تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819263936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفقیت های هسته ای به برکت مقاومت تیم مذاکره کننده ایران حاصل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه نهاوند/ موفقیت های هسته ای به برکت مقاومت تیم مذاکره کننده ایران حاصل شد نهاوند-ایرنا-امام جمعه نهاوند گفت: موفقیت های حاصل شده در بحث هسته ای به واسطه مقاومتی بود که توسط تیم مذاکره کننده کشورمان صورت گرفت.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام ˈعباسعلی مغیثی نیاˈ در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود:مقام معظم رهبری همواره از مذاکرات هسته ای حمایت نموده اند اما آمریکا نشان داده که همچنان بر فشارهای و تحریم های خود اصرار داشته و از آن عقب نشینی نکرده است.
وی ادامه داد: مقاومت گروه مذاکره کننده ایرانی در برابر طرف غربی باعث شد که آنها به عقب رانده شوند لذا موفقیت های بدست آمده برای ایران اسلامی نیز حاصل مقاومت تیم مذاکره کننده بود که بر احقاق حقوق ملت تاکید داشته اند .
امام جمعه نهاوند افزود: گروه مذاکره کننده ایران مورد حمایت رهبر معظم انقلاب است لذا می بایست مورد اطمینان و حمایت همگان باشد و کسی حق ندارد به آنها اعتراض کند.
حجت الاسلام مغیثی نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات گروهک تروریستی داعش گفت: بدون شک داعش دست پرورده صهیونیست است که قصد دارد به نام اسلام جنایت آفرینی کرده تا آن را در دنیا خشن جلوه دهد و از سوی دیگر باعث شود تا قدرت واقعی مسلمانان تضعیف شده و امنیت اسراییل جنایتکار تامین گردد.
وی همچنین با اشاره به بحران غزه گفت: مساله فلسطین و غزه یک امتحان الهی است که مشخص شود چه کسانی از این مردم مظلوم حمایت کرده و در عمل مسلمان بودن خود را به اثبات می رسانند .
حجت الاسلام مغیثی نیا قلب ملتهای مسلمان جهان را با مسلمانان فلسطین و غزه دانست و افزود: امت های آزاده و مسلمان جهان حامی فلسطین و غزه هستند و با تظاهرات در سراسر جهان نفرت خود را از رژیم صهیونیستی نشان میدهند اما دولت های وابسته ساکت اند و هیچ عکس العملی در برابر این جنایات نشان نمیدهند .
خطیب جمعه نهاوند بر حمایت مردم و دولت ایران از مقاومت غزه تاکید کرد و افزود:اگر سران کشورهای عربی و مجامع حقوق بشر سکوت مرگبار اختیار کرده اند ،اما ملت و دولت ایران درصحنه های مختلف به ویژه روزجهانی قدس و بعد از آن حمایت گسترده خود را از ملت غزه اعلام کرده است.
وی افزود: اعلام حمایت مردم و مسوولان نظام از مقاومت فلسطین و مردم غزه موجبات دلگرمی آنها را فراهم آورده و باعث شده آنها در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت خود را بیش از گذشته ادامه دهند.
شهرستان نهاوند با داشتن جمعیت بیش از 190 هزار نفر در جنوب استان همدان قرار دارد.
576/7526



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن