تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798948172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فارس از آخرین شرایط بایرن مونیخ، تیمی که می‌خواهد فاتح ۳ گانه باشد آقای پپ، ۲۴ مونیخی برای فتح لیگ ،‌حذفی و اروپا کافی است؟/ سهمیه‌بندی به سبک باواریا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از آخرین شرایط بایرن مونیخ، تیمی که می‌خواهد فاتح ۳ گانه باشد
آقای پپ، ۲۴ مونیخی برای فتح لیگ ،‌حذفی و اروپا کافی است؟/ سهمیه‌بندی به سبک باواریا
با نگاهی به تعداد بازیکنان فصل جدید بایرن مونیخ این سئوال به ذهن می‌رسد آیا با داشتن کمترین تعداد بازیکن در میان ۱۸ تیم بوندس‌لیگایی‌، می‌توان موفقیت‌های ۳ گانه سال ۲۰۱۳ یعنی قهرمانی لیگ، حذفی و اروپا را تکرار کرد؟

خبرگزاری فارس: آقای پپ، ۲۴ مونیخی برای فتح لیگ ،‌حذفی و اروپا کافی است؟/ سهمیه‌بندی به سبک باواریا



محمدرضا سروش- به گزارش خبرگزاری فارس، فصل جدید رقابت‌های باشگاهی آلمان از امشب (چهارشنبه) با جدال سوپر جام که همه ساله میان قهرمان بوندس‌لیگا و فاتح جام حذفی صورت می‌گیرد، آغاز می‌شود. پس از این جدال حیثیتی با حضور بورسیا دورتموند و بایرن مونیخ، در عمل، فصل 2015-2014 با برگزاری دور نخست جام حذفی و بعد، هفته نخست بوندس‌لیگا کلید می‌خورد. 18 تیم برتر بوندس‌لیگا که برای رقابت 9 ماهه تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند، حالا آماده‌اند که برای فتح جام حذفی و لیگ به میدان بروند. همین‌طور نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بخت خود را برای فتح این دو جام بین‌المللی و قاره‌ای محک می زنند. در این حالت هر تیمی که از بالاترین سطح آمادگی، ثبات و استمرار در حفظ توانایی‌ها برخوردار باشد، شانس بیشتری برای رسیدن به «پله نخست» و فتح جام را برخوردار خواهد شد. البته در این راه داشتن کادر بازیکنی «قوی و غنی»، می‌تواند دست مربیان تیم‌ها را برای انجام گزینش‌های مختلف در طول فصل، تیم بازگذارد. در این حالت هر تیمی که از کادر بازیکنی مستحکم و گسترده‌ برخوردار باشد، می‌تواند خود را به افتخارات نزدیک‌تر کند. تجربه ادوار گذشته این مسابقات و پیکارهای از این دست یک حقیقت اثبات شده را نشان می‌دهد؛ این که هر تیمی که بازیکنانی قوی و پرتعداد در کادر نفراتش داشته باشد، در 9 ماه آینده کمترین میزان دغدغه خواهد را داشت و در سه جام می‌تواند، مدعی و مطرح باشد. با در نظر گرفتن این موضوع و نگاه به کادر نفرات «پرافتخارترین تیم بوندس‌لیگا» یعنی بایرن مونیخ،‌ ابهام‌هایی را به وجود می‌آورد. شاید «بحث‌انگیزترین ابهام‌»‌در ارتباط با تیم مونیخی که می‌خواهد هم قهرمان بوندس‌لیگا و هم فاتح جام حذفی باشد و البته فتح اروپا را به مانند سال 2013 تکرار کند، کم بودن تعداد بازیکنانش نسبت به 17 تیم دیگر لیگ ژرمن‌ها باشد. این که در بین 18 تیم دسته اولی فصل جدید آلمان، بایرن کمترین تعداد بازیکن را دارد و همین، حتی صدا روزنامه‌نگاران ژرمنی‌ را در‌آورده تا از «پپ گواردیولا» سرمربی اسپانیایی و صاحب سبک بپرسند:  آیا چنین کادر محدودی برای تکرار قهرمانی لیگ و جام حذفی و فتح لیگ قهرمانان اروپا کافیست؟!

*بایرن با کمترین تعداد بازیکن بین 18 تیم دسته اولی طبق آخرین آمار موجود بایرن فصل 2015-2014 تیمی است از بوندس لیگا که تنها 24 بازیکن را معرفی کرده است. هیچ تیم دیگری از دسته یک بوندس‌لیگا تا این حد «کم تعداد» از نظر بازیکن و نیروی انسانی نیست. بایرنی که در سال‌های گذشته، همواره از آسیب‌ دیدگی شمار زیاد نفراتش لطمه خورده، این بار با «جمع و جور‌ترین کادر ممکن»‌قدم در مسابقات می ‌گذارد و باعث دل‌نگرانی‌های فراوانی می‌شود. البته «پپ گواردیولا» که اکنون دومین فصل حضورش را در مونیخ آغاز می‌کند، همان ابتدای شروع تمرینات به وضوح مشخص کرد، برایش «کیفیت خیلی بالاتر از کمیت» ارزش دارد. با این حال برخی از روزنامه‌نگاران از وی بعد از واگذاری «هافبکی بسیار ارزنده و با کیفیت مثل تونی کروس» به رئال مادرید سئوال کردند چرا جانشینی همطراز با وی برنگزیده است. در این ارتباط ورزشی‌نویسان آلمانی، آنقدر مستقیم و غیرمستقیم سئوال کردند که به جای آنکه «پپ » پاسخگو شود، این کارل هاینس رومینیگه،‌معاون بایرن بود که  مجبور شد واکنش دهد: «آماده بودیم که اگر پپ مثل زمانی که تیاگو را خواست،‌درخواست خرید بازیکن کرد،‌خواسته‌اش را برآورده کنیم.اما او خود نخواست. به ما گفت همین نفرات کافیست و از نفرات موجود کاملا راضی است.» نکته جالب در این میان آن است که حتی 2 روز قبل، وی به باشگاه اجازه داد «دیگو کونتن‌تو» مدافع دست‌پرورده و دورگه باوارایی‌ را به بوردو واگذار کند تا شمار نفرات مجموعه تیم ، به کمترین تعداد یعنی 24 نفر کاهش یابد. به این موضوع اکنون شوک ناشی از انتشار خبر «طولانی‌ شدن»‌دوره نقاهت تیاگو آلکانترا را هم اضافه کنید که در عمل 23 بازیکن قابل دسترس را برای استفاده تیم و مربی، ممکن می‌سازد. و از این تعداد نیز 3 نفر یعنی مانوئل نویر، توم اشتارکه و په په رینا، دروازه‌بان هستند! حال با این توضیحات آیا یکبار دیگر آن سئوال فوق را تکرار کرد و پرسید:‌ جناب گواردیولا، شمایی که مبتکر «تیکی تاکا» در بارسا بودید، آیا بایرن با این کادر بازیکن جمع و جوز می‌تواند 3 گانه را فتح کند؟!

*پاسخ یک پیشکسوت مونیخی به این پرسش تکراری «مارکوس بابل»، مدافع نامی اسبق بایرن، پاسخ می‌دهد: «بله... کافیست. بایرن امسال اساس کار را بر کیفیت گذاشته است. به باور این پیشکسوت مونیخی، «پپ گواردیولا» بعد از یک فصل کار در مونیخ و آشنایی با فضای کاری خاص باوارایی‌ها به طور قطع به این باور و نتیجه رسیده که می‌تواند با کادری محدود اما بسیار با کیفیت، پرافتخارترین تیم آلمان را به شرایط و وضعیت سال 2013 که صاحب سه جام «اروپا، بوندس‌لیگا و جام حذفی» شد،‌برساند.

  *بایرنی متفاوت از جنبه کادر بازیکن بایرنی‌ها که زمانی کادر بازیکنی «عریض و طویلی» داشتند، اکنون از نظر «جمع و جور بودن» شمار نفرات‌ خود، در بین بوندس‌لیگایی‌ها، «شماره یک»‌ هستند. آنها حتی از تیم اف.ث.کلن  که محدودیت‌ های مالی برای خرید بازیکن داشته نیز کمتر بازیکن دارند. «برند اشتوگر» ، مربی کلنی‌ها برای آنکه تیمش را در دسته یک نگه دارد، 25 بازیکن معرفی کرده است. در حالی که فشار بر مونیخی‌ها، حداقل  سه برابر کلنی‌ها است، اما یک بازیکن نیز کمتر دارند! در این میان جدی‌ترین رقیب بایرن در بوندس‌لیگا، جام حذفی و حتی لیگ قهرمانان اروپا یعنی بورسیادورتموند، 5 بازیکن در کادر نفراتش، بیشتر گذاشته و معرفی کرده است. ظاهرا «یورگن کلوپ» برخلاف همتای مونیخی‌اش به این نتیجه رسیده با 29 بازیکن،‌می‌تواند 9 ماه را در 3 جام را به خوبی پشت سرگذارد. *بایرن با کوچک‌ترین کادر بازیکن ممکن آمار بازیکنان ثبت شده در اتحادیه  و فدراسیون فوتبال آلمان  از این واقعیت حکایت می‌کند که عنوان محدودترین و کوچکترین کادر فصل جدید از آن بایرن مونیخ شده که در رده یک چنین طبقه‌بندی قرار می‌گیرد. پس از آن اف.ث.کلن با 25 بازیکن در رده دوم و فرایبورگ با 26 بازیکن در رتبه سوم حاضر هستند. در این حال فکر می‌کنید پرتعدادترین کادر بازیکن متعلق به کدام تیم یا تیم‌هاست. پاسخ این پرسش چنین است: هانوفر، هوفن‌هایم و آگسبورگ که هر یک صاحب 33 بازیکن یعنی 9 بازیکن بیشتر از بایرنی‌ها هستند.

*بایرن با تجربه‌ترین تیم کنونی بوندس‌لیگا تیم «پپ گواردیولا» اگر چه کمترین شمار بازیکن را در بین 18 تیم دسته اولی دارا است، از نظر توازن و بالانس «جوانی و تجربه» به آنچه که ادعای‌اش را دارد(کیفیت به جای کمیت) عمل کرده است. آمار و ارقام موجود در این زمینه آنچه را که مربی 44 ساله می‌گوید، اثبات می‌کند. زیرا همین 24 بازیکن کادر تیم باوارایی‌ میانگین سنی 26.1 سال را بوجود می‌آورند. میانگینی که بایرن را به عنوان با تجربه‌ترین تیم لیگ آلمان در کنار هرتابرلین (29 بازیکن در کادر ، میانگین سنی : 26.1 سال) معرفی می‌کند. از این منظر بورسیادورتموند یعنی جدی‌ترین رقیب مونیخی‌ها با میانگین سنی 25.3 سال به بایرن نزدیک است و باید دید گستردگی کادر نفرات دورتموند، تیم یورگن کلوپ را جلوتر از بایرن می‌برد یا این که در سال پس از جام جهانی که معمولا فشار بر تیم‌های که «ملی‌پوش جام جهانی رفته »‌زیاد دارند، دو چندان است، بایرن با کمترین اما احتمالا با کیفیت‌ترین کادر،  به فتح سه گانه نایل می‌شود. انتهای پیام/خ

93/05/22 - 11:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن