تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819404663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کوثر:هدف گروههای تکفیری ایجاداختلاف بین مسلمانان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه کوثر:هدف گروههای تکفیری ایجاداختلاف بین مسلمانان است اردبیل-ایرنا- امام جمعه کوثرگفت:هدف گروههای تکفیری ایجاداختلاف بین مسلمانان است.


حجت الاسلام عسگربیگی روز جمعه در خطبه های نماز با توصیه مردم به تقوای الهی، اظهارکرد: گروههای تکفیری با نام اسلام هرجنایتی راانجام می دهندوهدف آنان ضربه زدن به اسلام و ایجاد اختلاف بین مسلمانان است.
وی درادامه به وضعیت عراق اشاره کرد و گفت: ملت عراق در شرایط کنونی به وحدت و انسجام نیاز دارد و بلاتکلیفی در دولت به نفع ملت عراق نیست. وی گفت: موضوع بصیرت دینی، بیداری ملت های جهان اسلام است که در برابر فجایع اخیر غزه ونیزسوریه وعراق موضع گرفته و فریاد می زنند.
وی همچنین بااشاره به پیروزی فلسطینیان درجنگ بااسراییل اظهار کرد: رژیم صهیونیستی نه تنها نتوانست در غزه به اهداف شوم خود برسد بلکه شکست مفتضحانه ای خورد و متحمل تلفات و خسارت های چشمگیری شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی اشاره کردوگفت: آحاد جامعه بخصوص خانواده های این عزیزان و
آزادگان، از این امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آمدند. خطیب جمعه کوثر بیان کرد: این روز از پر خاطره ترین روز های تاریخ مبارک انقلاب اسلامی است که هیچ گاه از یاد نخواهیم برد.
حجت الاسلام بیگی همچنین با تاکید بر رعایت حجاب و عفاف توسط بانوان گفت: زن مسلمان با رعایت حجاب هم خود امنیت دارد و هم مردان
مسلمان امنیت پیدا می کنند.وی بیان کرد: منزلت و مقام زن در اسلام از جایگاه با اهمیت و ویژه ای برخوردار است به همین دلیل باید مورد توجه قرار گیرد.وی افزود : حفظ ارزش های اسلامی همانند عفت و متانت از اثرات حجاب است و در آموزه های دینی ما به عفت زنان و غیرت مردان تأکید فراوانی شده است.
7123/530



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن