تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820730202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرفاوی: با فوتبالی منطقی سه امتیاز را به مردم قم تقدیم کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مرفاوی: با فوتبالی منطقی سه امتیاز را به مردم قم تقدیم کردیم قم - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با فوتبالی منطقی در بازی با ذوب آهن به پیروزی رسیدیم و موفق شدیم سه امتیاز مسابقه را به مردم قم تقدیم کنیم.


به گزارش ایرنا، ˈصمد مرفاویˈ پنجشنبه شب پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امروز یک بازی پایاپای را شاهد بودیم و به تیم ذوب آهن نیز احترام می گذارم که فوتبال خوبی را ارائه کرد.
وی بیان داشت: امروز فوتبال منطقی و با فکری را بازی کردیم و آن چه می خواستیم بازیکنان ما در زمین انجام دادند.
وی افزود: با توجه به زمان کمی که برای آمادگی داشتیم بازیکنان ما رضایت بخش بازی کردند و امروز توانستیم پیروز میدان باشیم.
سرمربی صبای قم ابراز داشت: نمی توانیم در زمان کمی تمام برنامه های آمادگی در دفاع و حمله را به اجرا بگذاریم، اما روز به روز تیم ما بهتر خواهد شد و به هماهنگی بیشتر خواهد رسید.
مرفاوی ابراز داشت: اولین بازی در شروع فصل برای همه تیم ها دشوار است و تیم ذوب آهن نیز مانند ما آن تیمی که باید باشد، نبود.
وی گفت: در نیمه دوم مهاجمان ما بسیار خوب در نیمه زمین حریف توپ را حفظ کردند و از این طریق توانستیم دو گل به تیم ذوب آهن بزنیم.
دیدار تیم های صبای قم و ذوب آهن اصفهان از چارچوب هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پنجشنبه شب در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم با نتیجه دو بر یک به سود صبای قم به پایان رسید. ک/3
7408 / 553



09/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن