تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820340768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیبی: بازیکنان تراکتورسازی دو نیمه متفاوت را به نمایش گذاشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خطیبی: بازیکنان تراکتورسازی دو نیمه متفاوت را به نمایش گذاشتند اصفهان - ایرنا - مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازیکنان این تیم دو نیمه متفاوت را برابر ذوب آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر از خود به نمایش گذاشتند.


به گزارش ایرنا، حسین خطیبی جمعه شب در گفت وگو با خبرنگاران با بیان مطلب فوق افزود: بازیکنان تیم تراکتورسازی در نیمه اول، عملکرد خوبی نداشتند و بسیار ناهماهنگ ظاهر شدند، اما با تغییراتی که در نیمه دوم در تیم ایجاد کردیم، آنان مالکیت میدان را به دست گرفتند و موقعیت های خوبی را بر روی دروازه ذوب آهن ایجاد کردند.
وی با بیان اینکه کادر فنی تیم تراکتور سازی از نتیجه بازی برابر ذوب آهن راضی است، فرید کریمی و بازیکنان عراقی خود را بهترین بازیکنان زمین معرفی کرد و گفت: معتقدم نتیجه بازی عادلانه بود.
مربی تیم تراکتورسازی در خصوص نیمکت نشینی ادینهو برزیلی گفت: این بازیکن دیر به تیم ملحق شد و هم اکنون در شرایط آمادگی خوبی قرار ندارد.
وی ادامه داد : ادینهو در هفته پنجم لیگ برتر به شرایط ایده آل خود دست خواهد یافت و بدون شک گل های زیادی را در ادامه فصل برای تیم تراکتورسازی به ثمر می رساند.
خطیبی تصریح کرد: به طور حتم در روزهای آینده بر روی کارهای هجومی بیشتر کار خواهیم کرد تا مهاجمان بتوانند موقعیت های زیادی را بر روی دروازه حریفان ایجاد کنند.
دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان جمعه شب در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.
ورزشی (3) ** 9122 **1379



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن