تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799021429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوهکن:اظهارات معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد عدم تغییر مسیر وزارت علوم پسندیده نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
کوهکن:اظهارات معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد عدم تغییر مسیر وزارت علوم پسندیده نیست

کوهکن:اظهارات معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد عدم تغییر مسیر وزارت علوم پسندیده نیست
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اظهارات معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد عدم تغییر مسیر وزارت علوم پسندیده نیست.
به گزارش نامه نیوز، محسن کوهکن عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با تسنیم درباره استیضاح وزیر علوم اظهار داشت: جدای از اینکه هر وزیری چه تفکر و برنامه‌ای دارد، در زمان اخذ رأی اعتماد تعهداتی دارد که اگر به آن تعهدات اعتقاد داشته باشد و به آن عمل نکند، بسیار بد است. ولی اگر به تعهدات خود معتقد نباشد، بدتر است.
وی با تأکید براینکه اصل براین است که مسئولان اجرایی و دستگاه تقنینی نظام جمهوری اسلامی با یکدیگر صداقت داشته باشند و بر مبنا و محور صداقت با یکدیگر صحبت کنند، افزود: گاهی استیضاحی انجام می‌شود و موافقان و مخالفان استیضاح آن را به سمت و سوی سیاسی کردن پیش می‌برند. عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: به طور مثال فردی که زمانی معاون وزارت ارشاد و از نمایندگان جریان اصلاحات در مجلس ششم بوده، هم‌اکنون به شدت از آقای فرجی دانا حمایت کرده است و گفته " در صورت استیضاح فرجی دانا پرده‌ها می‌افتد و فلان می‌شود" و به نوعی صحبت کرده که انسان احساس می‌کند این آقایان تا زمانی که در مجلس بوده‌اند، استیضاح را حق مسلم خود می‌دانستند و زمانیکه هر نماینده‌ای با هر نیت و به هر دلیلی آن را انجام داد کسی حق حرف زدن ندارد ولی وقتی از مجلس خارج می‌شوند، نگاه دولتی یا سیاسی به استیضاح دارند و آن را بر نمی‌تابند. کوهکن با بیان اینکه افرادی که درباره استیضاح یک بام و دو هوا نظر می‌دهند، باید برای کارشناسان سیاسی، مردم و افراد متدین کف عقلی قایل باشند، گفت: موضع گیری این افراد زمانیکه خودشان در مجلس هستند، این است که هیچ حرف و بحثی در مورد استیضاح نباید باشد پس برچه اساس است که هم اکنون در مورد استیضاح به نوعی حرف می‌زنند که مجلس چنین حقی ندارد و نباید این کار را انجام دهد؟ وی با اشاره به اظهارات معاون پارلمانی رئیس جمهور مبنی بر اینکه اگر استیضاح رای بیاورد، گزینه بعدی وزارت علوم فردی همسو با فرجی‌دانا است، تصریح کرد: این اظهارنظر از معاون پارلمانی رئیس جمهور که قرار است محور هماهنگی و همگرایی و طی کننده مسیر اتحاد و اتفاق میان دو قوه باشد و همچنین نمایندگی رئیس جمهور در مجلس را داشته باشد، شیوه پسندیده‌ای نیست. عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری یادآور شد: من عمده بار استیضاح وزیر علوم را به این سمت و سو می‌دانم که آقای فرجی دانا در زمان رأی اعتماد حرف‌هایی زده ولی پس از آن خلاف آن را انجام داده و این بسیار حائز اهمیت است و قطعاً و یقیناً نمایندگان باید بر آن حساسیت داشته باشند. کوهکن درباره حضور افرادی که در فتنه 1388 فعال بودند در وزارت علوم و دانشگاه‌ها اظهار داشت: استفاده افرادی که در فتنه 1388 فعال بودند و توبه نکردند و هم‌اکنون طلب کار نظام هستند در پست‌های مدیریتی، فضا را برای جناحی کردن دانشگاه‌ها فراهم می‌کند. وی با بیان اینکه دانشجو باید سیاسی باشد، منتهی نباید ابزار دست جریان‌های سیاسی شود، گفت: کسانی که معتقدند برخورد با دولت جناحی است، باید به این سؤال پاسخ دهند که چرا نحوه برخورد با 2 وزیر دولت (بهداشت و علوم) متفاوت است. چه اتفاقی افتاده که وزیر بهداشت در عزل و نصب‌های خود در دانشگاه‌ها از نظرات شورای عالی انقلاب فرهنگی بهره می‌گیرد، ولی آقای فرجی دانا چنین اقدامی نمی‌کند؟ عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با تأکید براینکه نباید متعصبانه و جناحی از یک وزیر دفاع کرد، گت: رئیس مجلس در جریان استیضاح وزیر علوم فرصتی را در اختیار وی قرار دارد؛ این موضوع برای رئیس مجلس هزینه‌هایی دارد چراکه وقتی رئیس مجلس پادرمیانی می‌کند، گاهی او را متهم به حمایت از دولت می‌کنند ولی آقای لاریجانی از خود هزینه کرد تا به نوعی مسایل و مشکلات برطرف شود. ما انتظار داشتیم که تغییر رویکرد آقای وزیر علوم را ببینیم.


1393/5/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن