تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820122772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل جدید فجر سپاسی: باید تلاش کنیم طی یک سال به لیگ برتر باز گردیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل جدید فجر سپاسی: باید تلاش کنیم طی یک سال به لیگ برتر باز گردیم شیراز - ایرنا - مدیرعامل جدید باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز گفت : باید تلاش کنیم طی یک سال، تیم را از دسته اول به لیگ برتر بازگردانیم.


به گزارش ایرنا، ظهراب قنبری ،شنبه شب در جلسه معارفه خود افزود: اگرهمان سال اول به لیگ برتر باز نگردیم ادامه کارمان سخت خواهد شد اما با همدلی و کمک همه مسوولان و پیشکسوتان فوتبال فارس این امر محقق خواهد شد و لیگ برتری خواهیم شد.
وی ادامه داد:پس از سقوط تیم فجر به دسته اول مسوولان سپاه فجرشیراز بیکار نبودند و همه برای اعتلای دوباره این تیم و بازگشت به لیگ برتر بسیج شدند.
قنبری افزود: اگرچه مدت دوهفته دیرتر کار را آغازکرده ایم اما بسیار خوشبین هستیم با علی کلانتری سرمربی جدید تیم، دوباره اوج بگیریم چرا که می خواهیم به لیگ برترباز گردیم .
سرمربی جدید تیم فجر هم در این نشست گفت: افتخار بزرگی است که دوباره به عنوان سرمربی این تیم ارزشی انتخاب شدم واززمانی که این مسئله مطرح شد و این مسولیت را پذیرفتم تمام دلسوزان فوتبال فارس تماس گرفته و برای کمک به تیم اعلام امادگی نمودند.
علی کلانتری ادامه داد: با توجه به حمایت مسوولان سپاه فجرکه خواستار بازگشت سریع تیم به لیگ برتر شدند به ادامه کار بسیارامیدوار شدم.
وی اضافه کرد: تیم جوانی رابااستفاده از چندین بازیکن با تجربه راهی مسابقات دسته اول خواهیم کرد و باید تماشاگران، مسوولان به ویژه رسانه ها کمک کنند تا این تیم به حاشیه نرود .
تیم فجرشهید سپاسی شیراز که 25 سال سابقه درفوتبال کشور دارد، با شروع اولین دوره لیگ برتر در این دوره حضور داشت تا اینکه در نهمین دوره لیگ برتر به دسته اول سقوط کرد اما این تیم تنها یک سال از لیگ برتر دور بود و در دوره یازدهم دوباره به لیگ برتر بازگشت .
درادامه لیگ برتر دوره یازدهم و دوازدهم این تیم با فرازو نشیب های زیادی همراه بود و طی این سالها ها نیزهمیشه دغدغه سقوط داشت تا اینکه در لیگ سیزدهم،غلام پیروانی دوباره به این تیم بازگشت اما این مربی سرد و گرم چشیده نیز با مشکل مواجه شد و در هفته هفتم نیزعطای کار را به لقایش بخشید و جای خود را به محمود یاوری که درمس کرمان مربیگری می کرد را داد.
یاوری سرمربی کهنه کار فجر هم نتوانست این تیم را از انتهای جدول نجات دهد و پس ازحضور درمرحله پلی آف، مغلوب پیکان تهران شدتادوباره تیم فجرسپاسی لباس دسته اول را به تن کند.
علی کلانتری سرمربی جدید تیم که یک بار فجر را از لیگ دسته اول به لیگ برترآورده بود دو باره هدایت این تیم را به عهده گرفت تا به همراه محمد عباسی به عنوان مدیر فنی، فجر را دردسته اول همراهی کند .
از زمان تشکیل تیم فجر سپاسی، جعفر جعفری مدیر عامل این تیم بود و او نیر سرانجام فجر را ترک کرد و در مراسم تودیع و معارفه هم شرکت نکرد.
مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های ایران طبق اعلام فدراسیون فوتبال از 10مهرماه آغاز می شود.ک/ 3
7368



26/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن