تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820770314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه رشت: مدیریت صحیح آبیاری، شالیزارهای گیلان را به بار نشاند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه رشت: مدیریت صحیح آبیاری، شالیزارهای گیلان را به بار نشاند رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت تاکید کرد : مدیریت صحیح آبیاری در استان، موجب شد محصول شالی کشاورزان به بار نشیند و باید قدر این مهم را بدانیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله ˈ زین العابدین قربانی ˈ در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت افزود: با توجه به گرمای طولانی در کشور و استان، اگر مدیریت صحیح آبیاری انجام نمی شد، محصول کشاورزان ثمر نداشت.
*بدعت سازی در جامعه نباید رواج یابد
امام جمعه رشت عنوان کرد: متاسفانه برخی از بدعت ها در جامعه رواج می یابد حال اینکه نبایستی در دین خدا بدعت بوجود آورد بلکه می بایست دین را از طرق صالح و منابعش استخراج کرد.
وی با اشاره به مقاومت قهرمانانه مردم غزه در جنگ 30 روزه با رژیم صهیونیستی و همچنین رتبه های نخست کسب شده در کنکور از سوی دانش آموزان استان بیان کرد: اگر می خواهیم جامعه ای هم تراز با اخلاق محمدی (ص) و شیوه علوی و فاطمی داشته باشیم، مداومت، ایستادگی و مقاومت نیاز است.
وی ادامه داد: مقاومت در دین و مبارزه با دشمنان خدا از اهداف مسلمانان است و امروز مسلمانان در غزه با استقامت در دین، کار عظیمی انجام دادند.
امام جمعه رشت افزود: مقاومت درسی است که حزب الله و حماس به دنیای اسلام دادند.
وی همچنین سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و آزادگان سلحشور را سند انقلاب توصیف کرد.
آیت الله قربانی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخاب نخست وزیر عراق اشاره و اضافه کرد: انتخاب حیدر عبادی در عراق ایجاد آرامش کرد.
وی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی مساجد بیان کرد: مساجد جایگاه توحید و حل مشکلات مسلمین است و امروز که سلطان بحرین و اسرائیل مساجد را نابود و یا تخریب کردند، مسلمانان وظیفه دارند مساجد را بعنوان پایگاه توحید و مبارزه با ظلم احیاء کنند.
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته مردم رشت با حضور پرشور نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.ک/2
1881 / 695



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن