تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819252561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی مردم فلسطین بر ارتش تا دندان مسلح صهیونیستی قطعی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان آیت الله نورمفیدی:
پیروزی مردم فلسطین بر ارتش تا دندان مسلح صهیونیستی قطعی است
گرگان - خبرگزاری مهر: امام جمعه گرگان با اشاره به مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی گفت: پیروزی مردم فلسطین بر ارتش تا دندان مسلح اسراییل قطعی است.



به گزارش خبرنگار مهر، آیت‏ الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه گرگان افزود: مقاومت تحسین‏ برانگیز فلسطینی‌ها در برابر ارتش اسراییل، نخست ‏وزیر این رژیم جعلی را به شدت به وحشت انداخته و درمانده‌‏اند چگونه از بلای مقاومت جانانه فلسطینی‏ ها، خارج شوند. وی هم‏چنین خاطرنشان کرد: اسراییل به خیال خام خود می‌خواست با حمله به فلسطین و نوار غزه، اولاً مردم فلسطین را شکست دهد. ثانیاً تونل‏‌هایی را که فلسطینی‏ ها درست کرده ‏اند و از آن‏جا به اسراییل حمله می‏کنند تخریب نماید و سرآخر، جلوی موشک‏هایی که از فلسطین به سوی اسراییل فرود می‏آیند، بگیرند. نماینده ولی‏فقیه در استان گلستان اظهار داشت: نه تنها مردم نوار غزه در برابر اسراییل مقاومت همه‏ جانبه داشته بلکه مردم کرانه باختری نیز به این مقاومت پیوسته و پشتیبانی چشمگیری از مردم مظلوم نوار غزه داشته و حتی شهید هم دادند. آیت‏ الله نورمفیدی تاکید کرد: مقاومت مردم فلسطین نشان داد اگر مردمی مصمم بوده و به خدا توکل داشته باشند می‏توانند در مقابل دشمن تا بن دندان مسلحی نظیر اسراییل مقاومت کرد و آن‏ها را دچار وحشت کرد که در این مقاومت قطعاً مردم فلسطین پیروز خواهند شد. وی در بخش دیگری از این خطبه با اشاره به بیست و ششم مرداد، سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان عزیز با این که سال‌‏ها در زندان‌‏های مخوف رژیم بعث شکنجه شده و فشارهای بسیاری را تحمل کردند که هنوز هم آثار آن دوران را با خود دارند هم‏چنان در صحنه هستند و از آرمان‏های بلند و والای نظام دفاع می‏کنند که قطعاً اجر عظیمی در جهان آخرت نصیب آنان خواهد شد. آیت‌‏الله نورمفیدی به بیست و هشت مرداد 1332 سالگرد کودتای آمریکایی و انگلیسی بر علیه ایران نیز پرداخت و اضافه کرد: قدرت‏‌های استکباری به‏ خاطر داشتن قدرت نظامی، مالی و تبلیغاتی، خود را قیم دنیا می‏‌دانستند و نمی‏‌توانستند تحمل کنند که دولت وقت ایران می‏‌خواهد نفت را ملی کند و روی پای خود بایستند. برای همین از اعتماد نابجای دولت وقت به آمریکایی‏‌ها سوءاستفاده کرده و آن کودتا را در ایران به راه انداختند. وی با ذکر این مطلب که آمریکا این آرزو را به گور خواهد برد که بار دیگر به ایران بازگردد، یادآور شد: امروز ملت ایران به هوشمندی و بلوغ رسیده و از گذشته خود درس گرفته و می‏دانند با وحدت و همدلی و مقاومت حول محور ولی فقیه، نظام را بیمه می‏کند. آیت ‏الله نورمفیدی در خطبه اول این هفته نمازجمعه گرگان نیز به خطبه 156 نهج البلاغه اشاره کرده و گفت: حضرت امیرالمومنین علی(ع) خطاب به مردم و مسلمانان می‏فرماید شما در این دنیا مثل کاروانی هستید که فعلاً بار انداخته و توقف کوتاهی در یک منزل دارد اما به زودی به راه خواهید افتاد تا به مقصد برسد. وی افزود: کسی که می‏‌داند برای جهان آخرت آفریده شده، دل به این دنیا نخواهد بست و در آن دنیا به خاطر اموال خود حلال یا حرام بازخواست می‏شود، بنابراین دلبستگی به دنیا پیدا نمی‏‌کند.


۱۳۹۳/۵/۲۴ - ۱۵:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن