تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهلت ثبت نام دومین ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه کشور تا 10 شهریور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهلت ثبت نام دومین ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه کشور تا 10 شهریور تهران - ایرنا - مهلت ثبت نام داوطلبان شرکت در دومین جشنواره سالیانه وصل؛ ویژه خدمات نسل جدید تلفن همراه تا تاریخ 10 شهریورماه امسال ادامه دارد.


مسوول دبیرخانه جشنواره سالیانه وصل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا از برگزاری ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه در روزهای 13 تا 15 شهریورماه خبر داد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این رقابت علمی تا 10 شهریورماه فرصت دارند برای ثبت نام به سایت festival.vaslab.ir کنند.
به گفته محمدعلی روزی طلب، طراحان حرفه ای نرم افزارهای تلفن همراه، علاقمندان به یادگیری تولید نرم افزارهای تلفن همراه، علاقمندان به استفاده از نرم افزارها و طراحان گرافیکی حوزه نرم افزارهای تلفن همراه، چهار گروه اصلی مخاطبان دومین جشنواره وصل هستند.
وی درباره جزییات رقابت های این دوره از جشنواره وصل گفت: در جشنواره امسال، ایده های جدید در قالب ˈاستارتاپˈ ارائه می شود و شرکت کنندگان در یک ماراتن نرم افزاری از ساعت 9 صبح پنجشنبه 13 شهریورماه در محل سالن تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شریف حضور یافته و پس از تلاش بی وقفه 48 ساعته به رقابت خود پایان خواهند داد.
روزی طلب یادآور شد: هر گروه رقابتی از دو تا چهار نفر تشکیل می شود و رقابت دختران و پسران به صورت همزمان و در گروه های جداگانه صورت خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: گروه ها با حضور در محل مسابقه، امکان خروج از محل تا پایان مدت زمان ماراتن را نخواهند داشت و خروج حتی یک نفر از اعضای گروه از سالن برگزاری مسابقه موجب حذف آن گروه از برنامه خواهد شد.
مسوول روابط عمومی جشنواره وصل توضیح داد: شرکت کنندگان در طول حضور در این ماراتن علمی باید بتوانند حداکثر تا ساعت هشت صبح روز شنبه، 15 شهریورماه در یک فرآیند کارآفرینی، ایده های خود در زمینه برنامه نویسی تلفن همراه را معرفی و به محصول اولیه تبدیل کنند.
مراسم اختتامیه دومین جشنواره وصل با قرائت رای هیات داوران و معرفی و اعطای جوایز به گروه های برتر ساعت 9 صبح روز شنبه 15 شهریورماه در سالن جابرابن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
علمی (4)**1055**1440



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن