تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819224716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تایید آیت‌الله آملی لاریجانی از سوی رهبری برای ما حجت است/ تصمیم‌گیری‌های قاطع آیت‌الله در برخورد با تخلفات


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
تایید آیت‌الله آملی لاریجانی از سوی رهبری برای ما "حجت" است/ تصمیم‌گیری‌های قاطع آیت‌الله در برخورد با تخلفات
رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم گفت: تایید آیت‌الله آملی لاریجانی از سوی مقام معظم رهبری برای ما حجت است، چرا که مواضع آیت‌الله مواضع امام و رهبری است و این مهم در تصمیم‌گیری‌های قاطع، عادلانه، منطقی و واقع‌بینانه وی در برخورد با تخلفات مشهود است.



حجت‌الاسلام والمسلمین "محمدتقی رهبر" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تمدید حکم آیت‌الله آملی لاریجانی برای یک دوره دیگر به ریاست قوه قضائیه اظهار داشت: در دوره‌‌ای که بنده در کمیسیون حقوقی و قضایی حضور داشتم شاهد تعامل قوی قوه قضاییه با مجلس بودم که در دوره تصدی‌ آیت‌الله آملی لاریجانی بر دستگاه قضا این تعامل افزایش چشمگیری یافته است.

وی ادامه داد: رئیس دستگاه قضا با تجاربی که از دوره اول ریاست خود به دست آورده قطعا با قاطعیت و علم بیشتری در دوره جدید ظاهر خواهد شد، چرا که در برخورد با چالش‌های دستگاه قضا و فراز و نشیب‌های آن اطلاعات و تجارب کافی را دارد.

حجت‌الاسلام رهبر تصریح کرد: تایید آیت‌الله آملی لاریجانی از سوی مقام معظم رهبری برای ما حجت است، چرا که مواضع آیت‌الله مواضع امام و رهبری است و این مهم در تصمیم‌گیری های قاطع، عادلانه، منطقی و واقع‌بینانه وی در برخورد با تخلفات مشهود است.

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم در پایان خاطرنشان کرد: قوه قضاییه امید نهایی مردم است و لذا سالم سازی این دستگاه اهمیت بسزایی دارد، بنابراین باید تلاش شود محورها و مسائلی که رهبری بر آن تاکید داشتند مورد غفلت قرار نگیرد و با اختصاص بودجه لازم و تامین نیروی مناسب در جهت حل مشکلات دستگاه قضا که از مهمترین آن جمله اطاله دادرسی است، برآمد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن