگر در صنعت کامپیوترهای خانگی انتخاب شده است.
هر چند ظاهرش شبیه لپ تاپ های امروزی نیست ولی هم کیبورد دارد و هم باطری و هم یک مانیتور کوچک که تنها چهار خط نوشته را می تواند نشان دهد.
یک پرینتر هم در کنار آن تعبیه شده است. این لپ تاپ دارای یک پردازشگر ۶۱۴ کیلو هرتزی، ۱۶ کیلوبایت رم و یک درایور فلاپی و یک پخش کننده کاست های میکرو برای ذخیره اطلاعات بوده است.
بیشتر...

یک تاب مهیج و خطرناک

مهیج‌ترین و خطرناک‌ترین تاب جهان

سواری با این تاب سفری به پایان جهان یا پایان حیات شماست. این تاب که از کازا دل آربول آویخته شده ، برفراز دره‌ای عمیق قرار گرفته و توجه بسیاری از عاشقان ماجراجویی و خطر را به خود جلب نموده است. خانه درختی که مشاهده می کنید  در واقع یک ایستگاه لرزه نگاری است، خانه‌ای کوچک که روی درخت و درست در لبه یک دره عمیق ساخته شده است. از این نقطه می‌توان دیدی عالی به منطقه کوردیلرا و همین طور آتشفشان فعال تانگوراهوا  داشت. اما برای عاشقان آدرنالین این نقطه بهشتی به یاد ماندنی است. دوست‌داران ورزش پیاده‌روی که به سمت چشم اندازهای زیبا یا همان بلاویستا حرکت می‌کنند در طول مسیر سری هم به این نقطه می‌زنند تا برای لحظاتی به سوی ابدیت تاب سواری کنند. این تجربه مخصوصا زمانی که ابرها محیط اطراف‌تان را احاطه کرده‌اند جالب‌تر می‌شود.
مهیج‌ترین و خطرناک‌ترین تاب جهان

این تاب شبیه به هر تاب دیگری بوده و از یک میله فلزی متصل به طناب ساخته شده، تنها فرقش در این است که در ارتفاع 2.600 متری از سطح دریا قرار گرفته است.
بیشتر...

تنبیه عحیب برای رانندگان متخلف

تنبیه عحیب برای رانندگان متخلف

جریمه های نقدی و محرومیت ها از جمله روش های مرسوم برای تنبیه رانندگانی است که به قوانین توجهی ندارند و با حرکات اشتباهشان جان انسان های دیگر را به خطر می اندازند اما در کنار این روش های اصولی گاهی اوقات موارد عجیبی هم برای تنبیه دیده می شود.
پلیس چین به تازگی یک تنبیه عجیب را برای راننده هایی که تخلفات رانندگی انجام می دهند در نظر گرفته است. در این روش راننده ای که خلافی را مرتکب شده است روبروی خودروی پلیس می نشانند و او باید به مدت ۵ دقیقه بدون کمترین پلک زدن به چراغ های خودرو خیره شود.
این روش در یکی از شهرهای جنوبی چین به نام شنزن اجرا می شود. راننده ها روی یک صندلی پلاستیکی کوچک می نشینند و چراغ خودروی پلیس هم بر روی پرنورترین حالت تنظیم می شود.این جریمه ها یک اعتراض گسترده را در میان راننده ها به وجود آورده است. همچنین بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی نیز به دنبال آن هستند تا این روش را غیر انسانی و مخالف توصیه های پزشکی نشان بدهند اما هنوز پلیس چین به این اعتراضات عکس العملی نشان نداده است.
بیشتر...

پارتی شبانه اوباما دردسر ساز شد

پارتی شبانه اوباما دردسر ساز شد

در حالی که باراک اوباما در منطقه تفریحی مارتا وینیارد به سر می برد، هیلاری کلینتون به همراه همسرش به آنجا رفته و در یک پارتی شبانه همه مشغول جشن و رقص می شوند.
 هیچ خبرنگاری در این شام و پارتی اجازه شرکت کردن نیافت و سخنگوی کاخ سفید نیز اعلام کرد که رئیس جمهور با تمامی موسیقی هایی که نواخته شد، رقصید. در این پارتی، حتی هیلاری کلینتون به همراه همسرش شرکت کردند و تقریبا 150 نفر در این مراسم حضور یافتند. سه شنبه گذشته نیز وزیر امور خارجه فرانسه با انتقاد شدید از اوباما، به تعطیلات دو هفته ای اوباما اشاره کرد و گفت: اوباما در حالی به تعطیلات رفته است که پناهندگان عراقی در حال جان دادن هستند و خطر داعش آنها را تهدید می کند.
بیشتر...

بلندترین برج زوج جهان

بلندترین برج زوج جهان

چین بزودی بلندترین برج زوج دنیا را در اختیار خواهد داشت.
شرکت‌ معماری چت‌وود در انگلیس، طرح مفهومی برج‌های ققنوس را برای چین ارائه داده‌ است. این دو برج برای شهر ووهان در مرکز چین در نظر گرفته‌ شده‌اند.یکی از این دو برج، ارتفاعی مشابه برج خلیفه، نزدیک به یک کیلومتر، داشته و دارای فناوری پایدار خواهد بود. این برج‌ها مساحت 17 هکتاری را از یک زمین 47 هکتاری در بر می‌گیرند. این زمین در جزیره‌ای واقع در یک دریاچه قرار دارد.
بلندترین برج زوج جهان

بلندترین برج زوج جهان

بخش فوقانی هر برج به فناوری محیطی اختصاص داده می‌شود و این قسمت به فناوری‌های روکش فلزی فتوولتائیک سبک، پوشش‌های بیودینامیک جاذب آلودگی، دودکش‌های حرارتی، توربین‌های بادی، برداشت و بازیافت آب، بازیافت اتلاف‌ها و سلول‌های سوختی هیدروژن مجهز خواهد بود.به گفته انگلیسی‌ها، بخش فوقانی به برج‌ها امکان‌ تولید تمامی انرژی مطلوب را می‌دهد و برج بلندتر مقداری از انرژی‌اش را به برج کوچک‌تر منتقل می‌کند. افزون بر این، مقداری از این انرژی با شبکه محلی به ناحیه اطراف داده می‌شود.هم‌اکنون شرکت‌ چت‌وود به دنبال دریافت تایید نهایی از شهردار ووهان است. در صورت آماده‌شدن شرایط مطلوب، اجرای این پروژه سال آینده شروع می‌شود و تکمیل آن سه سال طول می‌کشد. بودجه لازم برای ساخت این برج‌ها 1.2 میلیارد دلار برآورد شده است.
بیشتر...

 بیرحم ترین قاتل دنیا

بلندترین برج زوج جهان

یک زن اهل کنتاکی متهم است که زنی را به قتل رسانده و فرزندش را از رحم وی دزدیده است. این زن که از یک بیماری روحی رنج می برد خود مادر دو فرزند است که کنار وی زندگی نمی کنند.دادگاه رسیدگی به این جنایت در حالی برگزار شد که دوستان و اقوام قربانی این حادثه با روبانهایی صورتی به یاد این مادر بیگناه در دادگاه شرکت کرده بودند.خانم استایس ۲۱ ساله قربانی این جنایت است که پسرش ۵ هفته زودتر از موعد از رحم وی خارج شده و الان راه میرود و چند کلمه ای هم حرف میزند.طبق اظهارات دادستان خانم استایس ابتدا با یک اسلحه سر کننده بی حس شده و سپس رگ دستها و حنجره اش بریده شده و بعد هم شکم وی شکافته و نوزادش را ربوده اند. قاتل وی که کوی نام دارد به حبس ابد بدون آزادی مشروط محکوم شد.این دو زن با هم از طریق فیس بوک آَشنا شده بودند و خانم استایس آخرین بار زمانی که از منزل خارج شد با قاتل دیده شده بود. قاتل بی رحم بعد از قتل وی نوزادش را برداشته و به بیمارستان رفته بود و تظاهر کرده بود که نوزاد را خودش به دنیا آورده است  زمانیکه  پزشکان وی را به پلیس تحویل دادند در منزل وی آلات قتل کشف شد و او روانه زندان گشت.
بیشتر...


بازگشت دو مجری جنجالی به تلویزیون

بازگشت دو مجری جنجالی به تلویزیون

فرزاد جمشیدی و فرزاد حسنی دو مجری مشهور بزودی رسما به صدا و سیما باز می گردند.فرزاد جمشیدی و فرزاد حسنی که از مدتی پیش از حضور در صدا و سیما منع شده بودند بزودی در صفحه تلویزیون مشاهده خواهند شد.گویا فرزاد حسنی که اولین حضورش بعد از مدت ها را در برنامه ویژه نوروز به همراه همسر سابقش بود، از مهرماه با برنامه کوله پشتی به شبکه سه بازخواهد گشت.در مورد فرزاد جمشیدی نیز شنیده شده است با برنامه ای با درون مایه فرهنگی و مذهبی به شبکه سه و یا شبکه دو باز خواهد گشت.
بیشتر...

اقدام عجیب یک دختر چینی!

اقدام عجیب یک دختر چینی!

دختر ۲۲ ساله چینی خانواده و دوستان خود را در بهت و حیرت فرو برد زمانی که از آنها دعوت کرد تا در مراسم ختمش شرکت کنند. او قبل از مرگش برای خود مراسم ختم گرفت تا بتواند در آن شرکت کند. شاید او اولین کسی باشد که در مراسم ختم خودش شرکت کرده است و شاید این اولین مراسم ختمی باشد که شرکت کنندگانش غمگین نیستند.
بیشتر...

فرشی از گل در میدان بروکسل

فرشی از گل در میدان بروکسل

فرشی از گل در میدان بروکسل

فرشی از گل در میدان بروکسل

فرشی از گل در میدان بروکسل

فرشی از گل در میدان بروکسل

 به مناسبت پنجاهمین سال مهاجرت کارگران ترکیه یکی از میادین اصلی شهر بروکسل به شکل یک فرش پوشیده از گل تزئین شد. این مهاجرت بر اساس امضای یک توافقنامه در۳۰ اکتبر ۱۹۶۱ میلادی میان آلمان غربی و ترکیه، آغاز شد که بیش از ۱۲۰ نفر برای اجرای این طرح همکاری کردند.
بیشتر...
 


یک شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن