تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820224605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نائب رییس شورای نظارت بر صدا و سیما: شبکه های سیما را واگذار کنید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نائب رییس شورای نظارت بر صدا و سیما: شبکه های سیما را واگذار کنید گرگان - ایرنا - نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و نائب رییس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما گفت: یکی از پیشنهادهایم به صدا و سیما واگذاری شبکه ها به دستگاه های مربوطه است.


به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا ˈسیدرمضان شجاعی کیاسریˈ که در جریان سفر 9 تن از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به گلستان در جمع اصحاب رسانه این استان در دانشگاه علمی کاربردی گرگان سخن می گفت افزود: به طور مثال می توان شبکه چهار را به وزارت علوم، شبکه قرآن را به سازمان تبلیغات اسلامی و شبکه سه را به وزارت ورزش و امور جوانان واگذار کرد.
وی در مورد تأمین بودجه صدا و سیما گفت: تا سال 86 این سازمان مکلف بود یک سوم از بودجه خود را تأمین کند اما از آن سال به بعد این سازمان مجبور است دو سوم اعتبارات را تأمین کند و باقی بودجه را از دولت بگیرد.
شجاعی کیاسری افزود: اکنون مبلغ شش هزار میلیارد ریال را دولت و 12 هزار میلیارد ریال را خود سازمان تأمین می کند و این تأمین اعتبار از طریق آگهی های تبلیغاتی و آنتن فروشی است و چاره ای جز این ندارد.
وی افزود: صدا و سیما یک دستگاه حاکمیتی است و اگر مردم به آن اعتماد نداشته باشند به سراغ شبکه های ماهواره ای می روند و می توان صدا و سیما را با دستگاه آموزش و پرورش مقایسه کرد.
وی خاطرنشان کرد: قانون جامع رسانه در کمیسیون فرهنگی مجلس در دست تدوین است و در بخش رسانه های مجازی و الکترونیکی هنوز قانونی مصوب نشده و فعلاً پیش نویس آن آماده شده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مصوبات اخیر این کمیسیون گفت: مصوبه قانون جمعیت هفته آینده و مصوبه ساماندهی صدا و سیما در هفته های بعد در صحن علنی مجلس مورد بحث قرار می گیرد.
شجاعی کیاسری افزود: طبق قانون، کمیسیون های تخصصی می توانند دو برابر نیاز ناظر معرفی کنند و بر این اساس بنده به همراه بیژن نوباوه از سوی مجلس، ابراهیم رییسی و محمدجواد لاریجانی از سوی قوه قضائیه و رحمانی فضلی و حسام الدین آشنا از سوی دولت در شورای نظارت بر صدا و سیما حضور داریم.
وی با اعلام این که مدت عضویت در این شورا دو ساله است اظهار کرد: با توجه به این که دو سال عضویت ما به پایان رسیده، پنج نفر از طرف مجلس که من یکی از آن ها هستم برای عضویت نامزد شده ایم که از این تعداد دو نفر مورد پذیرش قرار می گیرند.
شجاعی کیاسری افزود: وزرای اقتصادی دولت مانند صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی عملکرد ضعیف تری نسبت به وزیر علوم دارند و به طور کلی از عملکرد وزرای اقتصادی راضی نیستم و آن ها را در اولویت بالاتری برای استیضاح می دانم.
7467/602



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن