تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820257689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه‌های آمانو در تهران از زبان نجفی


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: برنامه‌های آمانو در تهران از زبان نجفی
نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر یوکیا آمانو به تهران را در چارچوب ادامه همکاری‌ها برای رفع ابهامات و سوالات باقی مانده در قالب "چارچوبی برای همکاری" دانست.
ایسنا: رضا نجفی سفر یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران را در رابطه با ادامه همکاری های بین ایران و آژانس در قالب "چارچوبی برای همکاری" که سال گذشته امضا شد دانست و افزود: در سفر قبلی با توجه به فرصت کم، امکان ملاقات مدیرکل با ریاست محترم جمهوری فراهم نشد و در این سفر ملاقات جناب آقای دکتر روحانی با آقای آمانو برای روز یکشنبه تنظیم شده است تا گفت وگویی در بالاترین سطح بین ایران و آژانس بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید صورت پذیرد.

وی ادامه داد: در این سفر هم چنین انتظارات جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطوح به آژانس بین المللی انرژی اتمی منتقل خواهد شد.

آخرین دور از همکاری‌های فنی و کارشناسی ایران و آژانس در راستای "چارچوبی برای همکاری" که قرار است تا سوم شهریورماه به اجرا درآید با توجه به برخی اختلاف نظرها میان دو طرف درباره نحوه همکاری‌های متقابل هنوز به اجرا در نیامده است.

در همین چارچوب محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین سفرش به وین و در حاشیه مذاکرات هسته ای با یوکیا آمانو دیدار و مواضع کشورمان درباره چگونگی ادامه همکاری ها برای رفع ابهامات و سوالات باقی مانده به ویژه موضوعات مربوط به ابعاد احتمالی نظامی و مطالعات ادعایی را مطرح کرد.

یوکیا َآمانو امشب در راس هیاتی با استقبال رضا نجفی و بهروز کمالوندی وارد تهران می شود.




تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن