تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820092494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه آمریکا و اروپا به شهروندان خود برای سفر نکردن به پاکستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: توصیه آمریکا و اروپا به شهروندان خود برای سفر نکردن به پاکستان اسلام آباد – ایرنا – آمریکا، انگلیس و برخی کشورهای اروپایی و حوزه آسیا واقیانوسیه به شهروندان خود توصیه کردند که به دلیل حاکم بودن فضای ناآرام سیاسی و امنیتی در پاکستان، از سفر به این کشور اجتناب کنند.


همچنین دولت های این کشورها به دیپلمات های خود در اسلام آباد توصیه کرده اند که به دلیل جدی بودن احتمال تهدیدهای امنیتی درجریان رویدادهای سیاسی جاری در پایتخت پاکستان، در هیچ یک از این اماکن حاضر نشده و از محل اقامتشان خارج نشوند.
بر اساس این گزارش، تقریبا همه سفارتخانه ها و نهادهای خارجی مستقر در پایتخت پاکستان و منازل مسکونی کارکنان آن، در یک منطقه حفاظت شده با عنوان ˈمنطقه دیپلماتیکˈ قرار گرفته اند که حتی در شرایط عادی نیز به شدت از آن محافظت می شود و افراد متفرقه حق ورود به آن را ندارند.
این روزها که اوضاع سیاسی و به تبع آن اوضاع امنیتی در اسلام آباد متشنج شده است، دولت پاکستان برای حفظ امنیت شهر به ویژه امنیت منطقه دیپلماتیک و منطقه ای که ساختمان های دولتی و مراکز مهم و حساس در آن واقع شده اند، تدابیر شدید امنیتی اتخاذ کرده و بسیاری از مسیرها منتهی به این مناطق را با روی هم قراردادن کانتینرهای بزرگ، بلوک های سیمانی چند تنی، ایجاد خاکریز، کانال و نصب سیم خاردار مسدود کرده است.
همه این تدابیر شدید امنیتی به خاطر تظاهرات گسترده ضددولتی است که عمران خان رهبر حزب مخالف تحریک انصاف آن را علیه دولت نواز شریف برنامه ریزی کرده است.
این تظاهرات روز گذشته همزمان با سالروز استقلال پاکستان از لاهور آغاز شده و انبوهی از تظاهر کنندگان هم اکنون از لاهور، واقع در حدود 300 کیلومتری اسلام آباد، درحال حرکت به سمت پایتخت هستند.
آساق*1*1723**1010



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن