تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820815024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهیموویچ: پاریسن ژرمن فاتح لیگ قهرمانان می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ابراهیموویچ: پاریسن ژرمن فاتح لیگ قهرمانان می‌شود
زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئی تیم پاریسن ژرمن اطمینان دارد این تیم فرانسوی می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان در فصل 2014- 2015 شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، پاریسن ژرمن در فصل2013- 2014 به قهرمانی لیگ برتر فرانسه رسید و حالا زلاتان ابراهیموویچ امیدوار است همراه با تیم پاریسی فاتح لیگ قهرمانان شود.

بر اساس این گزارش، پاریسن ژرمن طی سال‌های2013 و 2014 به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان صعود کرده بود اما در اولی نتیجه بازی را به بارسلونا و در دومی نتیجه را به چلسی واگذار کرد.

ابراهیموویچ که در جریان بازی‌های لیگ قهرمانان فصل2013- 2014 موفق شد 10 گل برای پاریسن ژرمن به ثمر برساند اطمینان داد شاگردان لورن بلان می‌توانند در رقابت‌های فصل آینده فاتح لیگ قهرمانان باشند.

 وی در این باره گفت: ما تجربه خوبی در رقابت‌های اروپایی کسب کردیم و حالا فرصت مناسبی برای کسب نتیجه دلخواه در لیگ قهرمانان داریم. بازیکن 32 ساله در ادامه گفت: الزاما همیشه بهترین تیم اروپا فاتح لیگ قهرمانان نمی‌شود. تیمی که بتواند از فرصت‌های به وجود آمده به نفع خود بهره برد از شانس بالاتری برخوردار است.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن