تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819939767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیبی: پنالتی های تراکتور را کیانی خواهد زد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خطیبی: پنالتی های تراکتور را کیانی خواهد زد تبریز - ایرنا - مربی تیم فوتبال تراکتوسرازی تبریز گفت: ضربات پنالتی این تیم در بازی های آینده را بازهم مهدی کیانی خواهد زد و هدر دادن یک پنالتی دلیل بر ضعف بازیکن نیست.


حسین خطیبی عصر روز جمعه در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل ملوان انزلی، اظهار کرد: نواختن ضربه پنالتی در این بازی تصمیم کادرفنی و سرمربی تیم بود و او به همراه حبیب گردانی پنالتی زن های تراکتورسازی هستند که همچنان در صورت گرفتن خطاهای احتمالی پنالتی آنها پشت توپ خواهند ایستاد.
وی از بازی متعصبانه و زیبای کیانی در سه هفته نخستین لیگ برتر باشگاه های کشور قدردانی کرد و افزود: کیانی از بازیکنان پرتلاش و متعصب تیم بوده و خراب کردن این پنالتی چیزی از ارزش های فنی و اخلاقی این بازیکن نمی کاهد.
خطیبی دیدار تیم های تراکتورسازی و ملوان را یکی از زیباترین و مهیج ترین بازی های لیگ در هفته سوم خواند و گفت: تیم ما در این بازی نسبت به دو بازی قبلی خود کیفیت به مراتب بهتری از خود نشان داد و در هر دو نیمه مالکیت توپ و میدان از آن ما بود و اگر مهاجمان ما در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می کردن شاید نتیجه ای پرگل به نفع ما رقم می خورد.
وی با بیان اینکه ملوان انزلی را به خوبی آنالیز کرده بودیم، اظهارکرد: بر همین اساس استراتژی ما در این بازی ارایه فوتبال هجومی و بستن روزنه های تهاجمی حریف در نیمه میدان بود که بازیکنان به دقت این استراتژی را پیاده کرده و موفق به کسب هر سه امتیاز این دیدار شدیم.
وی اضافه کرد: تراکتورسازی تیمی جوان است اما این دلیلی بر بی تجربگی آنها نیست، چراکه هر یک از جوانان ما کیفیت بسیار بهتری حتی نسبت به برخی بازیکنان باتجربه از خود نشان داده اند و ما به آینده این تیم اطمینان کامل داریم.
مربی تراکتورسازی از حضور هواداران در ورزشگاه یادگار امام (ره) قدردانی کرد و گفت: حضور آنها قوت قلب و منشاء انرژی مثبت به جوانان تراکتورسازی است و باید در بازی های حساس آینده سکوهای ورزشگاه را پر کنند تا زمینه ساز موفقیت های آینده تیم باشند.
دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و ملوان انزلی عصر امروز /جمعه/ با تک گل لوسیانو ادینهو در دقیقه هفت به نفع سرخپوشان تبریزی خاتمه یافت تا با هفت امتیاز از سه بازی در رده دوم جدول رده بندی جای بگیرد.
در این بازی خالد شفیعی، حبیب گردانی و علاء عبدالزهرا از تراکتورسازی و مهرداد اولادی و جلال رافخایی از قاضی میدان کارت زرد دریافت کردند.
تراکتورسازی در هفته چهارم لیگ برتر روز سه شنبه بیست و هشتم مرداد ماه جاری در مشهد میهمان پدیده است.
7236/587



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن