تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803567438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«سفید سیاه خاکستری» چهره خوب و بد هفته، خوش‌خیال هفته و شجاع هفته+ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: «سفید سیاه خاکستری»
چهره خوب و بد هفته، خوش‌خیال هفته و شجاع هفته+ تصاویر
«ما وظیفه داریم با کارهای فرهنگی به تمام دنیا بفهمانیم چرا به مسلمان بودن خود افتخار می‌کنیم»؛ سخنی از سوی بازیگر زن کشورمان که این روزها در قامتی متفاوت از دیگر بازیگران زن کشور ظاهر شده است.

خبرگزاری فارس: چهره خوب و بد هفته، خوش‌خیال هفته و شجاع هفته+ تصاویر



سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس در نظر دارد تا خبرسازترین «چهره‌های» هفته گذشته را تحت عنوان بسته خبری «سفید سیاه خاکستری» به مخاطبان خود معرفی کند. با ما همراه باشید با چهره‌های هفته گذشته:   *چهره خوب هفته «ما وظیفه داریم با کارهای فرهنگی به تمام دنیا بفهمانیم چرا به مسلمان بودن خود افتخار می‌کنیم.» سخنی از سوی بازیگر زن کشورمان که این روزها در قامتی متفاوت از دیگر بازیگران زن کشور ظاهر شده است، الهام چرخنده جنس دغدغه‌اش هم دیگر فرق دارد. خودمانیم چند وقت می‌شود که چنین دغدغه‌هایی کمتر بروی پرده فرهنگ نقش‌ بسته بود؟!

شما را دعوت می‌کنیم به مشاهده سخنان وی که کاربران شبکه‌های اجتماعی سعی داشته‌اند با انتشار گسترده آن از اقدام این بانوی عرصه فرهنگ کشور حمایت کنند:   

  *ناکام هفته! طفلک از دوست‌داشتن‌هایش می‌گوید، از ای کاش‌هایش با کمی آه و حسرت؛ «دوست داشتم در مصاحبه‌ای از طرح تکریم زنان در شهرداری حمایت می‌کردم»، سخنی از سوی محمد خاتمی؛ وی در جمع برخی اعضای مجمع روحانیون گفته است: اگر منعی برایم نبود و از مصاحبه من سوء استفاده نمی‌شد حاضر بودم بیایم و از طرح قالیباف در شهرداری تهران استقبال و حمایت کنم.

  *گوشزد هفته در هفته گذشته «جهنم» از پرکاربردترین عناوینی بود که نقل محافل سیاسیون شده بود، با حروف اضافه «از»، «به» و «در»؛ از نقدهای یک بام و دو هوا که بگذریم، می‌رسیم به یک آیه آشنا «الذین ینفقون فی السراء والضراء والکاظمین الغیظ و العافین عن الناس واللّه یحب المحسنین؛ آن کسان که در توانگری و تنگدستی انفاق می‌کنند و خشم خویش فرو می‌خورند و از خطای مردم در می‌گذرند و خدا نیکوکاران را دوست دارد» (آل عمران، آیه  134).

  *خوش خیال هفته «نگران بقای اسرائیل نیستم»؛ سخنی از سوی اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا؛ آقای رئیس جمهور خیال خوش سیری چند؟ گویا حراجی بوده‌اید! شواهد که چیز دیگری می‌گویند.

  *مشمئز هفته! باور کنید ناراحت است، مشمئز که می‌دانید چیست، جان کری شده است آن را. «تصویر پسربچه استرالیایی با سر بریده شده نظامی سوری مشمئز کننده بود.» سخنی از سوی وزیر خارجه آمریکا. جناب جان کری اندکی بیشتر سرت را بالا بگیر و کلاهت را به هوا بیانداز جهانی که ساخته‌اید پر است از این تصاویر؛ کری «جان»، این تصاویر 18+ است!

  *شجاع هفته «داعش به نفع اسلام کاری انجام نمی‌دهد. این طرحی صهیونیستی برای بدنام کردن نام اسلام است»؛ اظهارات بی‌سابقه از سوی مقام رسمی دولت هلند؛ «یاسمین حیفی»، از مقام‌های ارشد مرکز امنیت سایبری وزارت دادگستری هلند در حالی چنین سخنی را عنوان کرده است که می‌گویند احتمال کنار گذاشتن وی از سمتش به این دلیل وجود دارد. و البته گفتنی است همین چند روز پیش «پنلوپه کروز» و «خاویر باردم» زوج هنری اسپانیایی به دلیل انتقاد از اسرائیل از سوی چند کمپانی مطرح فیلم‌سازی در لیست سیاه برای عدم انعقاد قرارداد کاری گنجانده شدند.

  *متوهم هفته! «ما تنها دموکراسی خاورمیانه هستیم» نه بابا! راست می‌گویی؟! همین چند روز پیش نبود که «ناوی پیلای» کمیسر حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد که اسرائیل مرتکب جنایت جنگی در نوار غزه شده است و باید به آن رسیدگی شود؟! نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت که «کمیته حقوق بشر کاری برای انجام در اسرائیل ندارد».

  * چهره بد هفته «اعتراضات به اسرائیل ناعادلانه است»؛ «ایران حق غنی‌سازی ندارد»؛ سخنی از سوی وزیر امور خارجه سابق آمریکا؛ سرکار خانم اینجا را دیده‌اید احتمالاً کتابخانه‌ای هم داشته باشد، یک روز صبح که از خواب بلند شدید، بعد از شست‌وشوی دست و صورت سری به آنجا بزنید و معنای «عدالت» و «بی‌عدالتی» را جویا شوید. چهره بد هفته به دلیل سخن پراکنی با وجود عدم آگاهی هیلاری کلینتون نام گرفت.

  بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/
لینک را کپی کنید


93/05/25 - 12:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن