تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819266934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش بزرگ خانواده در قزوين برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین كاشي:
همايش بزرگ خانواده در قزوين برگزار می شود
قزوین- خبرگزاری مهر: مديركل دفتر اجتماعي و فرهنگي استانداري قزوین گفت: به مناسبت هفته دولت همايش بزرگ خانواده در قزوين برگزار می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگي برگزاري همايش خانواده ظهر شنبه با حضور حسن کاشی و رئيس هيئت ورزش هاي همگاني استان برگزار شد. حسن کاشی در این جلسه اظهارداشت: از سال گذشته 35 همايش پياده روي در سطح استان برگزار شده است و اين امر نويد بخش حركت خوبي هست و اميدواريم اين حركت با هماهنگي دستگاههاي ذيربط در استان نهادينه شود. وي افزود: در جهت ايجاد شور و نشاط اجتماعي و حفظ و تقويت سلامتي مردم به عنوان يک روش كم هزينه اين ورزش بايد توسعه يابد. كاشي بیان کرد: در استان قزوين پياده روي خانواده به خوبي جا افتاده است ولي با بررسي هاي كارشناسي سعي شود  اين امر تقويت شود. مدير كل دفتر اجتماعي استانداري ادامه داد: ورزش پياده روي دو بخش دارد اول وظايف دستگاههاي ذي ربط كه براساس برنامه تدوين شده هماهنگي و انجام خواهد شد و بخش بعدي مساله پشتيباني اين امر است. وي افزود: جهت گيري جوايز بهتر است در راستاي حفظ سلامت مردم باشد و از اقلامي با هزينه كمتر و تعداد بيشتر انتخاب شود تا به افراد بيشتري اهدا شود. كاشي تصريح كرد: نحوه برگزاري همايش بايد به نوعي آسيب شناسي شود تا در جهت تقويت نقاط قوت و رفع و تصحيح نقاط ضعف مراحل بعدي تلاش لازم صورت گيرد تا علي رغم جلب رضايت مردم به نتايج مناسبي نيز دست يابيم. وي افزود: طبق روال قبل وظايف دستگاههاي اجرايي به آنها اعلام شود تا امور مربوطه بر اساس تقسيم وظايف، انجام شود. كاشي ادامه شد: نگاه اجتماعي به وظايف يک امري است كه درخصوص همه دستگاههاي اجرايي بايستي انجام شود زيرا اين امر به تمامي دستگاهها بر مي گردد. وي تاكيد كرد: جايزه بهانه اي است تا يک رفتاري در جامعه اي نهادينه شود و صرفاً طوري شود كه مردم با هدف حفظ سلامتي خود در اين همايش ها شركت كنند. رئيس هيات ورزش هاي همگاني استان نيز ضمن ارائه گزارشي از هماهنگي ها شده گفت: لوازم خانگي، دوچرخه، سفرهاي زيارتي نيز از جمله جوايز پياده روي خانواده در قزوين خواهد بود. عليرضايي افزود: 250 هزار اوراق براي قرعه كشي در بين مردم پخش خواهد شد. همايش پياده روي خانواده قزوين در 7 شهريور به مناسب بزرگداشت هفته دولت برگزار مي شود.


۱۳۹۳/۵/۲۵ - ۱۴:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن