تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820394797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیم 3 امتیاز به نفت با حال و هوای آزادی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لیگ برتر ایران – هفته سوم/ تقدیم 3 امتیاز به نفت با حال و هوای آزادی خبرگزاری پانا: استقلال خوزستان در روزی که بازیکنانش در حال و هوای بازی هفته گذشته بودند 3 امتیاز دیگر را از دست داد.
۱۳۹۳ جمعه ۲۴ مرداد ساعت 22:25



 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، عبدالله ویسی با دومین باخت پیاپی باید نگران اوضاع تیمش باشد و برای بهبود شرایط ابی های اهواز فکری کند. استقلال خوزستان هر چند در طول 90 نشانی از تیمی که در آزادی امیر قلعه نویی را آزار داد نداشت و به نظر می رسد گرمای اهواز بیشتر روی آنها تاثیر گذاشته باشد . در مقابل علیرضا منصوریان که توانست زمین مسابقه را تغییر دهد از سردرگمی خوزستانی ها نهایتا استفاده را کرد. نفتی ها که هفته قبل با گل لحظات پایانی شکست خوردند اینبار دقیقه 87 گل برتری را به ثمر رساندند تا 4 امتیازه شده و به ادامه لیگ امیدوار شوند. استقلال خوزستان در هفته چهارم باید در دربی خوزستان حاضر شود و نفت در تهران میزبان سپاهان صدرنشین خواهد بود.     استقلال خوزستان یک – نفت تهران 2ُ   گل: موسی کولیبالی ( دقیقه 85 ) برای استقلال خوزستان؛ کمال کامیابی نیا ( دقیقه 54 ) و دیوید ویرکوم ( دقیقه 87 ) برای نفت   کارت زرد: : محمد طیبی ( استقلال خوزستان )؛ علی قربانی، مرتضی پرعلی گنجی ( نفت تهران )       ویسی: افتضاح و شایسته باخت بودیم / در حال و هوای بازی استقلال بودیم   عبدالله ویسی پس از شکست تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشـت: ما امروز افتضاح و شایسته باخت بودیم. می‌توانستیم با گل های بیشتری بازی را واگذار کنیم. خدا کمک کرد و 2 گل خوردیم فقط می‌توانم بگویم متاسفم اما این بازی تمام شده و منتظر بازی آینده هستیم.
وی ادامه داد: نفتی ها به ما اجازه بازی ندادند. ما در حال و هوای بازی استقلال بودیم و نتوانستیم آن طور که باید بازی خود را ارائه دهیم خدا را شکر این باخت در هفته سوم رخ داد و امیدوارم در آینده جبران کنیم.
ویسی تصریح کرد: نفت در تمام نقاط برتر بود و نتوانستیم حرفی برای گفتن داشته باشیم شرایط ما بهتر خواهد شد اما شخصیت تیمی باید بهتر شود با این باخت همه چیز تمام نمی شود و ما به فکر بازی‌های آینده هستیم.
سرمربی استقلال خوزستان یادآور شد: خط دفاع ما بسیار باز بود و آن طور که باید نتوانست بازی خود را ارائه دهد.   منصوریان: احساس کردم در ورزشگاه آزادی مربیگری می‌کنم / وحدت و همدلی تیم ما کمک کرد   علیرضا منصوریان پس از پیروزی نفت مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: به خاطر درگذشت مهدی نفر تسلیت می گویم. او جز بهترین ها بود که هم اکنون جایش خالی است. امیدوارم از این اتفاقات ناگوار نبینیم.
وی ادامه داد: اهواز همیشه شهر دوم من است. احساس کردم در ورزشگاه آزادی مربیگری می‌کنم هفته پیش بر خلاف روند بازی گل خوردیم لذا در این بازی سعی کردیم تیم حریف را مدیریت کنیم. نیمه دوم فشار بالایی را به حریف وارد کردیم و تواسنتیم به گل برسیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت خاطرنشان کرد: می‌دانستیم استقلال ممکن است دست به ریسک بزرگ بزند. شاید اگر سن بازیکنان بالاتر بود کمتر ریسک می کردم. در کل از بازی راضی هستم. امروز وحدت و همدلی تیم ما کمک کرد که بعد از خوردن گل به گل برتری برسیم. هیچ چیز از ارزش‌های تیم ویسی کم نشده و تیم باارزشی است و امیدوارم تیم حریف به برنامه های ایده آل خود برسد.
وی یادآور شد: ما در شهری فوتبال بازی می کنیم که هوا بسیار گرم و سنگین است که مزیت برای تیم های اهوازی است. طبیعی است که در 3 بازی پشت سر هم از وحید امیری استفاده کردیم و تمام زور و بار خود را در نیمه اول به روی وحید امیری گذاشتیم به همین دلیل در نیمه دوم او را تعویض کردیم. گلی که دریافت کردیم روی ریسک بازیکنان ما بود اگر چه تیم حریف خوب بود.
وی تصریح کرد: یکی از روزهای گرم اهوازی ها بود و این گرما کار را سخت می کرد. اکسیژن هوا در اهواز بسیار کم است و این موضوع دردسر ساز می شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن