تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819702794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارز آوري يكي از اهداف ايجاد منطقه آزاد است/ انتقاد از افزايش سرسام آور قيمت ها در خرمشهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان دهدشتي:
ارز آوري يكي از اهداف ايجاد منطقه آزاد است/ انتقاد از افزايش سرسام آور قيمت ها در خرمشهر
اهواز – خبر گزاري مهر: نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از افزايش قيمت ها در خرمشهر گفت: متاسفانه تنها دستاورد منطقه آزاد شدن خرمشهر براي ساكنين اين شهر افزايش قيمت هاي سر سام آور بوده است.



سيد حسن دهدشتي نماينده مردم آبادان  در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان كرد: منطقه آزاد اروند تنها در صورتي براي ساكنين شهرهاي آبادان و خرمشهر يك پتانسل بزرگ محسوب مي شود كه كليه فعاليت هاي صورت گرفته در آن بر اساس ضوابط و چارچوب هاي خاص انجام بگيرد.

وي ارز آوري براي كشور را يكي از اهداف ايجاد مناطق آزاد برشمرد و افزود: موفقيت و پيشرفت در مناطق آزاد در صورتي محقق مي شود كه در زمنيه صادرات و وارد كردن ارز به كشور فعاليت هاي چشمگيري رخ دهد.

نماينده مردم آبادان  در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه كشور در اين زمان نيازمند ارز است، گفت: به منظور بهرگيري از پتانسيل هاي موجود در منطقه آزاد اروند در ابتدا بايد زير ساخت هاي شهري را ايجاد كرد.

دهدشتي تصريح كرد: در صورتي زير ساخت هاي اوليه يك زندگي شهري در منطقه آزاد اروند ايجاد نشود، سرمايه گذار درمنطقه جذب نمي شود و وقوع اين مسئله به اقتصاد منطقه ضربه هنگفتي را وارد مي كند.

وي با اشاره به افزايش قيمت هاي ايجاد شده در منطقه اظهار كرد: متاسفانه در اين زمان تنها نتیجه منطقه آزاد اروند براي ساكنين شهرهاي آبادان و خرمشهر افزايش قيمت سرسام آور در بخش هاي مختلف بوده است.

نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: منطقه آزاد شدن يك ناحيه مستلزم كار كارشناسي شده و بررسي دقيق است در صورتي كه در حال حاضر تصميماتي كه براي اين مطقه گرفته كه در صورتي كه تداوم يابد ضربه مهلكي به اقتصاد منطقه وارد مي كند.


۱۳۹۳/۵/۲۶ - ۱۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن